Kummasta kammasta tulee uusi uporikas?
Säästöpolitiikka toi tuloksia kun pitää synnyttää nopiasti maailman markkinoille maailman tasoisen miljardöörin.
Mutta kenet raha valitsee tällä kertaa?
Kenelle maksoin toimeentulotukeani, asumistukeani ja työttömyyskorvaukseni?
Orpo tai Purra on uusi sosiaalimiljardööri?
8
88
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä kysymys, mutta ehkä parempi on, että kuka maksoi sinulle sen rahan alun perin?
Sinähän olet vain välittäjä.- Anonyymi
käytät älykkyydestäsi Sinä-teoreemaa, jonka löysi ensimmäisenä herra X
Älykäs on teoreeman mukaan kykenemätön tuntea itseään.
Älykäs näkee vain toisten ihmisten asioita.
Käytät siis käänteistä Sinä-teoreemaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
käytät älykkyydestäsi Sinä-teoreemaa, jonka löysi ensimmäisenä herra X
Älykäs on teoreeman mukaan kykenemätön tuntea itseään.
Älykäs näkee vain toisten ihmisten asioita.
Käytät siis käänteistä Sinä-teoreemaa.Tavallisen ihmisen ei pidä kysyä jumalan perään, koska kaikkeen ei pidä kurottaa, mutta vastata kysymykseesi, että rahan maksoi Kela toimisto.
Kuka Kela toimisto on, sitä en kykene vastaamaan edes Sinä Itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallisen ihmisen ei pidä kysyä jumalan perään, koska kaikkeen ei pidä kurottaa, mutta vastata kysymykseesi, että rahan maksoi Kela toimisto.
Kuka Kela toimisto on, sitä en kykene vastaamaan edes Sinä Itse.Kelan toimisto on vain välikäsi.
Raha kerätään niiltä, jotka maksavat veroa eli töitä tekeviltä ja eläkeläisiltä. Saatat tuntea jonkun niistä ja voit sitten kiittää.
- Anonyymi
Kaiken ärsyttävimpiä ihmisiä eduskuntatalolla nr1 Pörrä nr2 Örpö ja sitt toi Miko.
- Anonyymi
Ei kansis kattoa noita istuntoa ja myös Suomi24 ja lehtiä silloin voi hyvin kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kansis kattoa noita istuntoa ja myös Suomi24 ja lehtiä silloin voi hyvin kaikki.
Äänilehti on Helsingin Sanomat, joka puhuu itse uutiset. Pyydä tiskiltä.
- Anonyymi
Savua nousee korvista ja suusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204994
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861782Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2891646Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741605Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21451Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561448Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351217Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121190Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041139Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691121