Salattu yksityiselämä on pikkupaikoilla raastavaa ja uskaliasta, sillä juorut ja toisten epäonnistuminen on monelle elämänmauste. Meille se on ryhmäseksi ja sen salaaminen vuosien ajan miten ihmeellisemmillä keinoilla ja sumutuksilla.
Olemme 50+ aviopari Etelä-Savosta, varakkaitakin ja täysin raittiita, itse olen opettaja ja mieheni toimistotöissä. Hän tykkää tarjota minua vieraille miehille ja itse olen hulluna nuoriin miehiin, meille seksi on vapautumistie stressistä ilman päihteitä ja olemme asian kanssa täysin sinut.
Olen kaunis ja hyvin naisellinen ja uskallan myös näyttää sen ja pukeentua ja olla sen mukaisesti. Harrastan paljon eri yhdistyksiä ja paikkakunnallamme kaikki tuntee minut ja iloisen luonteeni, pidän yhdistyksistä, mutta ne kuuluvat myös tähän juoneen.
Olen olevinani ns. "herranenkeli" joka käy seurakunnan kuorossa ja monissa hyväntekeväisyystapahtumissa yms. missä tarvitaan meitä "jokapaikanhöyliä".
Kanssasiskoissa huomaan kateuden ja miehissä flirttailun useinkin, mutta paikallisiin miehiin en koske pitkällä tikullakaan, vaan ainoastaan tuntemattomiin.
Vaikka joku pääsisi jäljillemme, niin kukaan meistä ei voisi syntiä uskoa. Lisäksi esiinnyn eri nimellä vieraille enkä anna numeroani enkä osoitettamme, alakerrassamme on suuri seksihuone joka on arkisinkin aina lukittu eikä sinne ketään ulkopuolista koskaan lasketa. Huone on ainoa alhaalla autotallin ja pienen toimiston kanssa ja asuinhuoneet ovat ylhäällä maantasolla joten se on mainio seksileikeille.
Malliesimerkki viime kesältä kuinka kaikki toimii käytännössä, vaikka nyt alkuillan olimmekin rippijuhlissa.
Juhlat olivat likellä kuntakeskusta tuttavan lapsen päästessä ripille, pukeenuin valmiiksi korsettiin pitkine sukkineen punavalkoisen leningin alle. Kynnet maalattu tulipunaisiksi kampaajaa unohtamatta ja kaikki yksityiskohdat olivat tarkkaan harkittu, eli nainen jota jokainen uros olisi halunnut halata ja puristella.
Kävin kierroksilla jo alkuillasta, sillä vieraamme oli tulossa junalla Helsingistä 21.20 maissa. Oikeastaan molemmat olimme eläneet koko viikon "rajotinta vasten", sillä näissä leikeissä esileikki voi kestää päiväkausia ja akti on vain loppuhuipennus kaikelle muulle. Paras seksi tapahtuu aina aivoissa dopamiinin erittyessä aivokalvolle, siihen tarvittavat elimet ovat alempana.
Kävin välillä toiletissa kuivaamassa alapäätä, pelkäsin kostean läikän jäävän kangastuoliin ja perheen koira pyöri jatkuvasti kimpussani ja se jo häiritsi. Uroskoira vainuaa kiiman kaukaa, itse en vaan välitä koirista ja isäntäväki ihmetteli sen käytöstä.
Vähän ennen 21 sanoin, että meillähän on käytävä vielä tankkaamassa ja kaupassa, käyn 45km päässä kaupungissa töissä eikä kukaan ihmetellyt.
Menimme odottamaan juna-aseman lähettyville ravintolan parkkialueelle ja nuori mies käveli puolikymmenen luoksemme. Otin hänet heti suojiini taakse tummien lasien piiloon, vihdoin sain laskea kiimani irti. Kuvia olimme vaihtaneet ja puheltu paljonkin puhelimessa, mies oli 31 ja lukenut kuten sivistynyt, muut minua eivät kiinnosta kuin sivistyneet.
Suut maistoivat heti huulia ja kieliä, tunsin sormet kohta korsetin helmassa ja häpyhuulilla, elämä hakkasi rinnassa kuten kuuluukin. Mieheni keskittyi ajamiseen kotiimme muutaman minuutin, kaukosäätimellä tutusti tallin ovi auki ja heti kiinni ja olimme turvassa talomme autotallissa. Siitä käynti seinän taa seksihuoneeseemme jossa valjaita ja jalkapuita yms mihin saa syntisen naisen kiinni ja rangaistavaksi.
Tykkään roolileikkiä lutkana jota miehet käyttävät hyväkseen ja rankaisee, oma työ rasittaa ja se vallankäyttö joka joskus painaa. Siksi vaihdan roolia jossa alistun muiden käskyyn ja puen vaikka ilotytöksi jos siltä tuntuu, myös sperman maku ja sillä leikittely kiihottaa kuten minun miestäkin.
