Tykkään susta

Oon vähän väsynyt, niin huomaan, et tekis mieli kiukutella täällä. Ei se kuitenkaan kannata, tulee vaan kaikille paha mieli.

Sanon sit vaan, että mä tykkään susta mies, vaikket sä tykkäiskään musta. Ei se haittaa. Ja että mä kyllä kestän, vaikka olisi ihanaa, jos joku joskus halaisi mua ja kysyisi, miten päivä meni. Ehkä joku joskus vielä tekee niin.

Nyt mä hengitän ja sit lähden lenkille.

Hyvää yötä, kun sen aika on. Mä meen tänään ajoissa nukkumaan.
8573
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Etkä mene, jos vielä näin myöhää olet lenkille lähdössä.

Äänestä

Mun pikku mörrimöykky🤗🥰

Äänestä

Täällä myös lähdetään kohta ulos eli kivaa ulkoilua ja usein kiukkukin vähän laantuu ulkoilemassa ja saa muita ajatuksia myös. Ja koita päästä ajoissa nukkuun, 🤗

Äänestä

hetkellistä tämäkin on

Äänestä

Mäkin kiukuttelen täälä usein väsyneenä ja sanon ilkeitä asioita. Kun on turhautunut ja väsynyt, niin jonkun mielikuvituskaivatun vihaaminen on varsinainen toteemi..

Tällä hetkellä inhoan ja vihaan vanhaa kaivattuani. En yhtään tiedä miksi. Ehkä se on jotain patoutunutta seksuaaliturhautumaa.

Miltä miehet tuntuu, jos nainen aattelis vihalla?

Äänestä

Kerro jokin lenkkiisi liittyvä tunniste?

Äänestä
  • Kävin kävelyllä metsän reunassa. Mustia puita sinistä taivasta vasten. Märkä maa ja ilma.

Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Kävin kävelyllä metsän reunassa. Mustia puita sinistä taivasta vasten. Märkä maa ja ilma.

Oliko joki lähellä.. tai vesitorni tai..

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Oon vähän väsynyt, niin huomaan, et tekis mieli kiukutella täällä. Ei se kuitenkaan kannata, tulee vaan kaikille paha mieli.

Sanon sit vaan, että mä tykkään susta mies, vaikket sä tykkäiskään musta. Ei se haittaa. Ja että mä kyllä kestän, vaikka olisi ihanaa, jos joku joskus halaisi mua ja kysyisi, miten päivä meni. Ehkä joku joskus vielä tekee niin.

Nyt mä hengitän ja sit lähden lenkille.

Hyvää yötä, kun sen aika on. Mä meen tänään ajoissa nukkumaan.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu