että menen huomenna Puuvillan aulaan ja vilautan jotakin. En nyt sano, mitä vilautan, mutta voi olla, että some räjähtää.
Voitte tulla katsomaan, mitä vilautan huommenna klo 13:00.
Olen nyt ajatellut vakavasti
21
202
Vastaukset
- Anonyymi
Jos jää alle kolmenkymmenen kannattaa jäädä kotiin.
- Anonyymi
Riippuu mitä vilauttaa. Mä vilautin viime viikolla sokkarilla luottokorttia ja some sekos täysin.
- Anonyymi
Riippuu mitä vilauttaa. Mä vilautin viime viikolla sokkarilla luottokorttia ja some sekos täysin.
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Muuten ei somet räjähtele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noniin. Taisi asperger-jankutuskohtaus jäädä päälle.
- Anonyymi
Se on sitten some rikki pitkän aikaa.
- Anonyymi
sekoohan se kun Jan esittelee riippiksiä :D
- Anonyymi
Tota noin niin
- Anonyymi
Tota noin niin
- Anonyymi
Tota noin niin
- Anonyymi
Tota noin niin
- Anonyymi
Vilautat mitä?
- Anonyymi
Tuu katsomaan, niin näet sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myöhäistä. Sun piti vilauttaa jo vai menikö jänö pöksyyn?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä hallituskaan ennen vaaleja vilauttele, paljonko lisä leikkaa kansalaisilta toimentulon turvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myöhäistä. Sun piti vilauttaa jo vai menikö jänö pöksyyn?
Kyllä mä yritin vilauttaa, mut kaivaminen ei vain niin onnistunut, kun on kolmet alushousut.
Ei tullut mitään ja lopetin koko homman.
Joten täytyy odottaa helteitä. Käytän silloin vain kahta alushousua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2043998
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921906Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek301592- 1651402
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251276Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121150- 391132
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?941109Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1291093Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell1971026