Mikko, keksitty nimi, seurasi perässäni huoneeseen ja aloimme rajusti suudella ja kohta olimme 69:ssä, sain ihanat nyytit suuhuni joita maiskuttelin ja kohta koko kalun. Hän nai tunnin verran monesta asennosta ja ruiskautti spermat kohtuuni, sitten mieheni nuoli ne sieltä pois ja tuli liukkaille. Naintia jatkui aamuun saakka ja mieheni vei hänet aamujunalle aikaisin, koulussa olin kymmeneltä ja olo kuin helleviikon jälkeen rajun ukonilman mentyä yli. Olo täydellisen autuas ja ihana.
Joskus syyspimeällä menemme Mikkeliin autollamme doggingleikkeihin jossa sovittu vieras tulee useimmiten kirkon pihaan ja sekstaamme siellä, kukaan ei käy iltamyöhään kirkossa. Mieheni ajaa, kuvaa ja nauttii näkemästään.
Onko kellään jotain vastaavaa pikkupaikalla jossa juorut leviää ja saa varoa?
Mitään lakia emme riko, mutta elämäntapamme on niin syntistä puritaanisten ihmisten vuoksi. Meille se antaa voimaa arkeen ja itse olen aina tykännyt fiksuista ja sivistyneistä miehistä, nuoretmiehet jaksavat eivätkä intä vastaan tai ala olla hankalia, alkoakaan eivät käytä seurassamme joten keltään se ei ole pois.
Havaitkaa naiset mustasukkaisuus jo seurusteluvaiheessa ja jättäkää mies joka luulee omistavansa teidät, se ei ole oikein.
Ryhmäseksiä pikkupaikkakunnalla
57
3029
Vastaukset
- Anonyymi
Kylläpä harrastuksen ne vaatii järjestelyjä! Taitavat nekin osaltaan lisätä kiimaa!
- Anonyymi
Onko ollut Läheltä piti -tilanteita?
- Anonyymi
Pikkupaikkakunnilla kannattaa pysytellä varatuissa mieluiten aviossa olevissa miehissä he eivät puhu.
Yksi useimmin kimpassa oleva mies ollaan esitelty vaimon serkuksi niin ei ole tullut puheita. - Anonyymi
Olin melko mustasukkainen aiemmin.
Yllätys kyllä paras kaverini otettiin kolmanneksi vaimoani panemaan.
Vaimo antoi tasapuolisesti huomiota meille eikä tuntunut pahalta kun päästiin alkuun.
Rakastin ja kunnioitin vaimoani aiemmin mutta luottamus horjui ja pelkäsin menettäväni vaimoni.
Näin kuitenkin ettei siinä ollut muuta kuin seksiä vaikkakin kiimaista kaikinpuolinen ja halusin uudelleen nähdä kun vaimoa panee toinen mies.
Tutun hyvän ystävän kanssa meni hyvin ǰa nautin täysin vaimoni puolesta joka selvästi nautti olla meidän yhteinen.
Tämä lisäsi meidän keskinäistäkin seksiä melkoisesti niin en nähnyt kielteistä puolta vaikka vaimo antoi kahdelle miehelle.
Pääsin mustasukkaisuudesta kokonaan pois ja nyt olen rento vaikka huomaan miesten antavan huomiota vaimolle.
Vaimoni myös kysyy minulta otetaanko joku mies panemaan häntä enkä ole estellyt. - Anonyymi
Totta on, että tilanteet ovat hyvin kiihottavia ja yleensäkin tutuissa yhteisöissä kuulostelu, että onko mitään vihiä asiasta, eikä kukaan ole puhunut edes aiheesta sanaakaan. Harrastettu 20 vuotta ja miehiä ollut pari sataa, monta vakkariakin ja tulevat jos kutsutaan. Aviomiehistä en oikein välitä, vaan nuoremmista miehistä ja pahin olisi jos jonkun tutun pojasta käryttäisiin, vaikka jo aikuinen, joten emme koske paikallisiin juuri siksi.
Useammat on videoitu luvan kanssa joten kukaan ei voi kiristää, eikä ole edes yrittänyt sillä seksiä saa muutenkin. Huoneessa lukee isolla " Toimisto", sillä miehelläni on eräs oma juttunsa jossa oikeasti säilytetään tärkeitä tietoja oven takana eikä siksi kellään ole otsaa penätä sinne pääsyä.
Huoneessa on esim. pukki johon ranteet ja kaula laitetaan, eli olen kumarassa sen edessä, mies astuu sitten minut siinä seisaallaan. Myös keinu ja X-laite löytyy, tietty iso sänky.
Miehet viedään yleensä heti aamulla takaisin junalle suoraan autotallista tontinrajalle ja tielle, kukaan naapuri ei pysty näkemään takapenkille, enkä itse ole koskaan vierasta saattamassa joten kiinnijäämisestä ei ole pelkoa.
Myöskään työnantajani ei ole oma kunta joten ei tarvitse kellekään selitellä, myöskään en opeta lapsia vaan jo aikuisia joten mitään rikosta emme ole koskaan tehneet.
