Minä olen kokeillut muiden seksivälineiden ohella kolmea suihinottokonetta.
Ensin tilasin yli satasen hintaisen laitteen. Siinä oli toimintoja paljon, mutta latteaksi jäi. Tuntui, että tehoa oli liian vähän.
Toinen oli jotain kahdeksankympin luokkaa. Siinäkin oli hyvät toiminnot, mutta tehoa auttamatta liian vähän!
Niitä käyttäessä kyllä tuntui hyvältä, mutta kertaakaan en niillä päässyt orgasmiin asti. Pitkiäkin sessioita, mutta suutariksi jäi.
Selatessani TEMUn tarjontaa tuli vastaan kahdenkympin paiklkeilla malsava laite.
Tilasin sen. Tuli laite, joka oli ihan siistin näköinen joskin käyntiääni oli aika voimakas.
Kokeilin sitä ja huomasin heti, että nyt on minun makuuni riittävästi tehoa! Se imaisi kullin sisään ja alkoi vähintään riittävä imu- , puristus- ja värinätoiminnot! Se tuntui todellä hyvältä! Varsinkin se imu! Sen saa pysymään halutun ajan päällä, kun vaan painaa imunappia. Kauaa ei kullini sitä kestänyt! Tuli aivaan valtava orgasmi!
Ja ne ovat toistuneet. Lisäksi siihen kuuluu kuulokkeet, joista voi kuulla kinalaisnaisen voihkintaa. Se kuulostaa vähän naurettavalta, mutta itse väline on huikea! Se löytynee firman nettisivulta. Hinta silloin (muutama viikko sitten) 22 €. Sitaä oli saatavana mustana ja valkoisena.
Halpa suihinottokone yllätti!
10
675
Vastaukset
- Anonyymi
menettekö kihloihin ?
Mitä äiti on mieltä ? - Anonyymi
Täällä ihan ilmainen suihinottokone.
- Anonyymi
Ihminen ei koskaan ole ilmainen.
Hintana on vähintään riski saada pysyvä seksitauti (herpes) tai syöpää aiheuttava hpv. Jos joku olisi ilmainen minulle nyt niin sama on ollut ilmainen aika monelle muulle ennen minua.
- Anonyymi
Itse ostin paljon kalliimman lelun Tremblr BTR, hinta oli 800€. Toiminnaltaan se on samanlainen kuin Venus 2000. Eli tuo on siis verkkosähköllä toimiva kullinlypsykone. Minusta lelu on hintansa väärti mutta tämä toetenkin makuasia.
Vaatii alussa virittelyä ja askartelua että saa homman toimimaan ilman laitteen lypsyosaan käsin koskemista. Liukkaria kuluu runsaasti ja lypsyosan asento on valittava niin, että kulli ei osoita alaspäin. Muuten liukkaria tulee lypsyliikkeen pumppaamana ulos lypsyosan päässä olevaata yksisuuntaisesta venttilistä.
Lypsyliikkeen pituus asetetaan työkalulla säätämällä laitteen ollessa virrattomana. Liikkeen nopeus ja se lypsääkö tiukasti tyveen asti vai enemmän kullin päätä säätyy kaukosäätimellä. Sillä voi myös pysäyttää liikkeen ja aloittaa uudelleen.- Anonyymi
Mahtuukohan iso terska sisään? Itsellä todella iso ja monen monta tekopillua kokeillut, mutta kaikki olleet liian pieniä, että saisi terskan sisään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtuukohan iso terska sisään? Itsellä todella iso ja monen monta tekopillua kokeillut, mutta kaikki olleet liian pieniä, että saisi terskan sisään
Aloittaja tässä. Mittasin aukon halklaisijan. Korkeintaan 5 cm:n halkaisija tuntuu mahyuvan. Itsellä on sen verran pienempi "klunssi" että hyvin mahtuu!
Ja on kyllä hinta / laatu suhde kohdallaan! Monta lypsyä ja hoitanut! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja tässä. Mittasin aukon halklaisijan. Korkeintaan 5 cm:n halkaisija tuntuu mahyuvan. Itsellä on sen verran pienempi "klunssi" että hyvin mahtuu!
Ja on kyllä hinta / laatu suhde kohdallaan! Monta lypsyä ja hoitanut!Kiitos tiedosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tremblr lypsyosan kovan kuoren sisähalkaisija on noin 59mm. Sen sisään tulee silikonisukka, jota laitteen imu venyttää ja puristaa kasaan. Suurin eli XL kokoinen sukka on tarkoitettu noin 47mm halkaisijaiselle kullille. Ei ole parista millistä kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tremblr lypsyosan kovan kuoren sisähalkaisija on noin 59mm. Sen sisään tulee silikonisukka, jota laitteen imu venyttää ja puristaa kasaan. Suurin eli XL kokoinen sukka on tarkoitettu noin 47mm halkaisijaiselle kullille. Ei ole parista millistä kiinni.
https://us.f-machine.com/index.php/catalog/accessories/f-machine-tremblr-latex-receiver-sleeve-l-detail
Tuossa siis mitat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tästäkin tiedosta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk612116Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921432Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701248- 1151125
- 67946
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72919Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j66893Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍78842Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise9822