Avovaimoni ja saksanpaimenkoiramme seksiä!!

Anonyymi-ap

Miten minun tulisi toimia niin että avovaimoni ei luopuisi seksistä ison uros koiramme kanssa jota olen päässyt kahdesti todistamaan omin silmin salaa avovaimoltani eli hän ei tiedä minun nähneen hänet ensin runkkaavan ison saksanpaimenkoira uroksen kyrpää ja jonkin aikaa runkattuaan hän otti koiramme ison kyrvän suuhunsa ja rupesi suullansa nussimaan koiramme kyrpää jatkaen tätä noin 8-10 minuuttia ennen kuin koiramme laukesi hänen suuhunsa runsaasti spermaa pumpaten ja avovaimoni laukesi myös voimakkaasti runkattuaan itseään samalla kun otti koiraltamme suuhun sen kyrpää !! Avovaimoni sai todella kovan orgasmin voihkien ja jalat täristen hän imien koiramme kyrpää niinkauan kun siitä purkautuisi spermaa hänen suuhunsa ja loput koiramme spermasta hän antoi purkautua hänen kasvoilleen!!! Sellainen oli ensimmäinen kerta kun todistin avovaimoni ja koiramme seksi leikkejä ja salaa avovaimoltani. Toisella kerralla näin taas avovaimoni ottavan koiramme isoa kyrpää suuhunsa mutta tällä kertaa hän asettuikin kontalleen sänkyymme ja saksanpaimenkoiramme nousi hänen selkäänsä takaapäin ja rupesi heti naamaan avovaimoani todella kiivaaseen tahtiin ja avovaimoni rupesi heti kehumaan ja kannustamaan koiraamme kun se nai häntä niin hän sanoi koirallemme useasti että hyvä poika, hyvä poika, hyvä poika ja koiramme jatkoi kiivasta naimistaan noin reilut viisi minuuttia ja sitten se laukesi avovaimoni pilluun johon se pumppasi runsaasti spermaa siten että spermaa purkautui hänen pillustaan reilusti ja loput koiramme spermasta purkautui niin syvälle avovaimoni pilluun että se pysyi pillussa niinkauan kun katselin salaa heidän seksi leikkiään!! Minä olin pari päivää ihan hiljaa asiasta kunnes sitten neljäntenä päivänä heidän naimisestaan kysyin avovaimoltani ohimennen että mitä mieltä hän on seksistä koiran kanssa johon hän vastasi ettei hänellä ainakaan ole mitään sitä vastaan jos joku harrastaa seksiä koiran kanssa. Kysyin sitten häneltä että voisiko hän kuvitella harrastavansa seksiä koiramme kanssa josta hän ei kieltäytynytkään vaan totesi asian olevan kiihottava ajatuksen tasolla ja samalla kertoi hänen työkaverinsa harrastavan säännöllisesti seksiä rotwailerinsa kanssa ja hän kuulemma nauttii suuresti seksistä koiransa kanssa ja hän on myös monesti kannustanut kuulemma avovaimoani kokeilemaan seksiä koiramme kanssa jota avovaimoni kuulemma on miettinyt muttei ole vielä tullut harrastaneeksi koiramme kanssa. Itse en viitsinyt kertoa hänelle mitä olin nähnyt kahdesti vaan annoin hiljaisen kannustukseni hänen ajatuksilleen seksistä koiran kanssa. Olisiko minun pitänyt kertoa että olen nähnyt kahdesti hänet harrastamassa seksiä koiramme kanssa ? En sanonut mitään mikä olisi tuominnut seksin koiran kanssa vaan annoin asian suhteen neutraalin tavan suhtautua omana kantanani vaikka en voi kieltää etteikö seksi koiran kanssa nähtynä oman avovaimon toimesta olisi kiihottanut kun sitä katselin!! Olen kahden vaiheilla miten kertoisin avovaimolleni että hänen seksi leikkinsä koiramme kanssa kiihotti itseäni kun katselin sitä salaa avovaimoni tietämättä että näin hänet runkkaamassa ja ottamassa suuhun ja nussimassa suullansa koiramme kyrpää ja ottaen koiramme spermat suuhunsa ja naamallensa ja pilluunsa ettei hän loukkaannu psyykkisesti ja lopeta nauttimansa seksi koiramme kanssa vaan päinvastoin yritin kannustaa häntä seksissä koiramme kanssa. Ehkä jonain päivänä voin katsella ja samalla nautiskella heidän seksistään siis koiramme ja avovaimoni seksistä!! Olisiko sinulla mielipidettä asiasta eli oletko koskaan saanut tietää tai itse todistaa jonkun harrastavan seksiä koiran kanssa ja miten olet toiminut tuolloin? Avovaimoni on joskus unohtanut kännykkänsä kotiin lähdettyään käymään kaupassa jolloin olen katsonut sitä ja löytänyt runsaasti videoita hänen ja koiramme seksileikeistä ja koiramme laukeamisenkin hän on saanut videoita useampaan kertaan josta päättelin heidän seksi leikkien jatkuneen jopa vuosia sillä koiramme on kuusi vuotta vanha. Olisiko minun pitänyt puhua asiasta kielteisesti ja näin yrittää saada avovaimoni lopettamaan seksin koiramme kanssa? Kertokaa mitä ajatus omasta puolisostanne harrastamassa seksiä ison koiranne kanssa herättää ja miten asiaan suhtautuisitte?!

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
        Ikävä
        127
        2004
      2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
        Ikävä
        102
        1785
      3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
        Ikävä
        83
        1601
      4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
        Maailman menoa
        61
        1454
      5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
        Ikävä
        33
        1152
      6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
        Ikävä
        110
        1083
      7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
        Ikävä
        51
        1053
      8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
        Ikävä
        47
        1046
      9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
        Ikävä
        73
        1036
      10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
        Ikävä
        44
        983
      Aihe