Hei! Olen vuosikausia kärsinyt eri työpaikoissa kaikista mahdollisista hankaluuksista ja aina kun siirryn uuteen paikkaan, alkaa joku huono asia vaivaamaan. Olen kokenut ja osaava työntekijä. Tunnen olevani työkirouksen alla. Pyydän vilpittömästi apua, jos joku osaa auttaa ja poistaa tämän? En haluaisi jäädä pois työelämästä vielä kymmeneen vuoteen,mutta tämä on raskasta. Ihan liian raskasta
Pyydän apua
4
114
Vastaukset
- Anonyymi
No jos eri paikoissa aina on ongelmia - ja jos ongelmat ovat aina sinulla - niin eiköhän se syy ja ratkaisu löydy ihan sinusta itsestäsi. Joten mitä SINÄ voisit itsessäsi/toiminnassasi muuttaa?
- Anonyymi
Ehkä kannattaisi muuttaa ajatuksiaan valoisampaan suuntaan. Ajatuksen voima voi auttaa parantamaan tilannettasi.
- Anonyymi
Elakkeelle äkkiä kun vielä kerkiät.
- Anonyymi
Pyydä sydämestäsi Jeesusta auttamaan. Hän poistaa kaikki pahat asiat, koska kun hän tulee elämääsi, pahan on väistyttävä. Se ei siedä Jeesuksen läsnäoloa ollenkaan.
Jumalalle erityisen tärkeitä ihmisiä ovat juuri työn raskaan raatajat. Hän arvostaa heitä. Jumalan mielestä kaikkinainen työntekijäin riistot, vilpit palkanmaksussa, halveksunta tms. ovat aina olleet äärimmäisen pahoja syntejä. Niihin ei kenenkään sopisi sortua.
Toki Jumala odottaa myös rehellisyyttä ja ahkeruutta työntekijältä ja sitä, että työntekijä pyytää aina siunausta työlleen ja työnantajalleen.
Voimia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3001149Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.82963- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31819- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56699