Nojan politiikkahan on ollut heiluva, ainakin Venläisten kohdalla !?
Kun venläiset auttoi viimesodassa, Saksalaisten poisajoa, heidänki historiassa,siihenasti ku olivat asiakkaan kalanjalostustehtaassa,hammevestissä !? Kun Venäläiset raknsi oman kalanjalostustehtaan, Ladivostokiin, niin Norjan historiaa muutettiin,että Venjä oli hyökkääjä !?
Mihin MTV:n politiikka muuttuu, vieläkö yksipuoliseksi !?
MTV Norjalle ja näi kirjanpito taas puhtaaksi, moneskokesta,ei tullut seurattua olikarkkeja !?
12
347
Vastaukset
- Anonyymi
Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat,nyt Norjan Olikarkkien vuoro !?
Konkurssi Suomea myydään,muutenkin halvalla !? Kakki suuromistajat jäis veropetoksesta kiinni, mutta vain Venäläiset,suurennuslasin ja kieltojen alla !?- Anonyymi
No sinä ainakin syöt Putlerin leipää, lähes kaikki viestisi on kuin Putlerin pöytäkirjoista!
- Anonyymi
Minä en ole mikään sosiaalipummi toisinkuin sinä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinä ainakin syöt Putlerin leipää, lähes kaikki viestisi on kuin Putlerin pöytäkirjoista!
Oletko lukenut niitä,taidat kuulua sisäpiiriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko lukenut niitä,taidat kuulua sisäpiiriin.
En kuulu sisäpiiriin, mutta kaikki huomaa että tuo syö putlerin leipää!
- Anonyymi
Ei ymmärtämäs, väärä palsta.
- Anonyymi
happamia, sanoi kettu olikarkeista
- Anonyymi
Ennen LVV tarkastuksessa, tulot peilattiin perheen suuruuteenkin,joissa lapset iätkin mainittiin !? Nyt kelpaa lähes tuloton elättäjäksi,ellei poliittisesti,siihen puutututa !?
Kunnat ja paikalliset verotoimistot,oli myös poliittinen ase ja todistettavasti !?- Anonyymi
Väärä palsta tälle typerälle venäläisen höpötykselle!
- Anonyymi
verotarkastajatkin,löysy herransa,nehän on vain ammatiharjoittajien riesa !?
- Anonyymi
Näin se Suomen itsenäisyys,pysyy kaventuneena ja pysyy länsi linjassa !?
- Anonyymi
Kun vaihtomaisuksia aloi kadota 1990 luvulla, mafian hallitessa, buolvaanien avulla ja kun siihen alkoi liittyä huumekauppa,niin viranomaisetkin vasta heräsi,missä nyt mennään !?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1069616
- 494711
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421961- 241660
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131401Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,401329Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54937Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30913Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31912