Moi.
Minulla on siis XAMPP PHP ver 8.2.12. ja Apache NetBeans IDE 24. Nämä nyt ainakin näyttävät toimivan.
Minkä debuggerin. mistä ja kuinka saisin toimimaan? Yksityiskohtaiset ohjeet tarvittais koska
a) oon ohjelmoinu vain Basicilla, Lispillä, Lucentin DSP -prosessorin assemblyllä ja hiukan html:llä ja C_llä ja näistäkin on jo 15 vuotta aikaa.
b) Ja koska oon hermoraunio enkä jaksa teutaroija turhaan... :D
Oon Xdebugia yrittäny nyt kolmatta päivää raivon vallassa saaha toimimaan mutta turhaan! :(
Kiitoksia paljon sille joka viitsisi jelppiä :)
XAMPP PHP ver 8.2.12. ja Apache NetBeans IDE 24: Debugger toimimaan?
1
190
Vastaukset
- Anonyymi
Saan vain tällaisen ilmoituksen kun koetan ajaa Debudia NetBeansilla (ja lisäksi "Waiting For Connection (netbeans - xdebug" -palkki alareunassa seilailee turhaan edestakaisin koska ne eivät yhdistä):
"
"C:\xampp\xampp_start.exe" "C:\xampp\htdocs\Demo\testi2"
2025-02-25 15:51:43 0 [Note] Using unique option prefix 'key_buffer' is error-prone and can break in the future. Please use the full name 'key_buffer_size' instead.
(OS 10048)Kutakin vastakeosoitetta (protokolla, verkko-osoite tai portti) voi k�ytt�� normaalisti vain kerran. : AH00072: make_sock: could not bind to address [::]:80
(OS 10048)Kutakin vastakeosoitetta (protokolla, verkko-osoite tai portti) voi k�ytt�� normaalisti vain kerran. : AH00072: make_sock: could not bind to address 0.0.0.0:80
AH00451: no listening sockets available, shutting down
AH00015: Unable to open logs
XAMPP now starts as a console application.
Instead of pressing Control-C in this console window, please use xampp_stop.exe
to stop XAMPP, because it lets XAMPP end any current transactions and cleanup
gracefully.
Done.
"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213628
- 891814
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa831221Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1671210- 521057
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52987Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe182945- 61922
- 42876
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis140813