Rauhallinen ja mukava ja ihana ja ymmärtäväinen ja ja ja kaikkea.
Minun rakas on ihana ja lempeä ja
24
457
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä vattua sitten vielä täällä pyörit, jos sellaisen olet saanut itsellesi?
- Anonyymi
En vastaa ilkeille. 😇
- Anonyymi
Se riepottelee mua jostain syystä mitä en itsekkään tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se riepottelee mua jostain syystä mitä en itsekkään tiedä.
Et ole ap ja minä muuten tarkoitin aloituksessa kaivattuani. Ap
- Anonyymi
Voi kulta pupuliini, miksi sitten vielä täällä pyörit, jos olet sellaisen ihanuuden saanut itsellesi?
- Anonyymi
En vastaa kivoille. 🖕
- Anonyymi
Missä luki, että olen saanut itselleni? En ole saanut. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä luki, että olen saanut itselleni? En ole saanut. Ap
Siinähän se heti otsikossa lukee. Minun rakas! Mutta selvensitkin tuolla kommentissa, että tarkoitit kaivattua.
- Anonyymi
Minun myös❤️
- Anonyymi
Sulla on käyny kenties tuuri jos hän on omaitsensä seurassasi muuten tuli pitkä näyttelijän suoritus jos haluaa suhteen pitää kasassa ja toimivana edes
- Anonyymi
Eihän tämäkään ole omaitsensä ollut.
Vaan valepersooniakin jopa on.
- Anonyymi
Uups! se sielujen side, jos puhuu ihan omaa kieltään..mut nyt unille. Good night my love! 💓💓💓 Vierestä
- Anonyymi
Tässä kaivattusi on lempeä ja kaikkea ihanaa, jokin aika sitten kirjoitit jotain muuta.
Mielenkiintoista etten sanoisi. - Anonyymi
Me ollaan kaikki niin rakkauden pauloissa, että tulee sanottua yhtä sun toista.. ei vakavaa
eikä väärin ole tehnyt kukaan. Me vaan avaamme itsemme ja toisemme rakkaudelle ymmärtämään rakkauden pituuden ja syvyyden. Rakkautta janoaa meistä jokainen. Nyt hellurei ja hellät tunteet. Kiitos kauniista runoista. Vierestä 💓💓💓- Anonyymi
Mitä sä valehtelet tässä??
- Anonyymi
Mun on itsepäinen, lempeä, hauska, vähän ajattelematon välillä, unohtelee asioita, ärsyttävä välillä, huolehtivainen, äärettömän rakas. Ihan kelpo niin ihanaksi ihmiseksi.
- Anonyymi
Tommonen ihminen kelpaa ja riittää eikö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tommonen ihminen kelpaa ja riittää eikö
Mihin kelpaa ja riittää. Tietenkin ihminen on sellainen kuin on se riittää.
- Anonyymi
Lopeta valehtelu
- Anonyymi
Sorry do sleepy . Need to go to have some rest. I miss you alla! 💋
- Anonyymi
Ups all
- Anonyymi
Kaivattuni (n) on ihana ja huolehtivainen mami. Pääsispä sen omaksi mieheksi.
- Anonyymi
Awww kenestä mamista kirjoitat
😘 - Anonyymi
Rakas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043065Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391580Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881332
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461294Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481196Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121158Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119989Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793