Halpa suihinottokone yllätti!

Anonyymi-ap

Minä olen kokeillut muiden seksivälineiden ohella kolmea suihinottokonetta.
Ensin tilasin yli satasen hintaisen laitteen. Siinä oli toimintoja paljon, mutta latteaksi jäi. Tuntui, että tehoa oli liian vähän.
Toinen oli jotain kahdeksankympin luokkaa. Siinäkin oli hyvät toiminnot, mutta tehoa auttamatta liian vähän!
Niitä käyttäessä kyllä tuntui hyvältä, mutta kertaakaan en niillä päässyt orgasmiin asti. Pitkiäkin sessioita, mutta suutariksi jäi.
Selatessani TEMUn tarjontaa tuli vastaan kahdenkympin paiklkeilla malsava laite.
Tilasin sen. Tuli laite, joka oli ihan siistin näköinen joskin käyntiääni oli aika voimakas.
Kokeilin sitä ja huomasin heti, että nyt on minun makuuni riittävästi tehoa! Se imaisi kullin sisään ja alkoi vähintään riittävä imu- , puristus- ja värinätoiminnot! Se tuntui todellä hyvältä! Varsinkin se imu! Sen saa pysymään halutun ajan päällä, kun vaan painaa imunappia. Kauaa ei kullini sitä kestänyt! Tuli aivaan valtava orgasmi!
Ja ne ovat toistuneet. Lisäksi siihen kuuluu kuulokkeet, joista voi kuulla kinalaisnaisen voihkintaa. Se kuulostaa vähän naurettavalta, mutta itse väline on huikea! Se löytynee firman nettisivulta. Hinta silloin (muutama viikko sitten) 22 €. Sitaä oli saatavana mustana ja valkoisena.

10

852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

menettekö kihloihin ?
      Mitä äiti on mieltä ?

• Anonyymi

Täällä ihan ilmainen suihinottokone.

• Anonyymi

Ihminen ei koskaan ole ilmainen.

Hintana on vähintään riski saada pysyvä seksitauti (herpes) tai syöpää aiheuttava hpv. Jos joku olisi ilmainen minulle nyt niin sama on ollut ilmainen aika monelle muulle ennen minua.

• Anonyymi

Itse ostin paljon kalliimman lelun Tremblr BTR, hinta oli 800€. Toiminnaltaan se on samanlainen kuin Venus 2000. Eli tuo on siis verkkosähköllä toimiva kullinlypsykone. Minusta lelu on hintansa väärti mutta tämä toetenkin makuasia.

Vaatii alussa virittelyä ja askartelua että saa homman toimimaan ilman laitteen lypsyosaan käsin koskemista. Liukkaria kuluu runsaasti ja lypsyosan asento on valittava niin, että kulli ei osoita alaspäin. Muuten liukkaria tulee lypsyliikkeen pumppaamana ulos lypsyosan päässä olevaata yksisuuntaisesta venttilistä.

Lypsyliikkeen pituus asetetaan työkalulla säätämällä laitteen ollessa virrattomana. Liikkeen nopeus ja se lypsääkö tiukasti tyveen asti vai enemmän kullin päätä säätyy kaukosäätimellä. Sillä voi myös pysäyttää liikkeen ja aloittaa uudelleen.

• Anonyymi

Mahtuukohan iso terska sisään? Itsellä todella iso ja monen monta tekopillua kokeillut, mutta kaikki olleet liian pieniä, että saisi terskan sisään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtuukohan iso terska sisään? Itsellä todella iso ja monen monta tekopillua kokeillut, mutta kaikki olleet liian pieniä, että saisi terskan sisään

Aloittaja tässä. Mittasin aukon halklaisijan. Korkeintaan 5 cm:n halkaisija tuntuu mahyuvan. Itsellä on sen verran pienempi "klunssi" että hyvin mahtuu!
        Ja on kyllä hinta / laatu suhde kohdallaan! Monta lypsyä ja hoitanut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja tässä. Mittasin aukon halklaisijan. Korkeintaan 5 cm:n halkaisija tuntuu mahyuvan. Itsellä on sen verran pienempi "klunssi" että hyvin mahtuu!
        Ja on kyllä hinta / laatu suhde kohdallaan! Monta lypsyä ja hoitanut!

Kiitos tiedosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tremblr lypsyosan kovan kuoren sisähalkaisija on noin 59mm. Sen sisään tulee silikonisukka, jota laitteen imu venyttää ja puristaa kasaan. Suurin eli XL kokoinen sukka on tarkoitettu noin 47mm halkaisijaiselle kullille. Ei ole parista millistä kiinni.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tremblr lypsyosan kovan kuoren sisähalkaisija on noin 59mm. Sen sisään tulee silikonisukka, jota laitteen imu venyttää ja puristaa kasaan. Suurin eli XL kokoinen sukka on tarkoitettu noin 47mm halkaisijaiselle kullille. Ei ole parista millistä kiinni.

Kiitos tästäkin tiedosta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      63
      15440
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      28
      3489
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      271
      2433
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      128
      1763
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      128
      1474
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      377
      1426
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1223
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      13
      1143
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      942
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      905
    Aihe