Salattu yksityiselämä on pikkupaikoilla raastavaa ja uskaliasta, sillä juorut ja toisten epäonnistuminen on monelle elämänmauste. Meille se on ryhmäseksi ja sen salaaminen vuosien ajan miten ihmeellisemmillä keinoilla ja sumutuksilla.
Olemme 50+ aviopari Etelä-Savosta, varakkaitakin ja täysin raittiita, itse olen opettaja ja mieheni toimistotöissä. Hän tykkää tarjota minua vieraille miehille ja itse olen hulluna nuoriin miehiin, meille seksi on vapautumistie stressistä ilman päihteitä ja olemme asian kanssa täysin sinut.
Olen kaunis ja hyvin naisellinen ja uskallan myös näyttää sen ja pukeentua ja olla sen mukaisesti. Harrastan paljon eri yhdistyksiä ja paikkakunnallamme kaikki tuntee minut ja iloisen luonteeni, pidän yhdistyksistä, mutta ne kuuluvat myös tähän juoneen.
Olen olevinani ns. "herranenkeli" joka käy seurakunnan kuorossa ja monissa hyväntekeväisyystapahtumissa yms. missä tarvitaan meitä "jokapaikanhöyliä".
Kanssasiskoissa huomaan kateuden ja miehissä flirttailun useinkin, mutta paikallisiin miehiin en koske pitkällä tikullakaan, vaan ainoastaan tuntemattomiin.
Vaikka joku pääsisi jäljillemme, niin kukaan meistä ei voisi syntiä uskoa. Lisäksi esiinnyn eri nimellä vieraille enkä anna numeroani enkä osoitettamme, alakerrassamme on suuri seksihuone joka on arkisinkin aina lukittu eikä sinne ketään ulkopuolista koskaan lasketa. Huone on ainoa alhaalla autotallin ja pienen toimiston kanssa ja asuinhuoneet ovat ylhäällä maantasolla joten se on mainio seksileikeille.
Malliesimerkki viime kesältä kuinka kaikki toimii käytännössä, vaikka nyt alkuillan olimmekin rippijuhlissa.
Juhlat olivat likellä kuntakeskusta tuttavan lapsen päästessä ripille, pukeenuin valmiiksi korsettiin pitkine sukkineen punavalkoisen leningin alle. Kynnet maalattu tulipunaisiksi kampaajaa unohtamatta ja kaikki yksityiskohdat olivat tarkkaan harkittu, eli nainen jota jokainen uros olisi halunnut halata ja puristella.