Kesällä tarjolla oli varattujen rouvien kuvia täällä. Olen eläkkeellä vielä viriili mies, runkkaan päivittäin tarviis kohteen kelle spermat lennättäisin. T. Eläke runkkari Joensuusta
Varattujen rouvien kuvia.
63
1674
Vastaukset
- Anonyymi
Runkaisin myös varatulle. M 68
- Anonyymi
Savon mieshän tarjosi toisen parin vaimosta myös kuvii jos oikein muistan. M 70
- Anonyymi
Hävis tai poltti sormenssa kun vaimo sai tietää.
- Anonyymi
Tosi hyvä otit uudestaan asian esiin.
Aisuri miehet herää henkiin näin keväällä.🤭🤭 - Anonyymi
Mistähän löytäis aisurin joka tykkäis kun vaimolle miehet runkkais. T. Runkkari
- Anonyymi
On kyllä tosi kiihottavaa esitellä vaimoa kun vieraat miehet runkkaa sitä katsellessa 😍
- Anonyymi
Parasta ikinä🤩 Vielä jos runkkari alkais iskemään vaimoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parasta ikinä🤩 Vielä jos runkkari alkais iskemään vaimoa.
Huh huh vaimosta vaki pano runkkarille...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh huh vaimosta vaki pano runkkarille...
Voisimpa koittaa iskeää .Laita jokin yhteys tieto jutellaan lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisimpa koittaa iskeää .Laita jokin yhteys tieto jutellaan lisää.
Tänne uskalla laittaa. Aisuri olen ja vaimo kiimanen, oikeessa paikassa esim. uimarannalla vieras lähestyis juttelee. Tykkää heittää juttua vieraiden kanssa, luulisin helppoa päästä yhteyteen. T. Aisuri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänne uskalla laittaa. Aisuri olen ja vaimo kiimanen, oikeessa paikassa esim. uimarannalla vieras lähestyis juttelee. Tykkää heittää juttua vieraiden kanssa, luulisin helppoa päästä yhteyteen. T. Aisuri
Todella kiihottavaa tollanen luvalla pääsee iskee varatun naitavaksi....
- Anonyymi
Aisurit vielä talviunilla.
- Anonyymi
Olen laittanut vaimosta 53v. kuvia nettiin ja kiihotun kun miehet arvostelee sitä ja runkkaa.
- Anonyymi
subm46 at meiliboxi.fi runkkaan kunnon spermalastit kuvalle ja jos haluat niin lähetän nähtäväksi spermatun kuvan, terveisin aisuri runkkari
- Anonyymi
Pidätkö kuvat itselläsi vai laitat jakeluun muillekkin. Kuvissa kasvot näkyy, itse ainaskin tykkään katsoo suuta ja silmiä runkatessa. T. Aisuri ukm
- Anonyymi
Onko sulla Kik niin voin sinne laittaa vaimon kuvia ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla Kik niin voin sinne laittaa vaimon kuvia ?
Laita kik niin lisään. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita kik niin lisään. 😊
Laita sinä 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita sinä 😊
Nuoris
- Anonyymi
Meillä rouva oli taas heti märkänä kun sanoin että näytän sen kuvia jollekkin iäkkäämälle herras miehelle.
Hyviä kuvia trimmatusta aivan posliiniin. Kuvat otettu kaikki kesällä ulkona auringon paisteessa jotta kaikki näkyy paremmin. - Anonyymi
Slutwives.com sivun chatti tänään klo 11
- Anonyymi
Mikäs sivu tämmönen on ?
- Anonyymi
Esitteletkö sun vaimoa tuolla sivustolla ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esitteletkö sun vaimoa tuolla sivustolla ?
Me esitetään vaimon kuvia vain livenä. Kiva kuulla samalla miesten kommentteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me esitetään vaimon kuvia vain livenä. Kiva kuulla samalla miesten kommentteja.
Siis missä esittelette livenä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis missä esittelette livenä ?
