Koska liitto päätti tuhota U11-U13 sarjat tasolle nuori suomi niin millaisia varjosarja mahdollisuuksia tai virityksiä on? Olemme etelän alueelta. Huolestuttavaa että liitto pyyhki tasoluokittelut melkein kokonaan pois, lisää pienpelien määrää rankasti ja pelitällityyppinen pelaaminen pudottaa ottelutapahtumien määrät puoleen! Ei helene sentään. Etelässä tasoja voisi helposti olla 4-5. Pienpelit kuuluu treeeneihin ja pelitällit menee täysin maalaisten laariin. Miksi meidän pitäisi maksaa jonkun muun pelaamisen jäävuoro? No takaisin asiaan. Tiedän että muilla alueilla jo on varjotoiminta aloitettu. Miten etelä? Oma joukkueeni olisi ainakin mukana. Me ei liiton toimintaa nyt enään jakseta eikä kuunnella. Sen päätimme että meidän lapsien pitää saada pelata riittävästi ja kehittäviä tasopelejä
Varjosarjat U11-U13
Anonyymi-ap
2
457
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä, kyllä ton ikäiset on jo kilpakiekkoputkessa vahvasti. Ovat jo kehittyneitä eivätkä tarvitse muuta kuin kunnolla hokia vaan. Ja A pelaajien on tuossa iässä syytä lopettaa, niistä ei kukaan nouse mihinkään, on jo murrosikäkin osalla päättynyt.
- Anonyymi
Ei A pelaajien tarvitse lopettaa. Heidän pitäisi saada harrastella keskenään. Niin kuin jalkapallossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2172984Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2131309Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1191289Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3751215- 1111093
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa101050- 921043
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa4051008- 66924
- 46914