Politiikassa olin joskus aikoja sitten mukana ja jännitin paljon, jos joku saa vihiä mutta suotta, enkä tykännyt aiheesta
Olemme seikkailleet suuremmissa kaupungeissa joskus samoissa merkeissä, mutta vasta hotellihuoneessa olen ollut vieraan kanssa lähikontaktissa niin ei tarvitse pelätä valokuvausta.
Kokonaisuudessa seikkailu on kaikkea tätä vaikka se luettuna tuntuukin hankalalta, mutta käytännössä aivan hallittua ja yksinkertaista kunhan ennalta sovittu säännöt, jos ne eivät käy niin tulijoita riittää.
Kiihottaa olla "puuma" vaikka sitäkin niin haukutaan ja tuomitaan, miehiä ei tuomita jolla on nuori tyttöystävä eli kaikki taas vanhoillista ja puritaanista ajattelua joka ei kuulu nykyaikaan.
Suurin seksin este on mielikuvituksen puute ja liian pienet ympyrät, niin se vaan on, että kellä onni on niin se sen kätkeköön.=))- Anonyymi
Kuinka tämä harrastus onnistui lapsiperhe arjessa?
- Anonyymi
Kumpi teistä aikoinaan teki aloitteen kimpassa?
- Anonyymi
Minä eli vaimo. Sanoin heti seurusteluvaiheessa, että tykkään seksistä ja sivistyneistä miehistä( mutten näistä spedeistä ja niuvvanniemeläisistä joiden täällä annetaan vapaasti riehua ja pilata muitten mieltymykset) enkä halua liittoon jossa minut kahlitaan. Ottajia oli nuorena ja hylkäsin rankasti kaikki jotka alkoivat omimaan, ihmistä ei voi omistaa ja jotka sanovat naistaan "huoraksi", niin he eivät ole edes miehiä vaan äitiään tarvitsevia pikkupoikia.
Sitten, kun se äitikin kuolee, niin heistä tulee kiusanhenkiä näille palstoille joille he eivät kuulu.
Hih, anteeksi kun juttuni polveilee, mutta olen iloinen ja värikäs ikinuori.
Jokaisen seksuaalinen identiteetti on oma asiansa, typerää tulla näille sivuille ja vouhottaa " minun vaimoni ei ole jakorasia". Eli sysimustikset miehet käyvät täällä vahvistamaan omaa heikkoa itsetuntoaan, olen lukenut psykologiaa ihan jonkun verran=))
Niin, sitten tapasin aikoinaan tämän mieheni, joks oivalsi täytekakkumallin, eli sitä ei voi syödä eikä säilyttää, vaan täytekakku päättää itse kaiken.
Tiesin jo silloin kauneuni ja temperamenttini, niillä ehdoin suostuin avioon. Minulla on vahva tahto ja miehen luonne,näin ollen hänen oli suostuttava ehtoihini.
Toisaalta en ole täysin suomalainen ja ihmettelen teidän alkukantaista suhtautumaista seksiin ja repivään omistamishaluun. Suomimies on vähän reppana, tuuliajolla yksinäinen ilman majakkaansa, mutta niin ihanan rehellinen ja aito.
Pitääköön naiset ne lailliset oikeutensa, niistä on jo kättä väännetty aikoja sitten.
Niin lapsia meillä ei ole, siksi intohimomme on ollut aina helppo toteuttaa.- Anonyymi
Koska seuraavan kerran on tiedossa salaista nautintoa sinulle?
- Anonyymi
Minullakin on ollut rakastajia sekä yksi vakkari mies.
Vakkari mieheni ja mieheni kaveri oli häissämme mieheni bestman.
Jopa hääyömme vietimme kolmistaan.
Oli todella kiihoittavaa kun hääìltana mieheni bestmanin kanssa riisui hääpukuni ja sain kumpaakin miestä. - Anonyymi
Onko tänä viikonloppuna tiedossa nautintojen yö!
- Anonyymi
Olen iloinen ettei teillä ole lapsia koska olet täysin turmeltunut ja sopimaton äidiksi. Ennen kaltaisiasi hedelmällisessä iässä olevia steriloitiin lääkintöhallituksen päätöksellä. Tämä pitäisi ottaa käyttöön taas ja leikata kaltaisesi kuvottavat naiset ja miehet niin ettette voi saada lapsia. Oksettavinta on teeskentelysi kristitystä vaikka todellisuudessa pilkkaat kristinuskoa ja Raamatun opetusta. Eikö saastaiselle sielulle tämä riitä vaan vielä häpäiset Jumalan temppeliä kuvauksillanne. Olet psykopaatti ja täysin amoraalinen olento. Häiläilemättömyydestä kertoo kuinka haluat vielä salassa häväistä niitä arvoja kirkon pihassa joita ihmiset kirkon piirissä jotka ilmeisesti arvostavat sinua vilpittömästi pitävät arvokkaina. Tämä kertoo sinun olevan täysin amoraalinen. Vilppiä sinä olet täynnä ja se mitä puhut on isästä perkeleestä.
