Koska liitto päätti tuhota U11-U13 sarjat tasolle nuori suomi niin millaisia varjosarja mahdollisuuksia tai virityksiä on? Olemme etelän alueelta. Huolestuttavaa että liitto pyyhki tasoluokittelut melkein kokonaan pois, lisää pienpelien määrää rankasti ja pelitällityyppinen pelaaminen pudottaa ottelutapahtumien määrät puoleen! Ei helene sentään. Etelässä tasoja voisi helposti olla 4-5. Pienpelit kuuluu treeeneihin ja pelitällit menee täysin maalaisten laariin. Miksi meidän pitäisi maksaa jonkun muun pelaamisen jäävuoro? No takaisin asiaan. Tiedän että muilla alueilla jo on varjotoiminta aloitettu. Miten etelä? Oma joukkueeni olisi ainakin mukana. Me ei liiton toimintaa nyt enään jakseta eikä kuunnella. Sen päätimme että meidän lapsien pitää saada pelata riittävästi ja kehittäviä tasopelejä
Varjosarjat U11-U13
Anonyymi-ap
2
282
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä, kyllä ton ikäiset on jo kilpakiekkoputkessa vahvasti. Ovat jo kehittyneitä eivätkä tarvitse muuta kuin kunnolla hokia vaan. Ja A pelaajien on tuossa iässä syytä lopettaa, niistä ei kukaan nouse mihinkään, on jo murrosikäkin osalla päättynyt.
- Anonyymi
Ei A pelaajien tarvitse lopettaa. Heidän pitäisi saada harrastella keskenään. Niin kuin jalkapallossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1203764Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5753251- 981959
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa221454Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821394- 1031203
- 471159
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1261143- 901119