Miksi eivät vain elä sen kolikon maksavalla hinnalla? Miten köyhä ihmisen pitää olla että hankki toimimatonta ja maksaa siitä toimittomuudeta laiteiden hankinnallla jolla ei tee mitään???
Monet käyttävät piraatti vers. ja itkevät kun eivät toimi?
10
93
Vastaukset
- Anonyymi
Warettaminen on lamerin elämän suola.
- AnonyymiUUSI
Winhiihulit on warettajia!
- Anonyymi
Vilpitön rukous omin sanoin puree
– Jeesus, taivaan Kuningas, auta minua näkemään todellisuus itsestäni ja sinusta, ja armahda minut! Tunnustan olevani syntinen. Ja pyydän: anna anteeksi. Puhdista ajatukseni, sanani ja tekoni. Opeta minua aidosti katumaan sekä tunnustamaan ja hylkäämään syntini. Tule elämäni Herraksi. Auta minut irti kaikesta mikä ei ole hyvää ja oikeaa. Ja anna Pyhä Henkesi asumaan sydämeeni sekä johdattamaan minua, että saan kokea elämänyhteyttä Sinun kanssasi. En tahdo enää jatkaa syntielämääni. Uskon, että sinä, Jeesus, kärsit minulle kuuluvan tuomion ristillä, ja nousit kolmantena päivänä ylös kuolleista, niin kuin Raamattu sanoo pelastustyöstäsi: ”mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.” Jesaja 53:8.
Uskon, että Sinä kärsit ja kuolit sijaisuhrina minulle kuuluvalla paikalla minulle kuuluvan tuomion. Uskon, että nousit kuolemasi jälkeen ylös kuolleista. Pyydän Jeesus: uudestisynnytä minut Pyhän Henkesi kautta! Johdata jokainen elämäni hetki tästä eteen päin. Ja auta, että pääsen tämän elämäni jälkeen Taivaaseen, sinun tykösi. Jeesus, Herrani! Annan elämäni sinulle kokonaan ja ehdoitta. Tunnustan tästä lähtien sinut syntieni sovittajaksi ja elämäni Herraksi. Kiitos Jeesus, että kuulit rukoukseni. Aamen.
Rukoile edellinen rukous ääneen ja tosi tarkoituksella. ”Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.” Matteus 7:8. Ota sitten yhteyttä voidaksemme rukoilla myös yhdessä ja tullaksesi kastetuksi Jeesuksen Kristuksen nimeen Raamatun opettamalla tavalla. Apt. 2:38,41. Vain Jeesus voi katkaista synnin kahleet ja auttaa, että teet parannuksen ja uskot Jeesukseen kokosydämisesti.
“Kilvoitelkaa päästäksenne sisälle ahtaasta ovesta, sillä monet, sanon minä teille, koettavat päästä sisälle, mutta eivät voi.” Luukas 13:24.
Psalmit 124:7-8 sanoo: ”Meidän sielumme pääsi kuin lintu pyydystäjäin paulasta: paula katkesi, ja me pääsimme pois. Meidän apumme on Herran nimi, hänen, joka on tehnyt taivaan ja maan.”- Anonyymi
Jätitkö lääkeesi ottamatta!
- Anonyymi
Uusi Linux Mint on parempi kuin Windows
- AnonyymiUUSI
Windows ei toimi vaikka maksaisikin!
- AnonyymiUUSI
Hiljainen murha. Kuinka Yhdysvallat voi kukistaa Zelenskyn tekemättä sitä avoimesti
- AnonyymiUUSI
Kuolema zelenskyille
- AnonyymiUUSI
Miksi käyttää piraattisoftaa kun parempia versioita on tarjolla Linux-puolella ilmaiseksi?
- AnonyymiUUSI
Ei se winukka toimi!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005