- Anonyymi
Meillä on vakkari mies minun kaveri josta tuli myös vaimoni rakastaja.
Kaveri auttelee meillä pikkurempoissa ja vaimoa saadaan panna kun mieli tekee.
Kukaan ei ole epäillyt meidän touhuja.
Usein kuitenkin touhutaan kolmistaan meillä kotona. - Anonyymi
Nyt ei ole mitään tiedossa, mutta jokin kaihertaa kieltämättä...hankala rasti.
Kampuksellamme käy eräs tavarantoimittaja joka viikko, nimeltä tunnen sen ja usein yrittänyt pientä flirttiä, mutta tyylilleni uskollisena olen laittanut hänet.
Ukkomies eikä akateeminen, vaan tavallinen autoilija vaikka tosi hyvät tarinat ja pahuksen komea alle 40v ja pelaa jotain palloa...ehkä korista.
Mieheni on ehdottanut sen vamppaamista, haluais päästä katselee tai likkareille...mutta se ympäristö on mun työpaikka!
Millä hokkuspokkuskonstilla saan sen nousemaan selkääni ja missä, miten, koska ja kenen kanssa?
Pläähh...kun onkin vaikeeta, varon aina nolaamasta itseni, netissä molemmat osapuolet hakevat samaa.
Toisaalta olen niin väsynyt johtamaan ja sanomaan kaikessa painavan sanani ja etenkin raskaita lauseita eikä kukaan uskalla väittää vastaan. Vihaan joskus psykologian mustinta olemusta, jossa asetelmien vuoksi ei voi olla tasa-arvoa, vaan on kyykytettävä viattomia ihmistaimia loputtomassa tiedonjano maassa josta puuttuu seksi!!
Haluaisin kyllä astuttavaksi ja alistettavaksi rajun uroksen alle koko yöpimeän ajaksi. Mieheni ehdottaa ylleni valkoisia pitkiksiä housuja jotka todella tiukat pepusta ja edestä, pimpan muodot näkyvät niissä selvästi. Niillä eväillä saisin ainakin saaliin liikkeelle...sen näkisi sitten.
Onneksi hiihtoloma, onnetonta sen päättyminen.
Saisipa miehen viereen nappia painamalla, keksikää joku se nappi, en kestä tätä napittamuutta=))
Hiihtoloma onneksi helpottaa- Anonyymi
Fiksu Nainen, kuten sinä olet, löytää kyllä keinon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiksu Nainen, kuten sinä olet, löytää kyllä keinon!
Onhan niin!
- Anonyymi
Onko autonkuljettaja edelleen kiikarissa?!
- Anonyymi
No huh, kiitoksia mutta nyt en tunne itseäni kovin fiksuksi. Tosi viisas lopettaisi tähän eikä enää ajattelisi "elävää saalista", vaan antaisi sen kävellä pois.
Minulla vaan jo esileikki käynnissä ja se tässä kutittaa sisintä, asiaa mietittävä psykologisesti.
Ihmisiä on neljää tunneluokkaa; sininen, keltainen, punainen ja vihreä.
Itse punainen ekstrovertti eli hallitsija, tou.un nopeasti ilman hienosteluja. Se kaveri on keltainen eli myös ekstrovertti tunteellinen , empaattinen ja positiivinen joka kaipaa huomiota.
Sinisiä ja vihreitä ei nyt tarvita ja ovat introvertteja, enemmän orjia=))
Käyttäytyminen on persoonan ja olosuhdetekijöiden funktio ja vain olosuhdetekijöiden kautta voin vaikuttaa tähän tyyppiin, olkoon vaikka Miki.
Hänet täytyy huomata ja se saa hänet loistamaan parrasvaloissa jotka minun on sytytettävä.
Osastomme vastaavana kuittaan kaikki tavarat saapuneiksi.
Avaan ulko-oven tälle Mikille, kävelen hänen edellä tiskillemme ja muka oman puhelimeni tiskin taa näkymättömiin lattialle. Oikeasti pudotan vaikka nitojan ja kumarrun nostamaan kännykkäni. Solautan sen salaa hihastani käteeni ja taivastelen, että nyt se hajosi varmaan!
Sitten kosketan hädissäni häntä rinnasta ja hartiasta, pyydän kauniisti apua ja pyydän kokeilen soittamaan numerooni, että toimiiko se enää.
Puhelimeni tietty soi ja halaan häntä lämpimästi ja kehun maasta taivaaseen ja sanon hänen pelastaneen päiväni.
Nyt hänellä on numeroni ja sanon, että voisi soittaa ja kokeilla myöhemmin tänään laittaa tekstaria.
Siinä voisin yhä suitsuttaa ja kysyä, että kuinka voisin hyvittää kaiken avun?
Näin synninsiemen olisi istutettu ja hänen asiansa lannoittaa sitä ja saada kasvamaan.
Muuta en keksinyt, näinköhän toimisi?
