Halpa suihinottokone yllätti!

Anonyymi-ap

Minä olen kokeillut muiden seksivälineiden ohella kolmea suihinottokonetta.
Ensin tilasin yli satasen hintaisen laitteen. Siinä oli toimintoja paljon, mutta latteaksi jäi. Tuntui, että tehoa oli liian vähän.
Toinen oli jotain kahdeksankympin luokkaa. Siinäkin oli hyvät toiminnot, mutta tehoa auttamatta liian vähän!
Niitä käyttäessä kyllä tuntui hyvältä, mutta kertaakaan en niillä päässyt orgasmiin asti. Pitkiäkin sessioita, mutta suutariksi jäi.
Selatessani TEMUn tarjontaa tuli vastaan kahdenkympin paiklkeilla malsava laite.
Tilasin sen. Tuli laite, joka oli ihan siistin näköinen joskin käyntiääni oli aika voimakas.
Kokeilin sitä ja huomasin heti, että nyt on minun makuuni riittävästi tehoa! Se imaisi kullin sisään ja alkoi vähintään riittävä imu- , puristus- ja värinätoiminnot! Se tuntui todellä hyvältä! Varsinkin se imu! Sen saa pysymään halutun ajan päällä, kun vaan painaa imunappia. Kauaa ei kullini sitä kestänyt! Tuli aivaan valtava orgasmi!
Ja ne ovat toistuneet. Lisäksi siihen kuuluu kuulokkeet, joista voi kuulla kinalaisnaisen voihkintaa. Se kuulostaa vähän naurettavalta, mutta itse väline on huikea! Se löytynee firman nettisivulta. Hinta silloin (muutama viikko sitten) 22 €. Sitaä oli saatavana mustana ja valkoisena.

10

899

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

menettekö kihloihin ?
      Mitä äiti on mieltä ?

• Anonyymi

Täällä ihan ilmainen suihinottokone.

• Anonyymi

Ihminen ei koskaan ole ilmainen.

Hintana on vähintään riski saada pysyvä seksitauti (herpes) tai syöpää aiheuttava hpv. Jos joku olisi ilmainen minulle nyt niin sama on ollut ilmainen aika monelle muulle ennen minua.

• Anonyymi

Itse ostin paljon kalliimman lelun Tremblr BTR, hinta oli 800€. Toiminnaltaan se on samanlainen kuin Venus 2000. Eli tuo on siis verkkosähköllä toimiva kullinlypsykone. Minusta lelu on hintansa väärti mutta tämä toetenkin makuasia.

Vaatii alussa virittelyä ja askartelua että saa homman toimimaan ilman laitteen lypsyosaan käsin koskemista. Liukkaria kuluu runsaasti ja lypsyosan asento on valittava niin, että kulli ei osoita alaspäin. Muuten liukkaria tulee lypsyliikkeen pumppaamana ulos lypsyosan päässä olevaata yksisuuntaisesta venttilistä.

Lypsyliikkeen pituus asetetaan työkalulla säätämällä laitteen ollessa virrattomana. Liikkeen nopeus ja se lypsääkö tiukasti tyveen asti vai enemmän kullin päätä säätyy kaukosäätimellä. Sillä voi myös pysäyttää liikkeen ja aloittaa uudelleen.

• Anonyymi

Mahtuukohan iso terska sisään? Itsellä todella iso ja monen monta tekopillua kokeillut, mutta kaikki olleet liian pieniä, että saisi terskan sisään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtuukohan iso terska sisään? Itsellä todella iso ja monen monta tekopillua kokeillut, mutta kaikki olleet liian pieniä, että saisi terskan sisään

Aloittaja tässä. Mittasin aukon halklaisijan. Korkeintaan 5 cm:n halkaisija tuntuu mahyuvan. Itsellä on sen verran pienempi "klunssi" että hyvin mahtuu!
        Ja on kyllä hinta / laatu suhde kohdallaan! Monta lypsyä ja hoitanut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja tässä. Mittasin aukon halklaisijan. Korkeintaan 5 cm:n halkaisija tuntuu mahyuvan. Itsellä on sen verran pienempi "klunssi" että hyvin mahtuu!
        Ja on kyllä hinta / laatu suhde kohdallaan! Monta lypsyä ja hoitanut!

Kiitos tiedosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tremblr lypsyosan kovan kuoren sisähalkaisija on noin 59mm. Sen sisään tulee silikonisukka, jota laitteen imu venyttää ja puristaa kasaan. Suurin eli XL kokoinen sukka on tarkoitettu noin 47mm halkaisijaiselle kullille. Ei ole parista millistä kiinni.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tremblr lypsyosan kovan kuoren sisähalkaisija on noin 59mm. Sen sisään tulee silikonisukka, jota laitteen imu venyttää ja puristaa kasaan. Suurin eli XL kokoinen sukka on tarkoitettu noin 47mm halkaisijaiselle kullille. Ei ole parista millistä kiinni.

Kiitos tästäkin tiedosta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1642
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      884
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe