Suosituksia hyvänmakuisesta alkoholijuomasta, alkon valikoimissa. Limujuomat tietenkin maistuu jotkut hyvältä mutta joku väkevämpi olis etsinnässä. Perusviinat on poissuljettu. Mielellään joku hedelmäinen/ suklainen tms. ?
Herkkujuoma
7
183
Vastaukset
- Anonyymi
Fernet Branca.
- Anonyymi
Gammel Dansk.
- Anonyymi
Gammel Dansk.
- Anonyymi
Osta perusviinaa ja sekoita joukkoon himoitsemiasi makuaineita. Sulatettua maitosuklaata, mehutiivisteitä, sisupastilleja yms.
Testaa ensin pienellä määrällä viinaa että toimiiko. Jos ei niin ei voi mitään, sitten ostettava kalliita tehdasvalmisteisia likööreitä.- Anonyymi
Lisäys: jos esim. pastilleja tai karkkia sekoitat viinaan niin niitä sokerillisia versioita vain eikä keinomakeutettuja.
- Anonyymi
Viskistä saa hyviä drinkkejä. Jos et viitsi hifistellä niin Sprite tai vastaava limukka riittää.
- Anonyymi
Mene katsomaan elokuva 100 litraa sahtia! Hyvin tehtynä erinomaista ja päihdyttävää.
Itselle tosin kävi että sammuin juhlajuomasta ja kun heräsin oli housuun päässyt
löysät kakat. Joten vaatii hieman totuttelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076