Suoraan en voi kysyä, vaan hänen on annettava olla sankari, vai olisikohan viisain antaa olla.
Toisaalta, jos ei kuulu mitään niin en menetä kasvojani.- Anonyymi
Miksi et sano suoraan, että jos tulee tärkeää, poikkeuksellista asiaa, niin hän voi soittaa. Ja kysyt, että voimmeko vaihtaa numeroita...
- Anonyymi
Oltiin eilen konsertissa Hesassa menimme vaimmon kanssa jatkoille.
Asumme Nurmijärvellä, omalla autolla menimme konsertiin. Olemme kokeneita parin vaihtajia, ravintolassa vaimoni alkoi pitää silmä pelia nuoremman miehen kanssa. Kysyin halutko iskeä kaverin, vastaus oli tekee mieli repäistä. Vaimo lähti tupakille ulos, kaveri seurasi mukaan myös. Jonkun ajan kuluttua tulivat takaisin, vaimo ilmoitti jää juhlii kunnolla voin lähtee kotio. Puolituntia sitten laittoi viestiä kaikki hyvin tulee illemmalla kaveri heittää. Laitoin oliko hyvä sänkyssä, vastas aivan ihana heitti pääset liukkaille heti kun tulen. T. Pari 40+ - Anonyymi
Niinpä, miksi en sano suoraan...
Työasiamme ovat rullanneet vuosia omalla painollaan, eikä niistä ole mitään kerrottavaa toimituksen jälkeen. Jos ongelmia, mitä on ani harvoin, teemme reklamaation firmalle emmekä autosuharille.
Täällä työpaikat ovat sinisenkiven sisällä muutenkin, eikä kukaan sotke omia asioita työhönsä, etenkin tällaisia eli keksittävä muuta.
Hän ei kuitenkaan soittaisi , vaikka pyytäisin "Jos jotain yllättävää sattuisi", eli häntä olisi rohkaistava.
Pyydän häntä laittamaan tekstarin omasta puhelimestaan, vaikka työajan jälkeen, niin kuittaan ja tiedän (muka) puhelimeni toimivan.
Voin sanoa, että kiire nyt työpäivän keskellä, eikä sotketa työnantajiamme tähän juttuun. Vastaan kiitoksella tekstariin ja jotenkin samalla rohkaisen miestä alkamaan viestittelyn, jos hän nyt yleensä viitsii aloittaa tekstailun.
Eli juna on nyt saatava liikkeelle jotenkin ja sitten se jatkaa kulkuaan omalla painollaan. Olen hänelle samalla maksava asiakas ja parikymmentä vuotta vanhempi, tämä huomioitava sillä hänkään ei saa joutua tilanteeseen missä voi menettää kasvonsa.
Hän tuskin uskaltaa ehdottaa tai jatkaa mitenkään, jos heitän pallon nyt tylysti hänelle, vaan siirryttävä vapaa-ajalle ja omiin puhelimiimme, niin peli voi alkaa.
Tämäkin jos vähän ontuu, mutta minusta ei ole töksäyttämään päin naamaa, että mitä haluan, siksi siirrot mietittävä tarkkaan.
Hassua, että puolituntemattoman kanssa suunnittelen jo näkymätöntä shakkia josta hän ei tiedä mitään. Jopa hänen sotureitaan, eli puolustusta tässä ollaan jo syömässä.
Juuri nämä siirrot tästä leikistä tekevät niin koukuttavan. Minusta ei ole ollenkaan kiihottavaa hakea humalainen mies baarista ja hypätä sänkyyn, vaan pitää olla niitä shakkinappuloita joita siirrellä. Katsotaan kuinka tuleva viikko etenee...- Anonyymi
Ok.!
Saammeko väliaikatietoja hankkeen etenemisestä...? - Anonyymi
Voisitko vastata suoraan sinulle vastattuun kommenttiin, eikä aina lähettää uutta kommenttia ketjuun niin että koko keskustelu menee aivan vituiksi?
Käytä silmiäsi niin näet että sinulle osoitetun vastauksen oikeassa alakulmassa on sellainen kohta kuin "kommentoi". Klikkaappa sitä.
- Anonyymi
Asun myös aikas pienen kunnan alueella. Joskus tuntuu, että kaikki tuntevat toisensa.
Meitä on vähän vaihtelevasti viisi ukkoa ja yhden miehen vaimo ja lisäksi yksi toinen rouva, jonka mies ei kuulu rinkiimme, eikä tiedä porukastamme mitään.
Tämä rouva saatiin ensin vähän sattumaltakin parin ukon naitavaksi muutaman sattumalta saadun nakukuvan ja pienen "kiristyksen" myötä ja sitten porukkamme vähän laajeni. Yhden miehen vaimo pääsi asiasta selville ja ilmoitti, että koska mies on saanut vierasta, niin hänkin, tai muuten lusikat jakoon. Ota ja valitse. Mies valitsi ja nyt porukassamme on kaksi naista.