Jos ollaan porkukalla liikenteessä rouva saa päättää kenelle näytän. Riippuu ihan tilanteesta mutta yleensä ravintoloissa vieruskaveri näkee kuvia tai sitten näyttökuvana on yksi parhaista.
Ollaan samassa duunissa eri ihmisten kodeissa niin siellä muutamille ikä miehille tullut näytettyä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ollaan porkukalla liikenteessä rouva saa päättää kenelle näytän. Riippuu ihan tilanteesta mutta yleensä ravintoloissa vieruskaveri näkee kuvia tai sitten näyttökuvana on yksi parhaista.
Ollaan samassa duunissa eri ihmisten kodeissa niin siellä muutamille ikä miehille tullut näytettyäTosi kiihottava ajatus. Onko kukaan pyytänyt rouvaa sen jälkeen vilauttamaan livenä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi kiihottava ajatus. Onko kukaan pyytänyt rouvaa sen jälkeen vilauttamaan livenä
No sen mitä hameen alta näkee, nudisti rannoilla on parempi mahdollisuus eri esityksiin.
Rouvan oon saanu innostumaan exhibitionismista ja nauttii siitä ihan mielettömästi.
Muutamassa vuodessa varmaan kymmenet miehet on nähny rouvan nakuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sen mitä hameen alta näkee, nudisti rannoilla on parempi mahdollisuus eri esityksiin.
Rouvan oon saanu innostumaan exhibitionismista ja nauttii siitä ihan mielettömästi.
Muutamassa vuodessa varmaan kymmenet miehet on nähny rouvan nakuna.Se on kyllä tosi kiihottavaa kun vieraat miehet katselee alastonta vaimoa rannalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyllä tosi kiihottavaa kun vieraat miehet katselee alastonta vaimoa rannalla.
Kiihottaa kun tiedän vieras runkkaa vaimolle. T. Ukm 56v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottaa kun tiedän vieras runkkaa vaimolle. T. Ukm 56v
Onko Ukm56v vaimon kuvia jossain nähtävänä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Ukm56v vaimon kuvia jossain nähtävänä ?
Voisin laittaa kyllä jos luotto 100% t. Ukm 56v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin laittaa kyllä jos luotto 100% t. Ukm 56v
Tottakai laitan sinulle myös kuvia omasta vaimosta minä olen 57v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai laitan sinulle myös kuvia omasta vaimosta minä olen 57v
Tietäis miten vaihtaa tiedot, päästäis nauttii. M 56v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietäis miten vaihtaa tiedot, päästäis nauttii. M 56v
Onko sula Kik sovellusta puhelimessa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sula Kik sovellusta puhelimessa ?
En käytä sellaista. Oletko mistä? Itte olen Hyvinkäällä. M 56v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jyväskylässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jyväskylässä
Kerro vähän vaimostasi. M 56v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro vähän vaimostasi. M 56v
Vaimolla on tummat pitkät hiukset se on lyhyt ja vähän ylipainoa isot tissit ja pyöreä perse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lataa puhelimeen se Kik sovellus niin voit lähettää kuvia ja videoita nimettömänä helposti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimolla on tummat pitkät hiukset se on lyhyt ja vähän ylipainoa isot tissit ja pyöreä perse.
Tykkään kun muotoja! Alkoi seisoo saman tein. M 56v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään kun muotoja! Alkoi seisoo saman tein. M 56v
Hyvä kuulla että kiihottaa ajatteletko miten puristelisit ja kourisit pehmeää vaimoa joka puolelta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kuulla että kiihottaa ajatteletko miten puristelisit ja kourisit pehmeää vaimoa joka puolelta ?
Ajattelen halun nyt laueta vaimollesi!
Suukottelisin vaimos masua, samalla silittelisin pehmyttä peppua. Kyrpäni hivelisi reisiä, valmiina saamaan herkkua vaimoltasi aah miten haluun. M 56v
- Anonyymi
Olisi kiimaista runkata vaimosi kuville. Vähän nuorempi mies spermaisi rouvasi , Laittaisitko sähköpostiin kuvia? Voin laittaa vaimostani myös kuvia tai sitten kuvia missä spermaan vaimoasi. Ukm 46
- Anonyymi
Jos sulla olis kik niin olis helppoa lähettä kuvia ja pysyä nimettömänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulla olis kik niin olis helppoa lähettä kuvia ja pysyä nimettömänä.
