Onko kokemuksia ko verkkokaupasta?
LUVIK verkkokauppa (Alankomaat)
11
2355
Vastaukset
- Anonyymi
En missään nimessä suosittele Luvik verkkokauppaa!tilasin tuotteen,ei ollut sitä mitä tilasin,otin yhteyttä asiakaspalveluun takaisilähetystä varten,sieltä sinulle lähetetään sähköpostiin takaisilähetystä varten tarra jonka itse tulostat,ja maksat itse Alankomaihin,tuote voi olla halvempi kun takaisilähetys.
- Anonyymi
En minäkään suosittele!Kalliilla myy aasialaisia tuotteita,heillä varasto Alankomaissa. Takaisin lähetys on tehty niin vaikeaksi,että ihmiset luovuttavat.Jos saat väärän tuotteen,heidän hyvitys on semmoinen että saat alennusta seuraavasta tilaamasta tuotteesta,eli et saa oikeeta tuotetta mitä tilasit,etkä muuten rahojasi.
- Anonyymi
Tilasin pitkän tyllihameen. On ihan nätti päällä. En tiedä kuinka pesua kestää. En löytänyt edes pesuohjetta siitä mutta uutena ainakin kiva. Toimitus kesti 2 viikkoa, mutta seurantakoodilla sai seurata että etenee. Ei ainakaan vielä pahaa sanottavaa
- Anonyymi
En ole tilannut ko verkkokaupasta kun samat tuotteet saa Temusta halvemmalla, esim muovikengät Luvik yli 70 eur, Temussa tadan samat 16 eur.
- Anonyymi
ÄLKÄÄ KUKAAN OSTAKO, HUIJARI FIRMA!!!! Maksoin heti ostokseni ja nyt olen odottanut lähetystä kaksi viikkoa ja rupesin kyselemään niin koko tilaustani ei löydy ja rahaa joten selvitän pankin kanssa että saavat ainakin tilin suljettua ettei raha virta enää jatku.
- Anonyymi
HUIJARI FIRMA, rahat meni ja tilausta ei kuulemma ole tullut ja rahaa ei näy vaikkakin kopion lähetin. Selvitän pankissa huomenna minne rahat menivät ja teen rikos-ilmoituksen!!!!!!
- Anonyymi
ÄLKÄÄ OSTAKO!!!!! Tein osto tapahtuman ja kirjoitin kortistani numerot ja tuotteita ei saapunut ja tiedusteluihin aina vastasi sama robotti joten selvyyttä ei saatu, rahat menivät ja tililtäni oli sen jälkeen tehty kaksi suoritusta joihin pankki totesi, huijarit!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Tilasin esitteestä cashmir villatakin. Sain Kiinassa tehdyn tekeleen joka paksu keinokuituinen tekele. Oikea hirvitys. Varsinainen huijaus. En voinut muuta kuin nauraa itselleni. Kuinka en selvittänyt etukäteen tietoja firmasta. 48 meni, annan olla. En jatka harmitustani. Varoittava esimerkki.
- Anonyymi
Joo VAROKAA!!! Tilasin tunikan, piti olla puuvilla/pellava. Olikin polyester/spandex ja kesti 3 viikkoa toimitus!!! Täysin hämärä huijarifirma, lähetys tuli Eestistä. Joten siis: VAROKAA!
- Anonyymi
Tilasin sieltä melkein 80e maksavan "laadukkaan" laukun. Sama laukku löytyi Temusta 13e, joten palautukseen menee tämä laukku samantien, kun olen sen saanut. Kiinasta lähetettiin tilaus. Löysin myös muita heidän tuotteita Temusta. EN SUOSITTELE! En myöskään saanut heiltä rehellistä ja suoraa vastausta, miksi sama laukku löytyy Temusta.
- Anonyymi
Älä tilaa Luvikilta!!!
Tuotteet eivät ole sitä, mitä tuotekuvissa esitetään.
Koot eivät ole heidän mittataulukkonsa mukaisia.
Väri ei ole lähellekään sama kuin tuotekuvassa, ei myöskään kankaat tai malli!
Tilaamani mekko oli rikkinäinen.
Hirveä taistelu asiakaspalvelun kanssa, kun yritin saada ilmaisen palautuksen ja rahani takaisin. Ei onnistunut! Lopputulema oli, että saisin samanlaisen mekon yhtä kokoa isompana ja eri värisenä ja noin kolmasosan tuotteen hinnasta takaisin eikä alkuperäistä mekkoa tarvitse palauttaa.
Vielä en tiedä, toteutuuko sopimamme korvauskäytäntö oikeasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1203775Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5753271- 991971
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa221474Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821404Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396- 1071217
- 471169
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1291156- 901129