Pilsudski! Miksi et hyökännyt Natsi-Saksaan?!

Anonyymi-ap

Vuonna 1933 olisi ollut otollinen hetki! Oi Pilsudski minkä jätit tekemättä!

P.S. Itse asiassa Pilsudski olisi myös voinut hoitaa myös Neuvostoliiton pois pelistä jo Puola-Neuvostovenäjän sodan päätteeksi eikä vain jättää "Veikselin Ihmeeseen". Siinä olisi Roman Dmowski -fanitytöilläkin pirun paljon enemmän harmittelua. ;)

6

368

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Unohditte mainita, että sen jälkeen vuonna 1908 eli vuosi Alexander Bogdanovin tiflisiläisen pankkiryöstökeikan jälkeen Puolan tuleva päämies elikkä Jozef Pilsudski ryösti itse pankin Vilnan seudulla Bezdanissa.

Pankkiryöstössä olivat mukana Pilsudskin itsensä lisäksi mm.

* hänen tuleva vaimonsa Aleksandra

* kolme tulevaa pääministeriä Tomasz Arciszewski, Aleksander Prystor ja Walery Sławek

* tulevan Puolan Toisen Tasavallan aikakauden poliitikkoja kuten Edward Gibalski, Jerzy Sawicki ja Włodzimierz Momentowicz

Suuri osa Puolan Toisen Tasavallan vaikuttajista olivat ryöstäneet pankin sosialisti-aatteen puolesta. Antakaa tämän upota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohditte mainita, että sen jälkeen vuonna 1908 eli vuosi Alexander Bogdanovin tiflisiläisen pankkiryöstökeikan jälkeen Puolan tuleva päämies elikkä Jozef Pilsudski ryösti itse pankin Vilnan seudulla Bezdanissa.

Pankkiryöstössä olivat mukana Pilsudskin itsensä lisäksi mm.

* hänen tuleva vaimonsa Aleksandra

* kolme tulevaa pääministeriä Tomasz Arciszewski, Aleksander Prystor ja Walery Sławek

* tulevan Puolan Toisen Tasavallan aikakauden poliitikkoja kuten Edward Gibalski, Jerzy Sawicki ja Włodzimierz Momentowicz

Suuri osa Puolan Toisen Tasavallan vaikuttajista olivat ryöstäneet pankin sosialisti-aatteen puolesta. Antakaa tämän upota.

Kyllä, Pilsudski oli sosialisti, vaikka ei mukaillutkaan Marxia.

• Anonyymi

En vaan jaksanut. Mee kerran ite niin tiiät mitä se on

• Anonyymi

Raivohullut puolalaiset isänmaanystävät taas unelmoimassa ja voivottelemassa tekemättä jääneistä massamurhista ja valloituksista

• Anonyymi

Koska en jaksanut.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1109
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      922
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      767
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      57
      680
    5. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      605
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      30
      592
    7. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      177
      591
    8. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      140
      579
    9. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      576
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      555
    Aihe