Hyvien panojen lisäksi paljon kutkuttaa se, ettei kukaan naapurustostakaan osa arvata mitään, vaikka naiset saavat kyytiä aika useinkin ja kun ovat hyvän näköisiä, niin kaljallakin kylän baarissa ja kesällä terassilla kuuluu huokauksia, että noita kun pääsisi painamaan kun rouvia näkyy liikenteessä.- Anonyymi
Joo ymmärrän hyvin. Varmasti kutkuttaa, kun tapaa vaikka tuota asiasta tietämätöntä aviomiestä ja tietää, että on itse ja myös muutama muu nainut hänen vaimoaan ja naitavissa kun haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ymmärrän hyvin. Varmasti kutkuttaa, kun tapaa vaikka tuota asiasta tietämätöntä aviomiestä ja tietää, että on itse ja myös muutama muu nainut hänen vaimoaan ja naitavissa kun haluaa.
Pistän tähän väliin vaimoni kommentin kun vaimo ja muutama paikallinen rouvashenkilö oli bussimatkalla jossain käsityömessuilla tai joku tuommoinen viikonlopun kestävä neulonta festivaali tms. Illalla tämä porukka oli sitten lähtenyt viihteelle ja vaimoni oli tietysti napannut sieltä vieraan mukaan, mutta myös yksi siveimmistä rouvista joka on mm martta- ja seurakuntatoiminnassa mukana aktiivina (joku toimihenkilö, puheenjohtaja tms.) oli ollut uroksen alla ja siemenet ammuttu suoraan sisuksiin ja tämä hartain ja pyhin kristitty on vielä nuorempi kuin minun vaimo. Vielä tänä päivänäkään naisen aviomies ei tiedä että noilta festareilta oli kannettu kotiin muutakin kuin lankoja. Vaikka itse olen ihan aisuri, kiihottaa nähdä tuota rouvaskaa kun rouva tulee käsikynkässä miehensä kanssa kaupungilla vastaan ja tietää sen mitä vaimoni kertoi että siveydensipulilla avautui jalat heti kun oli mahdollisuus saada vierasta siementä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistän tähän väliin vaimoni kommentin kun vaimo ja muutama paikallinen rouvashenkilö oli bussimatkalla jossain käsityömessuilla tai joku tuommoinen viikonlopun kestävä neulonta festivaali tms. Illalla tämä porukka oli sitten lähtenyt viihteelle ja vaimoni oli tietysti napannut sieltä vieraan mukaan, mutta myös yksi siveimmistä rouvista joka on mm martta- ja seurakuntatoiminnassa mukana aktiivina (joku toimihenkilö, puheenjohtaja tms.) oli ollut uroksen alla ja siemenet ammuttu suoraan sisuksiin ja tämä hartain ja pyhin kristitty on vielä nuorempi kuin minun vaimo. Vielä tänä päivänäkään naisen aviomies ei tiedä että noilta festareilta oli kannettu kotiin muutakin kuin lankoja. Vaikka itse olen ihan aisuri, kiihottaa nähdä tuota rouvaskaa kun rouva tulee käsikynkässä miehensä kanssa kaupungilla vastaan ja tietää sen mitä vaimoni kertoi että siveydensipulilla avautui jalat heti kun oli mahdollisuus saada vierasta siementä.
Sama juttu itsellä. Vaimo on kertonut muutamasta tutusta, jotka antaa heti vieraalle tilaisuuden tultua. Heti kun nuo naiset näkee, alkaa alakerrassa tapahtua.
Kun mä uutenavuotena kännissä ajauduin tyhmänä ryhmäseksiin pikku paikkakunnallamme, niin nyt näyttäis et kaikki vanhat ukotkin tietää minut et sellaseen oon suostunu.
Pakko nyt päästä jonnekkin muualle täält mut ei sekää ihan nii yksinkertaista oo.Wheeler3 kirjoitti:
Moi Kikka
Oliko kimpassa vanhempia miehiä vai mistä epäilet että kaikki tietääJust nii. Oli vanhempii miehiä
Wheeler3 kirjoitti:
Moi Kikka
Oliko kimpassa vanhempia miehiä vai mistä epäilet että kaikki tietääOlisko halua kokeilla vanhempia miehiä uudestaa
- Anonyymi
AP.!
Oletko päässyt viettelyssä eteenpäin! - Anonyymi
Kaaduin ja mursin käteni, kirjoitt.työlästä ja kaikki muukin.
Tapasimme sen kuskin kans kaupung.yllättäen ja kävimme kahv.
Olemme tekst.paljonkin aivan kaikesta.
Näkee keväämm.mitä käsi paran. harmittaa paljon,
olen rampa. Pitkä sair.loma nyt.- Anonyymi
Voimia Sinulle! Kesää kohden mennään!
- Anonyymi
Oletko jo ilmaissut kuskille, että haluat intiimiä kanssakäymistä hänen kanssaan?!
- Anonyymi
Käsi kotelossa vielä viikkoja, mutta sormet toimii ilman kipuja, pahemminkin olisi voinut käydä.
