Valaiskaa viisaammat!
Mikä on Vastavirta klubi?
Missä osoitteessa sijaitsee?
Ketä siellä käy ja minkä ikäisiä?
Ikäraja ja pääsymaksu?
jne....???
Vastavirta klubi
9
2760
Vastaukset
- kesä
vastavirtaklubi on pispalan valtatiellä,lähes pulterin naapurissa....
- Jarkko
Vastavirta klubilla käy pääasiassa metalli/gootti/hevi ihmisiä. Niinkuin edellinen vastaaja ilmaisi niin klubi sijaitsee Pispalassa!
- on mikä?
Jarkko kirjoitti:
Vastavirta klubilla käy pääasiassa metalli/gootti/hevi ihmisiä. Niinkuin edellinen vastaaja ilmaisi niin klubi sijaitsee Pispalassa!
...tiedosta
- Milla
siellä on esiintynyt myös mielenkiintoisia psychobillybändejä, kuten The Butchers. Suosittelen.
- Veeveevaihtupulteriin
Yläkerrassa ainakin yksi luonnevikainen Apina käy meuhkaamassa, ja se yksi tarjoilija nainen on väsynyt kun virallinen valvoja. Pispalaan kun menee, kannattaa mennä Pulteriin. Siellä on henkilökunta huippua, eikä ole Apinaa asiakkaana kuin hyvin harvoin.
- Nokian.Korsto
Mää käyn telomassa sen apinan! Loppuu se asiakkaiden kiusaaminen.
- Baariguru
Se on pnukkareiden ja hippien puuhamesta. Rämppämusiikkia ja pierunhajuisia niittinaamoja.
- 876598765
Siellä ei käy ainakaan Kummola-mafian lellikersoja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351