Ukrinan ei koskaan itsenäisenä,ole ollut näin hyvissä varoissa,lännen avulla,ertoten olikarkit !?

Anonyymi-ap

Ukrainaahan koko sodan aikana, johtnut Zelenski olikarkkeineen ja järjestystä pitänyt niiden yksityisarmeijat,kuin väkivalta vaaleissa !?

Jos sota loppuu,jonka aloittivat, se olisi katastrofi,niin taloudellisesti,kuin poliittisesti !?

23

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko aloittaja äidinkieleltään venäläinen?

• Anonyymi

Kyllä hän on. Selvästi r*ssä!

• Anonyymi

Zelensi on kansansa suurin petturi ja EU pelinappula Venjä kateudessa,tuloksena vain ruumiita !? Kysyit olenko Venläinen ja jos olisin, niin kysymyksesi rasistinenkin,osaatko edes hävetä !?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Zelensi on kansansa suurin petturi ja EU pelinappula Venjä kateudessa,tuloksena vain ruumiita !? Kysyit olenko Venläinen ja jos olisin, niin kysymyksesi rasistinenkin,osaatko edes hävetä !?

Miten kysymys sillä rasistiseksi muuttuu jos olet venäläinen?

• Anonyymi

Meidän Rysien mi lestää kakkien pitäsi sydä karkkeja jo ka paivä ?!

• Anonyymi

Oliko tuo vain rasistin mielipide,tässä Ukrainan kateussodassa,josta Israeil maarosvo suljettu pois !? Minulla oli eläkokemusta ,teille ressukoille vaikka jakaa,niin tyhmää esitätte !?
        Näkö vain on huono !?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tuo vain rasistin mielipide,tässä Ukrainan kateussodassa,josta Israeil maarosvo suljettu pois !? Minulla oli eläkokemusta ,teille ressukoille vaikka jakaa,niin tyhmää esitätte !?
        Näkö vain on huono !?

Ketä sinä sanot ressukoiksi, ressukka olet itse. Olet niin putinin vietävissä että pahaa tekee!

• Anonyymi

Olisit varmasti ollut haka oikeinkirjoituksessa entisessä apukoulussa.

• Anonyymi

Välistävetäjiä on Ukrainassa riittänyt. Moni ns sisäpiiriläinen kylpee rahassa

• Anonyymi

Aloittaja on juuri ja juuri kirjoitustaitoinen reppana, joskaan hän ei hallitse alkeellisimpiakaan lauserakenteita ja oikeinkirjoitusta. Venäjä ja oligarkki ovat ylivoimaisen vaikeita sanoja hänelle.

Koska ajatusten looginen ja ymmärrettävä esittäminen ei onnistu, hän kuitenkin tuottaa jatkuvaa hupia tälle foorumille.

• Anonyymi

Kiitos kiitos reppana, olisin mieluummin nähnyt asiaakin,vaikka näkö onhuono !?
        En tahdo sotia, jäkeläisille, räjähdys aallot olen kokenut jo siviilissä,joita yksi oli pommi,näi jo amulla sateliitti uutisissa,1994 !?

• Anonyymi

"Koska ajatusten looginen ja ymmärrettävä esittäminen ei onnistu, hän kuitenkin tuottaa jatkuvaa hupia tälle foorumille."

Olen samaa mieltä. Kyseessä onkin ihan ensimmäinen lääketieteellinen tapaus, jossa huono näkö aiheuttaa täydellisen sotkun syntaksiin. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kiitos reppana, olisin mieluummin nähnyt asiaakin,vaikka näkö onhuono !?
        En tahdo sotia, jäkeläisille, räjähdys aallot olen kokenut jo siviilissä,joita yksi oli pommi,näi jo amulla sateliitti uutisissa,1994 !?

Miksi sitten tuet Venäjän hyökkäyssotaa? Samanlainen i*i kuin Tehtaankadun suurlähettiläs, joka syyttää Suomea sotaisuudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Koska ajatusten looginen ja ymmärrettävä esittäminen ei onnistu, hän kuitenkin tuottaa jatkuvaa hupia tälle foorumille."

Olen samaa mieltä. Kyseessä onkin ihan ensimmäinen lääketieteellinen tapaus, jossa huono näkö aiheuttaa täydellisen sotkun syntaksiin. 🤣

Hym iöstä voi päätellä sinun sairautesi,ensimmäinen oire,ylimielisyys ja peili paras kaveri jne..

• Anonyymi

Zelenskyin alasajo alkoi jo siitä kun tapas i Trumpin ensikertaa,eilinen hyökytys oli vasta alkua,niin että slava ukraina ja tervemenoa.

• Anonyymi

Suomen idoli Zelenski,vaalipetturi ja rauhanneuvotteliansa tapattaja !?
      Sumella on vain toisinajatteliain kiduttamisessa ja tapattamisessa kokemusta, oikeusministeri ja oikeuskanslerinkin luvalla !?

• Anonyymi

Zelenskin esikuva on varmasti Mussoliini,vaatteista päätellen..

• Anonyymi

Suomen rauhansuunitelma Ukrinaan, lisää aseita ja Natomme ilmaiseksi,kun sekään ei saanut sotaa aikaiseksi !?

• Anonyymi

Lauma ihminen YLE luokitellut 150 on lauma.
      YLE tulee amiksiin koti nurkkia hamuamaan.
      YLE työtekikijät hyökkää kuin väkivallan ihminen kimppuun.

Sen rahat on meidän sen puhelin numero on meidän.
      Sen osoite on meidän se on varallisuus kysymys sen jälkeen.
      He eivät koeitse olevansa kameroineen vaara.
      Tavoite yksi
      He ovat saaneet tavoitteen läpi kaikki ovat verolle pantavia.
      Sen jälkeen nämä Ylen työntekijät hävittää veronmaksajan tiedot.
      On valtaisa pakko syöte Sioiden hoitoon käytävä puhelin verkko, vailla mitään vastuuta

• Anonyymi

Yle verona,kuin kissan pieru,mietippä sosialismi armeijan ja lukuiset sodamme ja miehitykset, Yhdysvaltain ja Natonkin kanssa,eikö sulle riitä Olikarkiemme propakanda,heidän ehdoilla,vai oletko niin lapsellinen !? (En tosi nää kunnolla,mutta sain sen käsityksen )

• Anonyymi

Venläisetkin antoi ennen Poroshenkon hyökkäyssota,2014 5 miljardia rahaa,josta lahjana kaksi,eikätoivoakaan tkaisinmaksusta !?

• Anonyymi

Tyhmyyden esikuva Suomi, ei tunnusta Ukrainan aloittaneen sodan,vaikka todisteena on Minskin rauhansopimus siitä,jonka vain Venjä hyväksyi !?

• Anonyymi

Totuus on se että VENÄJÄ SEN SODAN ALOITTI EIKÄ UKRAINA! Ei sen totuuden kertominen mitään tyhmyyttä ole vaan sinä tässä tyhmä olet kun uskot putinin valheisiin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2206
    2. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      97
      1463
    3. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      348
      1461
    4. 185
      1360
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1111
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      988
    7. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      960
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      949
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      28
      885
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      859
    Aihe