että menen huomenna Puuvillan aulaan ja vilautan jotakin. En nyt sano, mitä vilautan, mutta voi olla, että some räjähtää.
Voitte tulla katsomaan, mitä vilautan huommenna klo 13:00.
Olen nyt ajatellut vakavasti
21
223
Vastaukset
- Anonyymi
Jos jää alle kolmenkymmenen kannattaa jäädä kotiin.
- Anonyymi
Riippuu mitä vilauttaa. Mä vilautin viime viikolla sokkarilla luottokorttia ja some sekos täysin.
- Anonyymi
Riippuu mitä vilauttaa. Mä vilautin viime viikolla sokkarilla luottokorttia ja some sekos täysin.
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Muuten ei somet räjähtele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noniin. Taisi asperger-jankutuskohtaus jäädä päälle.
- Anonyymi
Se on sitten some rikki pitkän aikaa.
- Anonyymi
sekoohan se kun Jan esittelee riippiksiä :D
- Anonyymi
Tota noin niin
- Anonyymi
Tota noin niin
- Anonyymi
Tota noin niin
- Anonyymi
Tota noin niin
- Anonyymi
Vilautat mitä?
- Anonyymi
Tuu katsomaan, niin näet sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myöhäistä. Sun piti vilauttaa jo vai menikö jänö pöksyyn?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä hallituskaan ennen vaaleja vilauttele, paljonko lisä leikkaa kansalaisilta toimentulon turvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myöhäistä. Sun piti vilauttaa jo vai menikö jänö pöksyyn?
Kyllä mä yritin vilauttaa, mut kaivaminen ei vain niin onnistunut, kun on kolmet alushousut.
Ei tullut mitään ja lopetin koko homman.
Joten täytyy odottaa helteitä. Käytän silloin vain kahta alushousua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2244312Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii702777Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431657Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406- 571340
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251206