Onko Oulusta lähtöisin ketään julkkiksia? Kiinnostais vaan tietää.
Oululaisia julkkiksia
37
9142
Vastaukset
- no se
Elvis syntyi Oulussa. Viimeksi nähty Rotuaarilla ympäripäissään.
- mutta
Jasmin Mäntylä! :)
- Nallikarin taapertaja
Riippuu pikkusen kriteereistä, mitäkukin julkkiksena pitää. Tällä Katso-oho-seiskatasolla tietennii Jasmin on yks.
Jos taas julkkiksella tarkoitetaan merkittävää henkilöä, niin lista on pitkä. Kipaseppa kirjastosta Kustaa Hautalan Oulun Historia I-VI. Sieltä löytyy muutama. Varo parkkipirkkoja, saattavat olla Pikisaaren puoleisissa puskissa väijymässä.
Vielä historiaan kirjaamattomista uusjulkkiksista annan pari vihjettö, etippä ite lissää:
Martti Suosalo
Kauko Röyhkä
Paavo Rintala
Heidi Hautala
Martti Ahtisaari
Paavo Lipponen
Aaro Hellaakoski
Täällä muuten vaikuttaa semmonen baskeriklubi, Oulu-seura, joka merkitsee metallisilla kilvillä kaikki talot, joissa arvostettu henkilö on joskus käynyt nukkumassa, naimassa tai paskalla. Kuljeppa silmät auki, niin yllätyt. Kaarina Niskala, puheenjohtaja, arkkitehti ja viehättävä ihminen voi kertoa lisää. Numero on lujettelossa. - viihteenkin .......
... puolelta, Jamppa Tuominen, Matti Esko, Aki Louhela, Johanna Pakonen, Keijo Minerva, Jari Sillanpää, mm.
- jees
minä
- kupe
ai Oulusta Jari Sillanpää ???
Olen luullut, että Jari on syntynyt Ruotsissa..
Mummola on ainakin Rytikarissa Kemissä.. - Mää..
Jari Sillanpää suku on kotoisin KEMISTÄ!! Onks Jari koskaan asunu Oulussa????
- hetsku
kupe kirjoitti:
Mummola on ainakin Rytikarissa Kemissä..Ei Jari todellakaan ole Oulusta ja se on hyvä se.
- Joajnjdnvm
kupe kirjoitti:
Mummola on ainakin Rytikarissa Kemissä..yguhiop
- Anonyymi
jees kirjoitti:
minä
sä ootki kaikista kuulusin oululainen
- tietenkin
myös, Janne Niinimaa.. jos ny jääli luetaan ouluun???
- Kekkonen
joo eipä lueta jääliä ouluun ... kyllä se jääli on Kiimingin _kylä_ ihan ;)
- An-se-liga
Joni Skiftesvik, Risto Tuorila ja laulaja Juntunen (en muista etunimeä).
- Kekkonen
Helena Juntunen on Kiimingistä
- on lauluntekijä.
Esim. tehnyt levyn Aamu toi ilta vei Jampalle.
- Jokunen
Henkka Hyppönen ja Tuomas Enbuske ovat ainakin asustelleet Oulussa. En tiedä ovatko syntyneet. Enbusekn vanhemmat ainakin asuu yhä Oulussa.
- ÄLKÄÄS
kansanedustaja siloposkista LYLY RAJALAA!!
- Minä
Ei kait Hyppönen oo Oulussa asunu,Enbuske vaan...Hyppönen on Valkeakoskelta.
- :-)
tv kokit Janne Pekkala ja Timo Nykyri..
Ja näyttelijä Petra Karjalainen (ehkä, puhuu ainakin oulun murretta hyvin ja hänen äitinsä ainaki asuu täällä) - julkkiksia
Ehkäpä koko 2000-luvun rumin missi Henna Ylilauri
- Loskoipio
Lumijokinen, ei oululainen on tämä oikeistaistelussa turpiinsa saanut söpöliini.
- mööh
Loskoipio kirjoitti:
Lumijokinen, ei oululainen on tämä oikeistaistelussa turpiinsa saanut söpöliini.
Eihän se ruma ole.
- Late Kivioja
mööh kirjoitti:
Eihän se ruma ole.
Ei niin, Lumijokislaiseksi
- kickeliskockelis
ainakin Reijo Ruotsalainen.
- JiiPee
Ja MARKO SAVOLAINEN
- aman123
...linden
- Eilen
Susanna Pöykiö, taitoluistelija. Näin eilen Tuiran uimaranalla ottamassa arskaa.
- Anonyymi
Lea Laven, Helena Juntunen, Merja Larivaara,
Tässä parhaat päältä.- Anonyymi
Lea Laven taitaa olla Haukiputaalta, joka oli ennen oma kuntansa.
- AnonyymiUUSI
Leaa, Helenaa, ja Merjaa olisin minäkin tarjonnut.
Kaikki alansa ehdotonta huippua!
- Anonyymi
Se kansanedustaja,oliko Kyyrölä vai mikä se oli.
LYLY RAJALA
JAMPPA TUOMINEN
MATTI ESKO
KEIJO MINERVA- Anonyymi
Jos lyly raja on julkkis niin on myöskin Ari Stenius
- Anonyymi
Keijon soisi olevan kotoisin jostain muualta.
- Anonyymi
Kunta Kinte lähtöisin kuulemma Mustaltasuolta, Suopursun kupeesta.
- Anonyymi
Huppa Hilija, Inkalan Oili, Kilipuan Ilimari, Monttiinin Fjaalari, Neelmannin Erkki ja Asemapolliisi Tuskanpunanen.
- Anonyymi
Toppi-valo ja Rako-Raili vai oliko ne sittenkin Turusta?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138