80-,90- ja 00-luvun autokulttuuri Suomussalmella

Anonyymi-ap

Minkälaisilla rakkineilla täällä pyörittiin? Minkälaiset humppavehkeet oli? Kertokaahan tänne entiset raitinkiertäjät tarinoita ja turinoita entisiltä ajoilta :D

25

761

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kerran ajoin fiat puntolla iha vaa vittuillakseen hirven yli

• Anonyymi

Meinasin kerran Ladalla ajaa ässän seinään.

• Anonyymi

Datsun 100A oli hupi autona, Cosworth Sierralla ajelin työ matkat ja muut👍🏻

• Anonyymi

1.3 sierra ei ole cosworth malli🤣

• Anonyymi

kerran oli semmone "ostin ku halvalla sain" nissan almera nii iha vaan vittuillakseen ajoin emäjokeen sen

• Anonyymi

Ostin aikoinaan kun halvalla sain kasan paskaa joku BMW oisko ollu ja malliltaan vissiinkin
      E36 ei ollu niihin aikoihin rahaa yhtään joten päätettiin varastella polttoainetta kerran jäätiin kiinni niin hakattiin se jätkä porukalla eikä siitäkään ollu enään harmia 😅

• Anonyymi

kerran ostin oman kamelin ja sillä keulin kylällä

• Anonyymi

Bro

• Anonyymi

Fredrikin keikan jälkeen meinasi kytkin palaa tanelista ku ei menny ku nelos vaihde silimään😅

• Anonyymi

Vittuako kyselet. Tekaistu aihe.

• Anonyymi

Toi ota, kun et muuta saa. Toyota
      Kyllä se saippualaatikko kantticorolla oli kova juttu.

• Anonyymi

Eivät olleet kuule rakkineita. Ne olivat siihen aikaan kovalla työllä hankittuja Autoja!

• Anonyymi

DasAuto! Volkswagen

• Anonyymi

Solifer sm

• Anonyymi

-80 luvulla ajelin sumilla 96 saabilla, soitin autossa oli roadstar viidellä taajuuskorjaimella. Kiva mutta ruma auto.

• Anonyymi

Anglia 1300 1967 oli kova menopeli ja kaunis.

• Anonyymi

Entäpä Tähtiperse Cortina?
        Angliahan oli juustohöylä lempinimeltään.

• Anonyymi

Dexteri porukka oli autoilla liikkuvat ja Shelbyraijoilla koristeltuja tuhnuksia jotka poppikoneiden ansiosta kuulu kylän toisellekin puolelle mutta japseja näillä oli enimmäkseen ja lintassa kulkevia ooppeleita

• Anonyymi

Ostin aikoinaan Toyotan eikä enään munakaan sojota

• Anonyymi

100A Datsunilla ku veti kaasupohjassa kangasjoen myötäseen -80 luvulla nii oli se 130km/h tiukassa, neidot oli haarat auki rivissä kun niitä porukalla lykittiin.

• Anonyymi

Muuta en tiedä, mutta suomen huonoin ja vanhin autokanta löytyy pitäjästä.

• Anonyymi

Mie ajelin 90 luvulla KE20 Corollalla pitäjillä päen järven jäällä ja perskule ku jää petti alta. Piti kesällä Komatsun kaivurilla kaevella ylös sieltä.r

• Anonyymi

80-luvun lopulla oli 70-luvun corollat ja carinat yleinen näky raitilla. Silloin sitä oli perjantaisin porukkaa liikkeellä.

• Anonyymi

Eipä oo enää ku muutama isukin ostama bemari ja mersun kottero.

• Anonyymi

"tahtia hakkas cervin Vega, tunnelmaa loi wunderbaum" olin juoppo kuskina välillä joitain ajoja yhen tytyn viritetyllä 2.0 CSI kadetilla. Itellä oli Mese w123 koppa 220D 🤣 ei ollu raketti läheskään niin laiska ku mun nokileka😆

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      128
      2177
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1811
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      38
      1488
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      29
      1295
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1163
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1133
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      26
      926
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      867
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      810
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      722
    Aihe