Niin, tapasin tämän Mikin Mikkelissä kaupassa ja hänen synttärit olleet juuri ja pyysi minut kahville.
On vasta eronnut ja elämä hakusessa, emme liioin sen kummempaa puhunut, mutta numeroita vaihdoimme.
Sitten kaaduin muutaman päivä sen jälkeen, eli tulee.pari viikkoa pian.
Laitoin sitten ääniviestin, kun en osannut oikein vasemmalla kädellä tekstailla ja hän soitti silloin.
Mieheni, Aki nimeltään, innostui ja alkoi ehdotella miehen
piirittämistä.
No, aloimme soitella iltaisin ajankuluksi ja mietin kuinka saisin johdettua puheen seksiin.
Leikilläni heitin, että eikö nuorella miehellä ole jo vaikeaa olla ilman naista, niin naurahti tuumi ettei kai uskalla enää ketään lähestyä.
Siihen lisäsin, että komistukset kelpaa aina vai pitääkö näin vanhan naisen tulla puhaltamaan pipiin eli lohduttamaan.
Se naula veti ja Miki innostui, totesi että kypsät naiset ymmärtävät parhaiten lyötyjä miehiä ja siitä asiat kääntyi seksiin.
Puhuttiin paljon monina iltoina ja hän pyysi minusta syksyä kuvaa, etsimme Akin kanssa nahkaminihame kuvaa jossa sukansuut jo näkyivät. Mikä pyysi rohkeampaa ja mieheni keksi, että vahingossa muka laittasimme aktikuvan minusta enkä aikaillut.
Kasvoni näkyi vieraan kanssa kuvassa ja kalu sisässä miehen alla.
No, pyysin anteeksi näppisvirhettä olevinaan ja muka häpesin. Sitten oli kerrottava ryhmäseksiharrastuksemme, hän oli aluksi aidon hämmästynyt, mutta innostui ja kysyi suoraan mahdollisuuksiaan.
Vastasin ympäripyöreästi, että olen hänelle jo niin vanha, mutta kulkuset tuntuivat kilisevät entistä kovemmin.
Tämä siis viime pyhänä ja alamme sopia tapaamista kolmestaan vaikka meillä, kun saan käteni parempaan kuntoon. Miki puhui myös mieheni kanssa ja ymmärtää elämäntapamme, nyt pyytää videopätkää jossa vieras nai minua. Sitä pitää vielä miettiä, mutta tuleva helpottaa sairauslomaa ja etenkin henkistä tuskaa. Katsellaan.- Anonyymi
Kiitos!
Pidä meitä ajan tasalla! - Anonyymi
Pyytäkää Miki käymään kahvilla ja näyttäkää video silloin! Kyllä hän tulee välimatkasta huolimatta!
- Anonyymi
Joko olette kutsuneet Mikin kaffille!
- Anonyymi
Hei. Emme, sillä niin kauan kuin käsi paketissa enkä pysty meikkaamaan, niin en halua vielä tavata.
Nyt on aika henkisen esileikin eli seksishakin jossa laudalle jää vaan oma kuningatar ja sotilas ja vastapuolen sotilas.
Nyt aloin muka empiä enkä annakaan videopätkää, Miki saa nyt kiehua omissa liemissään.
Illalla kerroin seksileikistä "Munahaukan kynsintä", siinä kynsin kivekset ensin verinaarmuille ja otan ne sitten suuhun.
Syljen entsyymit saavat aikaan hirvittävän kirvelyn miehelle, mutta se kiihottaa erektiossa valtavasti.
Nuoriherra oli jo aivan valmis kylään ja taistoon, vaan sen aika ei ole vielä, ensin henkinen kärsimys.
Käden takia olen juossut röntgenissä ja se on jossain puisessa lastassa tai kotelossa, mutta ei oikeassa kipsissä.
Ehkä vielä kolmisen viikkoa paketissa, töihin tuskin enää tänä keväänä mutta ei väliä, kunhan sillä voi toukokuussa jo varovasti runkata=))- Anonyymi
Eikö odotus ole sinullekin 'henkistä kärsimystä'!
- Anonyymi
Käsi, käsi, käsi. Voi pihvi ja pahkura!!
- Anonyymi
Nimenomaan, odotus luo voimakasta henkistä kärsimystä myös minulle.
Mutta antaa tulipalon yltyä mahtavaksi roihuksi, niin on enemmän sammutettavaa.
On tosin yksi hätävara, jos tuska ylittää kipukynnyksen...- Anonyymi
Mikä on hätävarasi!
- Anonyymi
Siihenhän kuuluu mm pipari...
- Anonyymi
Samat sanat!
- Anonyymi
Tuon mieheni ajatus, kun on aikamoinen nikkari käsistään ja ehdotti asiaa joka kokeilematta eli gloryhole.
Eli irtoseinä jossa seinässä reikä mistä lantio mahtuu juuri lävitse, alapää eripuolella ja nainen makaa penkillä ja jaloille remmituet ulkopuolella.
