Prinsessa Estelle

Anonyymi-ap

Tänään hänestä tulee teini-ikäinen. Kaunis tyttö, Ruotsin tuleva kuningatar.
Kuningas luvannut luopua tittelistään kun Estelle täyttää 18, vielä viisi vuotta siihen aikaa.

24

1103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa !

    • Anonyymi

      Ruotsissa kruunua ei luovuteta , se periytyy kun kuningas menehtyy
      Tämä Ellu on perinyt isän suvun piirteet hän näyttää jo 18 vuotiaalta
      Pikku Prinssi näyttää kyllä aikas kauniilta piirteistä päätellen tulee enoonsa

      • Anonyymi

        Prinsessa Estellen hämmästyttävä samankaltaisuus prinssi Danielin kanssa
        Kun Estelle laittaa tyylikkäät lasinsa päähänsä, silmiinpistävä samankaltaisuus isänsä kanssa käy entistä selvemmäksi. Joistakin näkökulmista ne näyttävät melkein toistensa täsmällisiltä kopioilta.


      • Anonyymi

        Voi luopua, hallitsijaisuus ei ole pakollista. Monesta maasta on kruunu luovutettu kruununperijälle ennen aikojaan. Ruotsissa se menee viktuurialle, sitten estellelle ja sitten estellen lapsille.


      • Anonyymi

        Estelle on hämmästyttävän kivan näköinen kun ottaa huomioon vanhemmat 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi luopua, hallitsijaisuus ei ole pakollista. Monesta maasta on kruunu luovutettu kruununperijälle ennen aikojaan. Ruotsissa se menee viktuurialle, sitten estellelle ja sitten estellen lapsille.

        Ai oikein " viktuurialle " 😂😂😭


    • Anonyymi

      Prinsessan isä kertoo käyttävänsä kotona vaimon vaatteita
      – Kotiuduttuani haen puhelinta. Nyt on aika rentoutua. Minecraft? Ehkä. Tai ehkä nopea Candy Crush -peli – nopea, värikäs ja hauska.

      Prinssi Daniel kuvailee, kuinka hän käyttää ruotsalaisia ​​merkkejä päästä varpaisiin – ja että hän varastaa vaatteita kruununprinsessan vaatekaapista.

      – Nojaudun taaksepäin mukavassa Ikea-nojatuolissani, jalassani Acne-farkut, H&M:n paita ja vaimoni Toteme-huivi, hän kertoo.

      • Anonyymi

        Onko entinen kuntosaliyrittäjä Daniel jo oppinut englantia ?


    • Anonyymi

      Victorian työntekijä sai tarpeekseen – erosi katkeran konfliktin jälkeen

    • Anonyymi

      Prinsessa Estellen hämmästyttävä samankaltaisuus prinssi Danielin kanssa
      Kun Estelle laittaa tyylikkäät lasinsa päähänsä, silmiinpistävä samankaltaisuus isänsä kanssa käy entistä selvemmäksi. Joistakin näkökulmista ne näyttävät melkein toistensa täsmällisiltä kopioilta.

    • Anonyymi

      Hän on kaunis, ensin tulee Estelle, sitten madde ja adrienne ja madden vanhin tyttö, nimee en muista.. sittem viktooria, siinä on kuninkaanlinnan naiset.

      • Anonyymi

        se on Leijonoora.


    • Anonyymi

      Sääliksi käy näitä pieniä kruunupäitä
      Tekohymyjä , kulisseja , parempia kuin muut
      Jatkuvaa seuraamista
      Karmeaa lapselle
      Suojellaan mainetta vaikka väkisin tekevät he sitten mitä vääryyksiä tahansa
      Kaikki paska laitetaan muiden syyksi

      • Anonyymi

        Kyllä, heillä ei oleedes kavereita, ei voi kleikkiä koulukavereiden tai tarha kavereiden kanssa kotona. Ammattia ei saa itse elää, ja lapsuus on niin suojeltua että mitään ne ei voi tehdä itse ja miettiä, ei mennä ulos, ei kauppaan ei jutella ei soitella puhelimella... ei mitään.
        He vaan istuvat sohvalla ja lukevat mainoksia.

        Olisi kauheeta olla itse sellainen tai mun lapset... huh huh, onneks en ole kuninkaallinen, eihän niitä oikeesti olekkaan, mutta jotkut vaan leikkii jotta saa elämän ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, heillä ei oleedes kavereita, ei voi kleikkiä koulukavereiden tai tarha kavereiden kanssa kotona. Ammattia ei saa itse elää, ja lapsuus on niin suojeltua että mitään ne ei voi tehdä itse ja miettiä, ei mennä ulos, ei kauppaan ei jutella ei soitella puhelimella... ei mitään.
        He vaan istuvat sohvalla ja lukevat mainoksia.

        Olisi kauheeta olla itse sellainen tai mun lapset... huh huh, onneks en ole kuninkaallinen, eihän niitä oikeesti olekkaan, mutta jotkut vaan leikkii jotta saa elämän ilmaiseksi.

        Madeleinen nuorimmainen täyttää 7 vuotta sunnuntaina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Madeleinen nuorimmainen täyttää 7 vuotta sunnuntaina.

        Ketä kiinnostaa, ehkä näitä vanhemman puoleisia kukkahattutätejä 😂


    • Anonyymi

      Onpa hulppeaa !! Ruotsin Kuninkaan ja kuningattaren matka -

      Meni yksityisellä suihkukoneella • Aamiainen avoimen taivaan alla
      Ovat rakastuneen oloisia

    • Anonyymi

      Nyt Estellen täti Madeleine perustanut ihonhoitotuote tavaramerkin MinLen. Käyttää liikeneuvotteluissa nimeä Madeleine Bernadotte, kumma kun ei Madeleine O'Neill.

      • Anonyymi

        Outoa sakkia koko joukko.


      • Anonyymi

        He eivät ota miehen sukunimeä vaan käyttävät virallisesti omaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa sakkia koko joukko.

        Meno muuttui heti halventavaksi kun sinne alkoi lappaa näitä ilotyttöjä ja alastonmalleja. Ei ihme ett siellä oli noloja ihmisiä kun alkoi hiippareita tulla heidän kotiinsa. Tää ilotyttö pilasi koko ruotsinn kunikaallisen maineen.


    • Anonyymi

      Pitkä tyttö hänestä tullut , hän on kaunistunut kovasti jotenkin muuttunut aidon luonnollisen oloiseksi
      Hänen veljensä on hurmaava

    • Anonyymi00025

      Toivottavasti hän puhuu normaalisti eikä niin kuin äitinsä lapsen äänellä

    • Anonyymi00026

      Estelle ei tullut kansallispäivän eikä isoäidin ja isoisän 50 vuotis hääpäivänviettoon. Hänen sanotaan menneen kielikursseille. Onkohan kuitenkin kyseessä murrosikä ja sen tuomat vaikeudet sekä aikuistumisen haasteet. Hän ei ehkä jaksa nyt olla parrasvaloissa kun ollut sitä koko pienen ikänsä .

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe