Kesällä tarjolla oli varattujen rouvien kuvia täällä. Olen eläkkeellä vielä viriili mies, runkkaan päivittäin tarviis kohteen kelle spermat lennättäisin. T. Eläke runkkari Joensuusta
Varattujen rouvien kuvia.
39
542
Vastaukset
- Anonyymi
Runkaisin myös varatulle. M 68
- Anonyymi
Savon mieshän tarjosi toisen parin vaimosta myös kuvii jos oikein muistan. M 70
- AnonyymiUUSI
Hävis tai poltti sormenssa kun vaimo sai tietää.
- Anonyymi
Tosi hyvä otit uudestaan asian esiin.
Aisuri miehet herää henkiin näin keväällä.🤭🤭- Anonyymi
Niinpä näytät sinäkin tehneen, muiden mukana.
- Anonyymi
Mistähän löytäis aisurin joka tykkäis kun vaimolle miehet runkkais. T. Runkkari
- Anonyymi
On kyllä tosi kiihottavaa esitellä vaimoa kun vieraat miehet runkkaa sitä katsellessa 😍
- Anonyymi
Parasta ikinä🤩 Vielä jos runkkari alkais iskemään vaimoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parasta ikinä🤩 Vielä jos runkkari alkais iskemään vaimoa.
Huh huh vaimosta vaki pano runkkarille...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huh huh vaimosta vaki pano runkkarille...
Voisimpa koittaa iskeää .Laita jokin yhteys tieto jutellaan lisää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisimpa koittaa iskeää .Laita jokin yhteys tieto jutellaan lisää.
Tänne uskalla laittaa. Aisuri olen ja vaimo kiimanen, oikeessa paikassa esim. uimarannalla vieras lähestyis juttelee. Tykkää heittää juttua vieraiden kanssa, luulisin helppoa päästä yhteyteen. T. Aisuri
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tänne uskalla laittaa. Aisuri olen ja vaimo kiimanen, oikeessa paikassa esim. uimarannalla vieras lähestyis juttelee. Tykkää heittää juttua vieraiden kanssa, luulisin helppoa päästä yhteyteen. T. Aisuri
Todella kiihottavaa tollanen luvalla pääsee iskee varatun naitavaksi....
- Anonyymi
Aisurit vielä talviunilla.
- Anonyymi
Olen laittanut vaimosta 53v. kuvia nettiin ja kiihotun kun miehet arvostelee sitä ja runkkaa.
- Anonyymi
subm46 at meiliboxi.fi runkkaan kunnon spermalastit kuvalle ja jos haluat niin lähetän nähtäväksi spermatun kuvan, terveisin aisuri runkkari
- Anonyymi
Pidätkö kuvat itselläsi vai laitat jakeluun muillekkin. Kuvissa kasvot näkyy, itse ainaskin tykkään katsoo suuta ja silmiä runkatessa. T. Aisuri ukm
- AnonyymiUUSI
Onko sulla Kik niin voin sinne laittaa vaimon kuvia ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla Kik niin voin sinne laittaa vaimon kuvia ?
Laita kik niin lisään. 😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laita kik niin lisään. 😊
Laita sinä 😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laita sinä 😊
Nuoris
- Anonyymi
Meillä rouva oli taas heti märkänä kun sanoin että näytän sen kuvia jollekkin iäkkäämälle herras miehelle.
Hyviä kuvia trimmatusta aivan posliiniin. Kuvat otettu kaikki kesällä ulkona auringon paisteessa jotta kaikki näkyy paremmin. - AnonyymiUUSI
Slutwives.com sivun chatti tänään klo 11
- AnonyymiUUSI
Mikäs sivu tämmönen on ?
- AnonyymiUUSI
Esitteletkö sun vaimoa tuolla sivustolla ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Esitteletkö sun vaimoa tuolla sivustolla ?
Me esitetään vaimon kuvia vain livenä. Kiva kuulla samalla miesten kommentteja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Me esitetään vaimon kuvia vain livenä. Kiva kuulla samalla miesten kommentteja.
Siis missä esittelette livenä ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis missä esittelette livenä ?
Jos ollaan porkukalla liikenteessä rouva saa päättää kenelle näytän. Riippuu ihan tilanteesta mutta yleensä ravintoloissa vieruskaveri näkee kuvia tai sitten näyttökuvana on yksi parhaista.
Ollaan samassa duunissa eri ihmisten kodeissa niin siellä muutamille ikä miehille tullut näytettyä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos ollaan porkukalla liikenteessä rouva saa päättää kenelle näytän. Riippuu ihan tilanteesta mutta yleensä ravintoloissa vieruskaveri näkee kuvia tai sitten näyttökuvana on yksi parhaista.
Ollaan samassa duunissa eri ihmisten kodeissa niin siellä muutamille ikä miehille tullut näytettyäTosi kiihottava ajatus. Onko kukaan pyytänyt rouvaa sen jälkeen vilauttamaan livenä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tosi kiihottava ajatus. Onko kukaan pyytänyt rouvaa sen jälkeen vilauttamaan livenä
No sen mitä hameen alta näkee, nudisti rannoilla on parempi mahdollisuus eri esityksiin.
Rouvan oon saanu innostumaan exhibitionismista ja nauttii siitä ihan mielettömästi.
Muutamassa vuodessa varmaan kymmenet miehet on nähny rouvan nakuna. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sen mitä hameen alta näkee, nudisti rannoilla on parempi mahdollisuus eri esityksiin.
Rouvan oon saanu innostumaan exhibitionismista ja nauttii siitä ihan mielettömästi.
Muutamassa vuodessa varmaan kymmenet miehet on nähny rouvan nakuna.Se on kyllä tosi kiihottavaa kun vieraat miehet katselee alastonta vaimoa rannalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyllä tosi kiihottavaa kun vieraat miehet katselee alastonta vaimoa rannalla.
Kiihottaa kun tiedän vieras runkkaa vaimolle. T. Ukm 56v
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottaa kun tiedän vieras runkkaa vaimolle. T. Ukm 56v
Onko Ukm56v vaimon kuvia jossain nähtävänä ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko Ukm56v vaimon kuvia jossain nähtävänä ?
Voisin laittaa kyllä jos luotto 100% t. Ukm 56v
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisin laittaa kyllä jos luotto 100% t. Ukm 56v
Tottakai laitan sinulle myös kuvia omasta vaimosta minä olen 57v
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai laitan sinulle myös kuvia omasta vaimosta minä olen 57v
Tietäis miten vaihtaa tiedot, päästäis nauttii. M 56v
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tietäis miten vaihtaa tiedot, päästäis nauttii. M 56v
Onko sula Kik sovellusta puhelimessa ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sula Kik sovellusta puhelimessa ?
En käytä sellaista. Oletko mistä? Itte olen Hyvinkäällä. M 56v
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En käytä sellaista. Oletko mistä? Itte olen Hyvinkäällä. M 56v
Jyväskylässä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jyväskylässä
Kerro vähän vaimostasi. M 56v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164