Seinien pystyssä pitäminen on osoittanut miljoonien eurojen menetykset kaupungin talouteen ja osaamattomuusvajeeseen teknisessä toimessa huonoista johtajista johtuen.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Urheiluhalli, kontiopuiston kauppakoulu, kanttila, harjun koulu, Virtasalmen virasro, Jäppilän virasto, savon solmu, järjestötalo, vanhapappila, viljasiilot ja 2 tyhjillään olevaa kerrostaloa keskuskadulla.
- Anonyymi
Kanttilassa kummittelee
- Anonyymi
Ei se seinien pystyssä pitäminen vielä niin kallista ole. Kallista on seinien homehtuminen suuressa osassa rakennuskantaa ja siitä seuraavat miljoonien hintaiset uudisrakennushankkeet.
- Anonyymi
Eiköhän seiniin aina joku sen verran nojaile etteivät kaadu.
- Anonyymi
Vasta oli demari koalitio rakentamassa 16 miljoonan hallia Naarajärvellä. Kyllä kaupunki saa lisää lainaa vaikka budjetin saate keskustelussa sitä pelätään kuin kirvelevää tuliaista valtuuston Tallinnan iltakoulun jälkeen.
Firma on täys puhallus Kiteelläkin.
- Anonyymi00007
Ei...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493