Meillä vanha painonnostopenkki nahkapäällyksellä ja joutavat jalat jostain mainostelineestä, kuulemma helppo rakentaa niistä moinen seksiväline.
En osaa sanoa vielä mitään, toisaalta käsi lepää enkä näe miestä ollenkaan, vaikka tunnen senkin edestä.
Olisi kyllä kiihottava kokemus, jos se käy Mikille mutta asia erikseen jos hän käväisisi panemassa ja menisi pois samaten, hankala rasti.- Anonyymi
Auttaisiko kuvien ja videoiden katselu jälkeenpäin jäämään, jos sitä haluat...
- Anonyymi
Onko sulla oikeasti joku ongelma kun et osaa vastata oikeaan kohtaan?
Netti on ollut olemassa ja käytössä jo 30 vuotta ja sinä yhä edelleen noin tyhmä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla oikeasti joku ongelma kun et osaa vastata oikeaan kohtaan?
Netti on ollut olemassa ja käytössä jo 30 vuotta ja sinä yhä edelleen noin tyhmä!Mene muualle viisastelemaan!
- Anonyymi
Käykö jos tulisin 8 tummanmiehen kanssa rankaisemaan sinua senkin tyhma tyttö
- Anonyymi
Ei käy. Ei tummia miehiä
- Anonyymi
Ei auttaisi en halua katsella kuvia
- Anonyymi
Asiat elävät ja muuttuvat hetkessä ja saavat lisämausteita samalla, Miki tuleekin jo tänään ennen kuutta eli muutaman tunnin päästä.
Hän mankui koko eilisen illan ja oli valmis jopa maksamaan seksistä, leikilläni ehdotin että voisinkin olla maksullinen eli ilotyttö ja hänelle se käy!
Hinnaksi sovimme 20 euroa ja voin kyllä palauttaa sen, enemmän se rooli kiinnostaa kuin raha.
Miehestänikin se oli hyvä idea ja gloryholesermi on valmis, tosin maalaamatta tässä kiireessä.
Alan kohta pukeutua ja meikata vaikka käsi hyvin kömpelö ja kankea.
Laitan punaiset sukat lantioliivillä ja lakerisaappailla, ehkä nahkaminihame myös.
Mutta lopetan tämä foorumin tähän, koska minut on todettu täällä tyhmäksi, sillä en tee kuten joku tuntematon tahtoo.
En koskaan vastaile kellekään henkilökohtaisesti, sillä en halua sitä ja elän muutenkin yleensä tahtoni mukaan.
Sivistys on ollut yli 30 vuotta ja sinä viisastelija voisit ottaa siitä kopin, mutta jatkat kuitenkin rienauksiasi jatkossakin joten typerysten kanssa on turha alkaa vääntämään.
Vaan jos itse kertoisit täällä omat seikkailusi, mutta ei niitä ole eikä sinulla ole naistakaan. Tai jos on niin kohta menet hakkaamaan hänet, koska et hallitse itseäsi.
Moiset idiootit pilaavat kaikki foorumit, eikä kukaan viitsi enää kirjoittaa mitään sillä aina joku lyttää ne kuitenkin.
Hyvää hyvyyttäni halusin kertoa muillekin seikkailuistamme, sillä tämä palsta on juuri meitä varten, mutta pahantahtoiset ihmiset haluavat pilata kaiken.
Eipä varmaan elämä ole kaksista, jos saa vaan nautinnon muitten kiusaamisesta ja härnäämisestä, onneksi oma elämä on rikasta ja voin jakaa sen onnen muitten kanssa.
Hyvästi kaikki lukijani, harmi että parin pipipään takia muutkin saavat kärsiä.
Kai on alettava olemaan itsekäs ja keskittymään omiin nautintoihin, kohta se alkaakin.- Anonyymi
Harmillista kun lopetat täällä!
Iloa elämääsi jatkossa! - Anonyymi
Tekeydyt selvästi tyhmemmäksi kuin olet, eli trollaat. Kaikki muut naiset täällä ovat osanneet laittaa kommenttinsa oikeaan kohtaan. Miksi minä ja muut tämän sivuston käyttäjät kykenevät vastaamaan sinun ja myös muiden kommentteihin niinkuin pitää, mutta sinä et kykene vastaamaan muiden kommenteihin, koska esität typerää.
Jos olisit jättänyt tuosta purkauksestasi muutaman argumentin pois, olisin uskonut että olet vain tyhmä, mutta kuten trollit aina, vedit selvästi yli ja kuten trolli, tiesit että nyt jäit kiinni ja muka niskoja nakellen poistut paikalta. Ei aikuiset ihmiset käyttäydy noin vaan, jos eivät oikeasti olisi tienneet käytäntöjä he olisivat kysyneet että miten sivustoa käytetään.
Mene muualle vetämään niihin käsiisi.
- Anonyymi
Up...
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693155
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541829Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461774Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1581641- 771564
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3361448Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m781290The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201258- 1581102
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251085