Hyvä yhteisö
Mahtaako kenelläkään olla kokemuksia ko verkkokaupasta?
LUVIK verkkokauppa (Alankomaat)
6
2292
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on kokemuksia!älkää missään nimessä tilatko mitään sieltä.Tilaisin nahkasaappaat koko 38,ja sain saman malli mutta ei ollut nahkaa nähnytkään(tekonahkaa)ja koko oli kyllä pohjassa 38,mutta ei mahtunut 37 numeron jalkaan.Taisi olla kiinalaisten valmistamat halvat kopiot!Palautuksen maksat sitten itse.
- Anonyymi
Samaa mieltä kanssasi. Huijarifirma. Älkää missään tapauksessa ostako sieltä mitään.
- Anonyymi
Luvikista oli pakko tehdä rikosilmoitus nettikaupan huijauksesta,sain väärän tuotteen,palautus erittäin hankalaa ja kallista ,rahoja en saanu ,heidän hyvitys olisi ollut seuraavasta tilauksesta alennusta 30-70%.
- Anonyymi
Älkää MISSÄÄN NIMESSÄ ikinä tilatko mitään Luvik'ilta!!! Täyshuijarifirma. Ostin tunikan joka ihan paska. Palautus maksaisi 40-60€, rahoja ei takaisin vaan "alennuskuponki" seuraavaan ostoon! Kehoitettiin soittaa asiakasvastaava hra Chong + ulkomainen puh.nro. Arvatkaa soitinko, ja tuote suoraan roskiin, en ilkeä edes kierrätykseen viedä! Joten ei, ei ja jälleen ei.
- Anonyymi
Varokaa! Ei missään nimessä pidä mennä ostamaan sieltä mitään! Täyttä huijausta.
Onneksi rahallinen tappioni ei ollut suuri, mutta huijatuksi tuleminen suututtaa. - Anonyymi
ÄLÄ TILAA LUVIKILTA MITÄÄN!
Ostin kuvassa hienolta näyttävän ja kauniin värisen juhlamekon, mutta sain todella rumanvärisen, RIKKINÄISEN mummomekon, joka oli liian pieni, vaikka tilasin heidän mitoituksensa mukaan itselleni yhtä numeroa liian ison koon.
En maksanut mekosta paljon, mutta päätin periaatteesta yrittää hommata rahani takaisin, vaan sehän ei onnistunut. Lähettivät vaan aina uuden alennuskuponki- ja palautusprosenttitarjouksen, kunnes uhkasin kuluttaja-asiamiehellä ja rikosilmoituksella.
Lopputulos muutaman päivän vänkäämisestä oli, että lähettävät saman mekon eri värisenä ja yhtä kokoa suurempana sekä palauttavat 35 % maksamastani hinnasta, eikä alkuperäistä mekkoa tarvitse palauttaa.
Saa nyt sitten nähdä, tuleeko sieltä mekkoa ja/tai rahaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1203775Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5753271- 991971
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa221474Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821404Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396- 1071217
- 471169
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1291156- 901129