Juhani Suomi, Heikki Patomäki.. Todella uskottavaa porukkaa;-))))
Venäjämielisessä Naapuriseuran lehdessä venäjää ylistää mm Väyrynen, Pekka Visuri,
19
246
Vastaukset
- Anonyymi
Useampi kirjoitus myös Aarno Vehviläiseltä. Kaikki venäjän asialla.
- Anonyymi
Muistaakseni Kapi siteerasi paljon Juhani Suomea "Kekkostutkielmassaan" ja oli myös samaa mieltä?
- Anonyymi
Naapuriseura on venäjän propagandan jatke Suomi-venäjä seuralle. Naapuriseuraa ei suomalaiset veronmaksajat sentään tue, Naapuriseuran tulot tulee muualta...
- Anonyymi
Naapuriseura ei ole Venäjänmielinen vaan hyviä naapuruussuhteita kaipaava.
Ossi, oikea SOTILAS - Anonyymi
Minä olen munakarva patriootti, sinä typerä hosupetteri. Missä olen paratiisista puhunut.
- Anonyymi
Suomen venäjämielisin järjestö ja ajaa puhtaasti Kremlin propagandaa. Supo on onneksi tarkkana näiden suhteen. Vanhoja suomettuneita yya horiskoja suurin osa ja jopa vanhuuden höperöitä.
- Anonyymi
Hupaisaa tuo naapuriseuran vouhotus naapuruudesta, eivät koskaan kirjoita tai puhu Ruotsista ja Norjasta. Nekin taitaa olla meidän naapureita, mutta käyttäytyvät ihmisten tavoin. Kovin vähän on naapuriseuralla "naapureita".
- Anonyymi
MV lehden tasoinen aviisi, päättömiä salaliittojuttuja ja venäjän kritiikitöntä ylistämistä ja kansanmurhan hyväksymistä. venäjä on monelle kuin kiihkouskonto vailla mitään järjellistä perustetta sille.
- Anonyymi
Myös Ossi tunnetaan venäjää silmättömästi ylistämistä kirjoituksista. Mutta VKK puolueen ehdokkuus vei kaiken uskottavuuden ja myös pieleen mennyt ura.
- Anonyymi
Naapuriseura on uusi Suomi-Ryssä seura. Toisaalta hyvä, että ryssän asiamiehet on yhdessä paikassa.
- Anonyymi
Keskustalaisten oma järjestö.
- Anonyymi
Viides kolonna.
- Anonyymi
Väyrynen on aina ylistänyt ryssiä ja vihannut suomalaisia.
- Anonyymi
Palstalla VKK Aisa edustaa venäjää ja väyrystä.
- Anonyymi
Laitatko linkin Kapi? HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
VKK Tursu toivoo venäläisten miehittävän Suomen, että hänen äänet löytyisi. VKK on isänmaan asialla, samoin Aisa.
- Anonyymi
Hyvin pieni r--sämielinen joukko tuo on, jos muistelee sitä NL ystävyysseuraa, joka perustettiin heti sotien jälkeen. Se oli pääasiassa kommunistien masinoima. Silloin elettiin vaaranvuosia, kun valtiollinen poliisikin oli punikkien käsissä.
Viipurissa syntynyt pappanikin meni turvallisuussyistä pohjoiseen, lähelle Ruotsin rajaa, josta olisi päässyt nopeasti pakoon, jos tilanne niin olisi vaatinut.
Naapuriseura on vaaraton ukkokööri, jolla ei ysimielisessä Suomessa ole kuin narrin osa. - Anonyymi
VKK puolueen mukaan Suomen littumaa kuuluu ryssille ja keskipiste on moskovan aseman paskahuussi.
- Anonyymi
Länsimaissa noille hörhöille nauretaan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082070En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761558Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 79889
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7738