Facebookista löytyy tarinoita Osuuspankista

Anonyymi-ap

Viihdyttäviä tarinoita löytyy luettavaksi kaikille nälkäisille kansalaisille Facebookissa.

Tarinoita löytyy Facebookista haulla: Tarinoita Osuuspankista

17

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laita alkolukko näppikseen ja mene töihin

• Anonyymi

Ei pysty tekemään töitä, koska OP:n vapaamuurarit ovat pelottavia rituaaleissaan ja tuntevat liian hyvin asiakkaansa.

• Anonyymi

Kiitti tarinasta, tahtoo lisää tarinoita, haluaa piristystä päivää.

-sannuli-

• Anonyymi

Tarpeeksi kun on varallisuutta niin op vakuutukset voi maksaa kerääntyneillä bonuksilla. Nice.

• Anonyymi

"Tarpeeksi kun on varallisuutta niin op vakuutukset voi maksaa kerääntyneillä bonuksilla. Nice."

Heh, päivän paras josta kahvit meni näppikselle.

• Anonyymi

Ja velkakin riittää. Äkkiseltään sanoisin, että parasta mitä pankilla on antaa.

• Anonyymi

Kirjoituksia löytyy. Kaikki saman debiilin käsialaa ja yhdessäkään ei ole mitään sisältöä. Joku oman elämänsä neiti etsivät ei vaan kunnioita muiden uskonvapautta, kuin itsensä.

• Anonyymi

Huom!
      Joitakin tiukkapipoisia ottaa kovasti hermoon kun Osuuspankin salaisuuksia kerrotaan osittain fiktiivistenkin tarinoiden muodoissa joissa on vauhtia ja vaarallisia tilanteita.

Ottakaahan rennosti ja ei siitä kannata välittää jos Osuuspankeista ja Pohjola vakuutuksesta alkaisi asiakaskato ajan saatossa, kun asiakkaille tulee mitta täyteen, ei saa, vaikka pitäisi korvauksia saman konsernin Pohjola vakuutuksesta muunmuassa ja ei vastata sähköposteihin edes.

-kesäneiti-

• Anonyymi

Jos itse töpeksii niin silloin maksaa. Jos ei saa korvauksia niin joko on ollut vääränlainen vakuutus tai itse sössinyt et menee omaan piikkiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos itse töpeksii niin silloin maksaa. Jos ei saa korvauksia niin joko on ollut vääränlainen vakuutus tai itse sössinyt et menee omaan piikkiin.

2025-03-04 13:13:30

Sinä juntti joka rakastat Osuuspankin vapaamuurareita, liity itse tähän paholaisjärjestöön, pääset tekemään verkostosi kanssa silloin mitä lystäät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä juntti joka rakastat Osuuspankin vapaamuurareita, liity itse tähän paholaisjärjestöön, pääset tekemään verkostosi kanssa silloin mitä lystäät.

Ihan älytöntä hoilottaa täysin sisällöttömiä tarinoita. Jos ne perustuisivat faktoihin ja niissä kerrottaisiin mitä on käynyt, niin niissä olisi jotain luettavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jengin jutut on vaa täällä sellaisia ”ajoin ojaan ja bonukset laski ku käytin kaskoo” ja ” siirsin afrikkaan 2000€/kk vuoden ja nyt vituttaa”.
        Ei se pankki ole kummassakaan tapauksessa kusettanut.

Vakuutuksissa on hyvinkin tarkat ehdot ja lait. Ei niitä vakuutukseen kuulumattomia korvauksia edes saa laillisesti maksaa vakuutuksesta vain siksi, että haluaisi olla ”hyvä jätkä”. Vakuutuksen muodostaa vakuutuksen ottajat omilla rahoillaan ja vakuutusyhtiö hallinnoi sitä. Eli siihen vakuutukseen ei tule muualta rahaa, kuin vakuutuksen ottajilta ja sen pitää riittää. Muuten vakuutus irtisanotaan joiltain, maksuja nostetaan tai vakuutus lopetetaan ja perustetaan uusi vastaava hieman eri ehdoilla. Koiran terveysvakuutus ei voi käyttää moottoripyörän superkaskorahoja.

• Anonyymi

Yllättävän paljon on ihmisiä jotka koettavat rikollisesti huijata vakuutusyhtiöiltä korvauksia keksimällä milloin mitäkin tarinaa tapahtuneesta. Näitä henkilöiltä vakuutukset irtisanotaan. Eihän se ole oikein että rehelliset maksavat huijareiden korvaukset.

• Anonyymi

Kaikki köyhät jotka ovat penni penniltä itse säästäneet pienen lompakin ovat vapaamuurareita. Sellaiset ihmiset jotka ovat kusseet muroihinsa ja saaneet pankilta huomautuksen syyttävät.

Itse olen op omistaja vajaat 40v pientä katkoa lukuunottamatta. En anna op pankille mitään 10/10 arvosanaa, en lähellekkään, mutta jos pankki ei anna lainaa tai suostu ongelmissa pompotteluun, niin ei se anna oikeutta tuollaiseen kirjoitukseen.

Mitä tulee esim. Nordeaan, niin pidteet on vieläkin huonommat kuin op. Eikä yleisesti mikään pankki ole täydellinen, koska moni asia on itsestä tai muista asioista kiinni.

• Anonyymi

https://osuuspankinvapaamuurarit.blogaaja.fi/

2025-03-05 08:34:06

Ok, asiasi tuli yllä selväksi, et edes tiedä kuinka iso valta Osuuspankin vapaamuurareilla on eri rakenteissa ajaa asioitaan haluamaan tavalla ja jopa uhkailla kehistysvammaista asiakastaan ilman että sitä tutkitaan.

Kannattaisi muuttaa ajattelutapaa ja ottaa asioista enemmän selvää kuin lätistä turhuuksia!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok, asiasi tuli yllä selväksi, et edes tiedä kuinka iso valta Osuuspankin vapaamuurareilla on eri rakenteissa ajaa asioitaan haluamaan tavalla ja jopa uhkailla kehistysvammaista asiakastaan ilman että sitä tutkitaan.

Kannattaisi muuttaa ajattelutapaa ja ottaa asioista enemmän selvää kuin lätistä turhuuksia!!!

Jos haluat saada sanomasi julki, niin eikö se oma huutelu kannattaisi perustaa faktoihin ja tuoda asiat selkeästi esiin? Nyt huudellaan että kaikki kusettaa, ottakaa selvää, tietäjät tietää. Vaikutat tuolla vain idiootilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentoi

Siis pankin ja asiakkaan välinen suhde perustuu kummankin puoliseen luottamukseen. Ymmärrän jälkeinpäin hyvin sen, kun 30v sitten Meritassa sanottiin luoton yhteydessä, että ennen lainaa pankin pitää tuntea asiakas.

Mutta tottakai. Jos pankki on luottanut asiakkaaseen tai ei ole suostunut aasiakkaan hakemuksiin, niin on helvetin hyvä alkaa syyttely.

Se miksi minä en anna nykyiselle op tai nordealle kovin korkeita pisteitä on oma juttunsa. Joskus ihminen voi saada hittiä olematta edes suoraan sopimussuhteessa pankkiin ko asiassa

Mutta jos lähtee pankkia vastaan julkisesti taistelemaan, niin kaivaa itselleen syvän ja kalliin haudan. Oikeushenkilökin voi nostaa kunnianloukkauskanteen. Eikä varmaan oma kotivakuutuskaan lähde oikeuteen avustamaan. Pankki laittaa lakimiehen oikeusavustajaksi ja voittaa enemmän kuin sadan prosentin toddennäköisyydellä. Omien oikeudenkäyntikulujen lisäksi tulee moninkertaiset vastapuolen kulut. Satasen vahingosta sadantonnin lasku. Ja mitäs luulet, onko tilillä limittiä, sillä pankki tai mikään pankki tuskin antaa lainaa oikeudenkäynnin tappioon

Se, että kaikilla sivistysvaltion asukailla on kansainvälisiin ihmisoikeuksiin perustuen oikeus pankkitiliin ja palveluihin vaikka ne onkin aika itsepalvelua. Olen joskus vain miettinyt sitä kuinkahan paljon pankeilla on oikeasti sellaisia asiakkaita joista pankit haluaisivat eroon? En tiedä onko enää tai aiemminkaan sitä, että esim. Nordean tai Op paikallispomot käy lounaalla ja j juttelevat asiakkaiten kanssa tulevista ongelmista ja ratkaisuista. Tai onhan yleisellä tasolla pankkiyhdistys ja kaiken yläpuolella finanssivalvonta joka antaa ohjeita ja suitsii.

Kyllähän näitä konklaaveja on, mutta pysytään asiassa. Syyttelyllä ja potaskan puhumisella ei ainakaan saa mitään mistään pankista.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe