Taksinkuljettajien sekä asiakkaiden turvallisuus

Anonyymi-ap

Korjattavaa suomessa.

Maksua pyydetään jälkeenpäin ja jos matkustaja on vaarallinen/sairas niin siitä suuri riski kuljettajalle. Jopa TYÖNTEKIJÄ kinuamaan maksua!

Myös toisinpäin eli turvata matkustan turvallisuus ja seurata ketkä toimii taksinkuljettajina.

7

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taksinkuljettajien Helsingissä Arkadianmäen liepeillä syytä miettiä, ottaakko kyytiin erään eduskunnan oikealla laidalla istuvan puolueen kansanedustajia:
      Useilla rikosrekisteri. Kuka ammuskellut eduskuntatalon lähellä, kuka ”unohtanut” ilmoittaa palkkiot juopoteluajaltaan Brysselissä, kuka kaahailtuaan Pohjanmaalla,….
      Muuten he toki ovat ajatusmaailmaltaan kantasuomalaisten taksinkuljettajien enemmistön mielen mukaista joukkiota.

• Anonyymi

Jos taksin kuljettaja on peräisin maasta jossa hunnuton nainen on ns. vapaata riistaa niin jos takapenkillä on juopunut hunnunton nainen niin sehän on niiden mielestä tyrkky !

Pitää muistaa että monessa näissä maista josta nämä tulee hunnullisen yli 9v. naisen raiskaus on törkeä rikos (jos ei olista naista ,siis ole aviopuoliso)
      Näissä maissa jos joku kulkee ilman huntua ja se raiskataan on aivan turha edes Poliisi asemalle mennä valittamaan,ne nauraa ulos tai raiskaa uudelleen pahimmassa tapauksessa.

TÄMÄ ONGELMA OLISI ERITTÄIN HELPPO HOITAA ! (Jos halutaan)

Säädettäisiin laki ettei Taksinkuljettana voi toimia jos on rikosrekisteriä tai jos sitä ei voida tarkistaa. Siis jos on peräisin maasta josta sitä ei voi tarkistaa tai jos nimi on muutettu tms..
      JÄRKI KÄTEEN NYT !

On aivan turhaa perustellla kulttuurilla näitä asioita ja uhrata Suomalaisia ryöstettäviksi ja raiskattaviksi niille.

• Anonyymi

Missä matu, siellä ongelma. Tämä on tullut kaikille selväksi.

• Anonyymi

Tämäkin Bernerin / Sipilän koko homma / ongelmat on suoraan Ruotsista kopioitu !

• Anonyymi

Älä unohda perussuomalaisia ja Soinia jotka olivat myös sorvaamassa taksilakia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä unohda perussuomalaisia ja Soinia jotka olivat myös sorvaamassa taksilakia.

Älä unohda Trafia, joka ei valvo taksilupia ja myöntää niitä rikollisille. Mamujen taustaa ei pystytä tarkistamaan mistään. Voi olla, että on eilen päässyt lusimasta murhatuomiota Lähi-idän vankilasta ja hakee taksilupaa tänään ruotsin kansalaisena.

• Anonyymi

Edelleen pätee:
      Taksilla oikeus valita asiakkaansa.
      Asiakkaalla oikeus valita taksinsa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1672
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1488
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      921
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      859
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      821
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      748
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      730
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      728
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      710
    Aihe