Tänään hänestä tulee teini-ikäinen. Kaunis tyttö, Ruotsin tuleva kuningatar.
Kuningas luvannut luopua tittelistään kun Estelle täyttää 18, vielä viisi vuotta siihen aikaa.
Prinsessa Estelle
24
1103
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa !
- Anonyymi
Ruotsissa kruunua ei luovuteta , se periytyy kun kuningas menehtyy
Tämä Ellu on perinyt isän suvun piirteet hän näyttää jo 18 vuotiaalta
Pikku Prinssi näyttää kyllä aikas kauniilta piirteistä päätellen tulee enoonsa- Anonyymi
Prinsessa Estellen hämmästyttävä samankaltaisuus prinssi Danielin kanssa
Kun Estelle laittaa tyylikkäät lasinsa päähänsä, silmiinpistävä samankaltaisuus isänsä kanssa käy entistä selvemmäksi. Joistakin näkökulmista ne näyttävät melkein toistensa täsmällisiltä kopioilta. - Anonyymi
Voi luopua, hallitsijaisuus ei ole pakollista. Monesta maasta on kruunu luovutettu kruununperijälle ennen aikojaan. Ruotsissa se menee viktuurialle, sitten estellelle ja sitten estellen lapsille.
- Anonyymi
Estelle on hämmästyttävän kivan näköinen kun ottaa huomioon vanhemmat 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi luopua, hallitsijaisuus ei ole pakollista. Monesta maasta on kruunu luovutettu kruununperijälle ennen aikojaan. Ruotsissa se menee viktuurialle, sitten estellelle ja sitten estellen lapsille.
Ai oikein " viktuurialle " 😂😂😭
- Anonyymi
Prinsessan isä kertoo käyttävänsä kotona vaimon vaatteita
– Kotiuduttuani haen puhelinta. Nyt on aika rentoutua. Minecraft? Ehkä. Tai ehkä nopea Candy Crush -peli – nopea, värikäs ja hauska.
Prinssi Daniel kuvailee, kuinka hän käyttää ruotsalaisia merkkejä päästä varpaisiin – ja että hän varastaa vaatteita kruununprinsessan vaatekaapista.
– Nojaudun taaksepäin mukavassa Ikea-nojatuolissani, jalassani Acne-farkut, H&M:n paita ja vaimoni Toteme-huivi, hän kertoo.- Anonyymi
Onko entinen kuntosaliyrittäjä Daniel jo oppinut englantia ?
- Anonyymi
Victorian työntekijä sai tarpeekseen – erosi katkeran konfliktin jälkeen
- Anonyymi
Prinsessa Estellen hämmästyttävä samankaltaisuus prinssi Danielin kanssa
Kun Estelle laittaa tyylikkäät lasinsa päähänsä, silmiinpistävä samankaltaisuus isänsä kanssa käy entistä selvemmäksi. Joistakin näkökulmista ne näyttävät melkein toistensa täsmällisiltä kopioilta. - Anonyymi
Hän on kaunis, ensin tulee Estelle, sitten madde ja adrienne ja madden vanhin tyttö, nimee en muista.. sittem viktooria, siinä on kuninkaanlinnan naiset.
- Anonyymi
se on Leijonoora.
- Anonyymi
Sääliksi käy näitä pieniä kruunupäitä
Tekohymyjä , kulisseja , parempia kuin muut
Jatkuvaa seuraamista
Karmeaa lapselle
Suojellaan mainetta vaikka väkisin tekevät he sitten mitä vääryyksiä tahansa
Kaikki paska laitetaan muiden syyksi- Anonyymi
Kyllä, heillä ei oleedes kavereita, ei voi kleikkiä koulukavereiden tai tarha kavereiden kanssa kotona. Ammattia ei saa itse elää, ja lapsuus on niin suojeltua että mitään ne ei voi tehdä itse ja miettiä, ei mennä ulos, ei kauppaan ei jutella ei soitella puhelimella... ei mitään.
He vaan istuvat sohvalla ja lukevat mainoksia.
Olisi kauheeta olla itse sellainen tai mun lapset... huh huh, onneks en ole kuninkaallinen, eihän niitä oikeesti olekkaan, mutta jotkut vaan leikkii jotta saa elämän ilmaiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, heillä ei oleedes kavereita, ei voi kleikkiä koulukavereiden tai tarha kavereiden kanssa kotona. Ammattia ei saa itse elää, ja lapsuus on niin suojeltua että mitään ne ei voi tehdä itse ja miettiä, ei mennä ulos, ei kauppaan ei jutella ei soitella puhelimella... ei mitään.
He vaan istuvat sohvalla ja lukevat mainoksia.
Olisi kauheeta olla itse sellainen tai mun lapset... huh huh, onneks en ole kuninkaallinen, eihän niitä oikeesti olekkaan, mutta jotkut vaan leikkii jotta saa elämän ilmaiseksi.Madeleinen nuorimmainen täyttää 7 vuotta sunnuntaina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Madeleinen nuorimmainen täyttää 7 vuotta sunnuntaina.
Ketä kiinnostaa, ehkä näitä vanhemman puoleisia kukkahattutätejä 😂
- Anonyymi
Onpa hulppeaa !! Ruotsin Kuninkaan ja kuningattaren matka -
Meni yksityisellä suihkukoneella • Aamiainen avoimen taivaan alla
Ovat rakastuneen oloisia - Anonyymi
Nyt Estellen täti Madeleine perustanut ihonhoitotuote tavaramerkin MinLen. Käyttää liikeneuvotteluissa nimeä Madeleine Bernadotte, kumma kun ei Madeleine O'Neill.
- Anonyymi
Outoa sakkia koko joukko.
- Anonyymi
He eivät ota miehen sukunimeä vaan käyttävät virallisesti omaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoa sakkia koko joukko.
Meno muuttui heti halventavaksi kun sinne alkoi lappaa näitä ilotyttöjä ja alastonmalleja. Ei ihme ett siellä oli noloja ihmisiä kun alkoi hiippareita tulla heidän kotiinsa. Tää ilotyttö pilasi koko ruotsinn kunikaallisen maineen.
- Anonyymi
Pitkä tyttö hänestä tullut , hän on kaunistunut kovasti jotenkin muuttunut aidon luonnollisen oloiseksi
Hänen veljensä on hurmaava - Anonyymi00025
Toivottavasti hän puhuu normaalisti eikä niin kuin äitinsä lapsen äänellä
- Anonyymi00026
Estelle ei tullut kansallispäivän eikä isoäidin ja isoisän 50 vuotis hääpäivänviettoon. Hänen sanotaan menneen kielikursseille. Onkohan kuitenkin kyseessä murrosikä ja sen tuomat vaikeudet sekä aikuistumisen haasteet. Hän ei ehkä jaksa nyt olla parrasvaloissa kun ollut sitä koko pienen ikänsä .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466