1. Kun joku sanoo, että pitäisi aloittaa puhtaalta pöydältä niin tuli mieleen että mulla on siinä nyt lankarullia ja ompelukone. Mitäs teillä on?
2. Ihmetyttää myös se, että kerrotaan jonkun tuleen ulos kaapista. Mahtuuko sinne edes? Eihän siellä ole valoakaan jotta voisi näpytellä tietsikkaa. Lukeeko joku teistä tätä palstaa kaapissa?
Kalluppi palstalaisille
6
203
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä se puhdas pöytä oikeastaan on? Mun pöytäni on puhdas, eli ei likainen, vaikka siinä jotain tavaraa olisikin.
- Anonyymi
Se on vähän outo tuo sanonta. Eihän ihmiset edes ole missään pöydällä. Kaapin nyt jotenkin ymmärtää.
- Anonyymi
Millais teknisesti ottaen aloitetaan puhtaalta pöydältä. Pyyhitään muisti?
- Anonyymi
Mun olis helppo aloittaa puhtaalta pöydältä kun ei olla seurusteltu. Mitään todellista ei ole tapahtunut senjälkeen kun erottiin Hesburgerin parkkipailalla.
1. ”Aloitetaan puhtaalta pöydältä” mulle tulee heti mieleen valkoinen pöytä, josta on vedetty tavarat pois. Valkoinen varmaan siksi, että mun ajatuksissa se kuvastaa puhtautta. Mutta entä jos se pöytä on likainen, voiko siinä aloittaa sitten mitään?
2. Tuo on muuten outo sanonta. Tai oikeastaan aika hauska. ”Tulla kaapista ulos” tai ”olla vielä kaapissa” Lapsena on varmaan tullut mentyä kaappiin piiloon, tai muuten vaan.- Anonyymi
Aloittajalla on musta pöytä. Sen on pakko olla puhdas, kun siitä erottuu jokainen pölyhattara. Kaappi sanonta on aika hassu. Niinkuin sekin, että on luurankoja kaapissa. Kuka nyt oikeita luurankoja kaapissa säilyttää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522