Miksi eivät vain elä sen kolikon maksavalla hinnalla? Miten köyhä ihmisen pitää olla että hankki toimimatonta ja maksaa siitä toimittomuudeta laiteiden hankinnallla jolla ei tee mitään???
Monet käyttävät piraatti vers. ja itkevät kun eivät toimi?
10
123
Vastaukset
- Anonyymi
Warettaminen on lamerin elämän suola.
- Anonyymi
Winhiihulit on warettajia!
- Anonyymi
Vilpitön rukous omin sanoin puree
– Jeesus, taivaan Kuningas, auta minua näkemään todellisuus itsestäni ja sinusta, ja armahda minut! Tunnustan olevani syntinen. Ja pyydän: anna anteeksi. Puhdista ajatukseni, sanani ja tekoni. Opeta minua aidosti katumaan sekä tunnustamaan ja hylkäämään syntini. Tule elämäni Herraksi. Auta minut irti kaikesta mikä ei ole hyvää ja oikeaa. Ja anna Pyhä Henkesi asumaan sydämeeni sekä johdattamaan minua, että saan kokea elämänyhteyttä Sinun kanssasi. En tahdo enää jatkaa syntielämääni. Uskon, että sinä, Jeesus, kärsit minulle kuuluvan tuomion ristillä, ja nousit kolmantena päivänä ylös kuolleista, niin kuin Raamattu sanoo pelastustyöstäsi: ”mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.” Jesaja 53:8.
Uskon, että Sinä kärsit ja kuolit sijaisuhrina minulle kuuluvalla paikalla minulle kuuluvan tuomion. Uskon, että nousit kuolemasi jälkeen ylös kuolleista. Pyydän Jeesus: uudestisynnytä minut Pyhän Henkesi kautta! Johdata jokainen elämäni hetki tästä eteen päin. Ja auta, että pääsen tämän elämäni jälkeen Taivaaseen, sinun tykösi. Jeesus, Herrani! Annan elämäni sinulle kokonaan ja ehdoitta. Tunnustan tästä lähtien sinut syntieni sovittajaksi ja elämäni Herraksi. Kiitos Jeesus, että kuulit rukoukseni. Aamen.
Rukoile edellinen rukous ääneen ja tosi tarkoituksella. ”Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.” Matteus 7:8. Ota sitten yhteyttä voidaksemme rukoilla myös yhdessä ja tullaksesi kastetuksi Jeesuksen Kristuksen nimeen Raamatun opettamalla tavalla. Apt. 2:38,41. Vain Jeesus voi katkaista synnin kahleet ja auttaa, että teet parannuksen ja uskot Jeesukseen kokosydämisesti.
“Kilvoitelkaa päästäksenne sisälle ahtaasta ovesta, sillä monet, sanon minä teille, koettavat päästä sisälle, mutta eivät voi.” Luukas 13:24.
Psalmit 124:7-8 sanoo: ”Meidän sielumme pääsi kuin lintu pyydystäjäin paulasta: paula katkesi, ja me pääsimme pois. Meidän apumme on Herran nimi, hänen, joka on tehnyt taivaan ja maan.”- Anonyymi
Jätitkö lääkeesi ottamatta!
- Anonyymi
Uusi Linux Mint on parempi kuin Windows
- Anonyymi
Windows ei toimi vaikka maksaisikin!
- Anonyymi
Hiljainen murha. Kuinka Yhdysvallat voi kukistaa Zelenskyn tekemättä sitä avoimesti
- Anonyymi
Kuolema zelenskyille
- Anonyymi
Miksi käyttää piraattisoftaa kun parempia versioita on tarjolla Linux-puolella ilmaiseksi?
- Anonyymi
Ei se winukka toimi!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522206
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3501478Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971473- 2021405
- 681121
- 35988
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59960Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31949Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta28885Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859