samaan aikaan kun valtiojohto, suurin osa suomalaisista mukana keskittyi uskovaisten vainoamiseen, niin saksa ja usa miehitti suomen. israel on mukana vainoamassa uskovaisia.
nyt otti ohraleipä valtiojohto
24
313
Vastaukset
- Anonyymi
toimikaa nyt pelkurit, poliisit ja sotilaat.
- Anonyymi
Aloittajalla taitaa olla pää sekaisin. Sitä se uskonto teettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalla taitaa olla pää sekaisin. Sitä se uskonto teettää.
Olen ihan omasta aloitteesta sekaisin hetken luulin olevani profeetta mut tulin järkiini
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ihan omasta aloitteesta sekaisin hetken luulin olevani profeetta mut tulin järkiini
Mutta ottaa niin paljon päähän et en luovu siitä ennenku ihmiset tunnustaa syntinsä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ottaa niin paljon päähän et en luovu siitä ennenku ihmiset tunnustaa syntinsä
Mutta hän sanoi, ”amen, minä sanon teille, ettei profeetta ole hyväksytty hänen kaupungissaan”
Sillä totuutta minä sanon teille, että Israelissa oli paljon leskiä profeetta Elian päivinä, kun taivaat olivat
suljettuina kolme vuotta ja kuusi kuukautta, ja oli se suuri nälkä koko maassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hän sanoi, ”amen, minä sanon teille, ettei profeetta ole hyväksytty hänen kaupungissaan”
Sillä totuutta minä sanon teille, että Israelissa oli paljon leskiä profeetta Elian päivinä, kun taivaat olivat
suljettuina kolme vuotta ja kuusi kuukautta, ja oli se suuri nälkä koko maassa.Olen Jeesus
- Anonyymi
suomen poliittinen, sotilas- ja poliisijohto on myynyt isänmaansa rahasta taistelutta.
- Anonyymi
Kenelle?
- Anonyymi
suomessa on tehty uskovaisten , venäläisten ja kunnollisten somalien kansanmurha, tiedotusvälineet mukaan luettuna päikkäri salasivat sen.
- Anonyymi
Hulluus saanut vallan.
- Anonyymi
pullalla kasvatettu sukupolvi antoi heti periksi.
- Anonyymi
Ameriikka ei salli, että europassa häpäistään armrikkalaista kristililsta kulttuuria ja siitään se vance moitti eurooppaa ja jos se ei lopu trum voi vetää sotilaat pois euroopast ja mtien sitten aseeton euroopa vastaa venäjän uhkaan.
- Anonyymi
maiikka eisalli, että kristillisiä arvoja halveksitaan, jos meinaa sen kanssa olla ystävä ja siksi eurooppa joutuu pakon edessä muutamaan kantojaan ja sallimaan kristililstä toimintaa taas.
- Anonyymi
Katsoin kaupassa ohraleipää
- Anonyymi
Näin kaupassa tuon ohraleivän. Mietin että kuinkahan se maistuisi. Oli tuorehyllyssä.
- Anonyymi
Suomessa kaikki hyvin. Uskovat muovailee seuroissaan sukuelinten malleja.
- Anonyymi
Näin se suunnilleen meni
- Anonyymi
Tai suomalaiset ite miehitti Suomen USA on vain välikappale pedofilia on suomalaisten ongelma ne muovaa koulussa muovailu vahasta suku elinten kuvia joita USA käyttää hyväksi ikkunan karmin korjauksessa
- Anonyymi
helluntaitaustainen star kruppen feikkaa meidän firmaa usa:ssa, kyllä se kuriin saadaan.
The Stars of Couple - Anonyymi
Hallinto on heikko Suomessa. Osaaminen puuttuu ulko- ja talous politiikasta.
Ja ikävä kyllä pres. on dementtia setä, joka uskoo harhoihin ja on ulkoa ohjattu ...
politiikassa on muitakin super naivisteja.
Itsenäisyys on myyty halvalla, ollaan eu nato siirtomaa.
Siksi Suomi on yli-velka maa, turvaton maa, heikkenevä talous ja kulttuuri.
Ollaan menossa kohti idealismi kehitysmaa oloja !
Esim. Taantumus lisääntyy. Eläimiä kidutus teurastetaan viiltelemällä uskonnollisesti. Lasten sukuelimet silvotaan viiltelemällä...Lapset raiskataan, hyeenat on päästetty maahan, suomi on alas ajossa - Anonyymi
Sitä se hihuli uskonto ja siihen uskovat teettää.
- Anonyymi
Hiiu lie i huolta nyt ei sikki käy merta samoamaan
- Anonyymi
Hihulointi on parasta mitä voi tehdä housut jalassa.
Joku vätipää voi siitä nurista.
Voittaa silti sen, että muovaillaan tekoelimiä ja vielä sukupuoli. - Anonyymi
Ameriikka ei salli Trumpin aikana, että kristillisiä arvoja euroopassakaan halveksitaan ja syrjitään, ne vetää sotajoukot pois euroopasta ja mitä sittn nämä aseettomat tekee venäjän voiman edessä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713164
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262550Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542426- 1462301
- 671966
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2721816- 311411
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201339Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi361289Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161235