Uusia tiloja ja käyttää määrärahansa tyhjiin seiniin! Ei ole varaa hoitajiin ja lääkäreihin kun pitää olla johtajilla komiaa.
Vi...tu kun suututtaa tuo järjen köyhyys. Oulu kerää Pohteen rahat koko maakunnasta. Muualla suljetaan palveluja mutta rahaa riittää lukaaleihin. Uusi sairaalakin maksoi maltaita mutta tehtiin liian pieni, potilaat eivät sinne mahdu. Vaan jonottavat pihalla ambulansseista! Hälytys ajoihin ei enää riitä autot, ihmisiä kuolee kun priorisoidaan jo puhelimessa Kuka tarvitsee nopeaa hoitoa. Ketä varten niitä tiloja rakennetaan vai onko hyväveliverkostossa joku rakennusfirma sidoksissa johtajistoon? Terveydenhoitoon varatut rahat menevätkin rakentamiseen ja varmasti mahdollisimman kalliisti rakennetaan.?
Kunpa heräisi tästä pahasta unesta ja terveyskeskukset olisivat ennallaan ja hoitoon pääsisi ajallaan ilman satojen kilometrien matkoja.
Pohde rakenuttaa
Anonyymi-ap
1
82
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän potilaat olekaan kuin turha kuluerä sairaanhoitajista nyt puhumattakaan. Tekevät vain kengänjälkiä hyvinvahatuille käytäville!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1053196Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5142582- 891663
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501356Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä711239Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa171035- 84993
- 35966
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal78891- 60809