Kun se matkaradion syönyt pälpätin jäisi persuista pois, niin heti löytyisi paljo ehdokkaita vaaleihin. Tämän herran takia monikaan ei sinne lähde.
Karvian persut
20
678
Vastaukset
- Anonyymi
No kuka tarttuu hänen tilalle persujen peräsimeen. Hyvä keulamies se.
- Anonyymi
Tuuliviiri
- Anonyymi
Anssi vetohommaan
- Anonyymi
Pormestari
- AnonyymiUUSI
Tieltä kantakaa, hän kaatuu tanssilattiaan.
- Anonyymi
No nelos palkinto odottaa valtakunnallisesti . Ihmiset eheytyy ja viisastuu 👍
- Anonyymi
Mennäänkö vihreälle linjalle vai apiloita keräämään?
- Anonyymi
Karvia tulee säilyttämään asemansa maailman perussuomalaisimpana kuntana. Sen osoittaa jo kahvila keskustelut. Ja kaupan jonoissa käytävät neuvonpidot.
- Anonyymi
Ei oo joka kaupas kahvilaa
- Anonyymi
No joo 5. Vihreät voi yllättää🤔
- Anonyymi
Pitääki ryhtyä edistämään vihreää liikettä. Sähkö autot, tuulimyllyjä, metsien ja peltojen palauttaminen suoksi. Ruuan tuotanto ajettava alas. Talojen lämmitys lopetettava. Tiellä istumisesta elinkeino. Kaikki mukaan kohti parempaa tulevaisuutta!!!!!!
- Anonyymi
Siihen Salen eteen suojatielle vain makoilemaan karvia-päivien aikana. Vahvistusta sieltä elo-kapinan porukasta.
Eikö nyt ole aika purkaa pitkospuut luonnosta ha ajatella hiilijalanjälkeä kun se runsas matkailijaporukka osinelee saastuttavilla autoillansuuntie Neva-lylyyn ja Alkkian vuorelle. Matkailu on yksi pahimmista saastuttajusta. Miten varauduttu myös muovijätteeseen ja alumiiniin luonnossa. Mitä retkeilijät jättävät luontoon. Mskkarapaketteja ja kaljatölkkejä. Lasvuolta nousee ilmakehään pienhiukkasia. - Anonyymi
perussuomalainen uusi vihreä aate
- AnonyymiUUSI
Hallapurralaisten persunaziviherkommunismi -aatteelle ei soisi minkäänlaista jalasijaa sivistysvaltiossa.
- AnonyymiUUSI
Nazis attack from space Нацисты атакуют из космоса
- AnonyymiUUSI
Persuja ei kukaan selväjärkinen äänestä.
- AnonyymiUUSI
Onko Karviassa sitten joku selvinpäin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko Karviassa sitten joku selvinpäin?
Muutama kuulemma on.
- AnonyymiUUSI
Kerran äänestin persuja . Ison jytkyn aikoihin . Vieläkin Viduddaa …….
- AnonyymiUUSI
No mitä sitte äänestetään. Sos vihreä hallitus niin kaatuu loppuki tästä perähiki takapajulasta. Maajussit ajetaan alas. Kaikille työttömille ja peräkamaripojille paiskataan elatusta lisää kouraan että voivat kääntää kylkiä. Ja ilmaa pelkäävät kakarat istuu asvaltilla ulvoen ilmasto toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391889En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421377Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81181
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919