Tääl ois 30v katseenkestävä kundi valmis runkkailee vainos kuville :) kik miiiiiqu
- Anonyymi
Tämänki vaimon kuville saa runkata! Olis kiva nähä tulos.. ;)
- Anonyymi
On kyllä kiihottavaa että vanhemmankin rouvan kuvat kiinnostaa noin paljon 😊 mukava oli saada palautetta kovasta kalusta runkkaamassa vaimon kuville 😍. Terv.ukm57
- Anonyymi
Varatut rouvat kiihottaa enemmän kun sinkut.
- Anonyymi
On se kiimasta kun aviomies katselee vierestä kun miehet näkee rouvan alasti ja runkkaa 😊
- Anonyymi
Ärtsyä rukkais rouvan kuvalle sperma lastin..
- Anonyymi
Roikkuvat tissit kiinnostaa…
- Anonyymi
Aah pääsispä imee...
- Anonyymi00056
Mulla vois olla. Kik mies_1980
- Anonyymi00057
Mitenhän tän alottajaan sais yhteyttä..?
- Anonyymi00058
Meilläkin vaimo taas kyselee oonko jo näyttänyt hänen kuviaan muille miehille.
- Anonyymi00059
Laitahan tulemaan, varamies ät meiliboxi piste fi
- Anonyymi00060
Kyllähän kyselijöitä ollut kuvista, kukaan uskalla laittaa numeroaan tänne. Tykkäisin laittaa vaimoni kuvia miehelle joka tyydyttäis itseään runkaten ja nauttien. T. Aisuri ukm
- Anonyymi00061
Yksi rohkea itselle löytyi, tavattiin sovitusti Oitissa kesä kioskin parkissa. Autossa annoin vaimon kuvia, hänellä alkoi seistä saman tein. Han riisui housunsa nilkkoihin, aluksi itse runkkasi pyysin kääntää selkänojan ales, mies todella kiihottui vaimosta. Sanoin nauti rauhassa hoidan kalusi käsittelyn, runkasin hitaasti aluksi sitten aloin nuolee terskaa. Mies haukkoi henkeään kun upotin koko komeuden suuhuni, aloitin naimaan suullani hänhän tulikin hetkessä suuhun. Jatkoin hoitoa kalu lopettanut seisomista, puolituntia sain nauttia kun hän laukesi uudelleen. Sanoikin ei saanut vaimolta pillua pitkään aikaan. T. Aisuri
- Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Yksi rohkea itselle löytyi, tavattiin sovitusti Oitissa kesä kioskin parkissa. Autossa annoin vaimon kuvia, hänellä alkoi seistä saman tein. Han riisui housunsa nilkkoihin, aluksi itse runkkasi pyysin kääntää selkänojan ales, mies todella kiihottui vaimosta. Sanoin nauti rauhassa hoidan kalusi käsittelyn, runkasin hitaasti aluksi sitten aloin nuolee terskaa. Mies haukkoi henkeään kun upotin koko komeuden suuhuni, aloitin naimaan suullani hänhän tulikin hetkessä suuhun. Jatkoin hoitoa kalu lopettanut seisomista, puolituntia sain nauttia kun hän laukesi uudelleen. Sanoikin ei saanut vaimolta pillua pitkään aikaan. T. Aisuri
Oliko isokin kyrpä jota käsittelit. T. Homo mies 64v
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Oliko isokin kyrpä jota käsittelit. T. Homo mies 64v
Iso ja iso joku 17cm mut terska leveä, suussa tuntui hyvältä. T. Aisuri
- Anonyymi00064
Oisko vanhempaa miestä kattelee ja juttelee vaikka wherebyyn?
- Anonyymi00065
Miten se toimii?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715