heippa!
Haluaisin neuvoja, asiallisia sellaisia. Missä paikoissa voi helposti Helsingistä 100km:n säteellä voi helposti viikata vaatteet viereensä, eli toisin sanoen ottaa aurinkoa hellepäivänä alasti? Mieluiten joitain kalliorantoja, rauhaisia sellaisia tai hiekkakuoppia tms. Olen tässä yrittänyt etsiskellä mutta ei oikein ole löytynyt:(
Olen todella kiitollinen pikku vinkeistä:)
t. Sporttailija
helsinki
7
3438
Vastaukset
- JJJ
Pihlis, tietenkin, mutta sen tiesit jo.
Espoossa on paljon pieniä järviä joiden rannoilla on paikkoja jossa voi uida ja ottaa aurinkoa alasti. Esimerkiksi Kaitalampi. Jätä auto parkkiin, ja kävele järven syrjäisempään poukamaan, siinä on hienoja kallioita jotka ovat sen verran syrjässä ettei alasti oleminen herätä pahennusta. Me olimme siellä kolme neljä kertaa viime kesänä ja aina sinne joku muukin yritti samaan paikkaan, mutta hienotunteisesti jatkoi matkaa ja he nakuilivat sitten omissa oloissaan hieman kauempana. Ei mikään hirveä yleisöryntäys, parhaimmillaankin ehkä kork 4-5 pariskuntaa, ei siis mitään sosiaalista naturismia vaan pikemminkin illuusio omasta pikku järvestä. Näköyhteyttä muihin ei ole auringonottopaikoissa, mutta kun uimaan menee niin ihan yksin ei ole. Vastarannalla kävelee ihmisiä, mutta etäisyyttä on sen verran että ei kukaan näe että onko uikkarit vai ei, ellei nyt ihan varta vasten jää tuijottamaan.- urheilija
Kuulostaa tosi hyvältä ja idylliseltä, taidanpa poiketa tsekkaamassa mestan;) -kiitoksia vaan!
- Jaana
Emme kyllä muita naturisteja nähneet, mutta sen verran suojaisa paikka on että ehkä emme vaan huomanneet. Parkkipaikkojen läheisydessä oli paljon lapsiperheitä, mutta läntisimmässä osassa ei juuri ketään. Uimme ja nautimmme auringosta. Saman pikku niemen kärjessä oliki sitten muitakin (uikkareissa) emmekä huomanneet heitä ennen kuin olimme jo vedessa nakuna, mutta ei he olleet moksiskaan.
Ihana paikka. Vesi vielä vähän kylmää. - urheilija
Jaana kirjoitti:
Emme kyllä muita naturisteja nähneet, mutta sen verran suojaisa paikka on että ehkä emme vaan huomanneet. Parkkipaikkojen läheisydessä oli paljon lapsiperheitä, mutta läntisimmässä osassa ei juuri ketään. Uimme ja nautimmme auringosta. Saman pikku niemen kärjessä oliki sitten muitakin (uikkareissa) emmekä huomanneet heitä ennen kuin olimme jo vedessa nakuna, mutta ei he olleet moksiskaan.
Ihana paikka. Vesi vielä vähän kylmää.Kävin Kaitalammella maanantaina kääntymässä. Paikka tuntui olevan täynnä lapsiperheitä ja muita touhuavia seurueita. En oikein löytänyt sopivaa paikkaa, missä olisin voinut paheksuntaa herättämättä voinut ottaa aurinkoa alasti.
Tosin siellä kallioilla voisi kyllä tarkemmin ajatellen ehkä uskaltautua olemaan vapautuneesti, uimaan meneminen sieltä on vaan kait kovin vaikeaa?
Taidanpa yrittää ensi maanantaina uudestaan:) paremmalla menestyksellä.
ps.bongasin kyllä siellä puolella missä on leirikatoksia monta, parin, jonka miespuolinen persoona makaili ilkosillaan laiturilla... Mutta meinaat Jaana ilmeisesti sitä vastakkaisen puolen kalliota?
-urheilija
- myöskin Somerniemi
koska alueella on yli satajärveä, myös metsäisiä järviä missä ei ole edes mökkejä.
- Pari06
Hkiin Pihjalasaareen
- urheilija
kiitoksia vinkistä! :) olen töissä viikonlopun, alkuviikosta saatan kyllä poiketa pihlikseen, itseasiassa aika varmasti maanantaina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263724- 822577
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448