Muistatteko sukuoikeuksista terveeseen markkinaan siirtymäajalta 2009-2019 yhtäkään toimijaa, joka olisi tarjonnut uuden lain mukaista reittiliikennettä ja joka ei olisi joutunut LAL:n ja MH:n ankaran hyökkäyksen kohteeksi?
Muistatteko?
12
220
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei ole hyökkäillyt minnekään.
Valituksia tuli jonkin verran ja syynä oli viranomaisen takinkääntö siirtymäajan käsitteessä.
Viranomainen päättikin, että siirtymäaikaa ei ole olemassa.
Jos joku liikennöitsijäyrittelijä säikähti julmistelua tai jos kättä ei nostettu ja hakeutui järkyttyneenä konkurssiin, niin se on vain mielen heikkoutta ja luonnonvalintaa.- Anonyymi
"Viranomainen päättikin, että siirtymäaikaa ei ole olemassa."
Noinhan ei ollut, vaan viranomainen päätti, että uudelle liikenteelle ei ollut siirtymäaikaa, mutta
"vanhoille" liikennöitsijöille nuo sopimukset olivat sitovia. Eli uudet yrittäjät saivat vuoroja vaikka 5 minuuttia ennen vanhan lähtöaikaa, ja tuota vanhaa yrittäjää sitoi tuo sopimus, eikä vuoroa saanut lopettaa tappioista huolimatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Viranomainen päättikin, että siirtymäaikaa ei ole olemassa."
Noinhan ei ollut, vaan viranomainen päätti, että uudelle liikenteelle ei ollut siirtymäaikaa, mutta
"vanhoille" liikennöitsijöille nuo sopimukset olivat sitovia. Eli uudet yrittäjät saivat vuoroja vaikka 5 minuuttia ennen vanhan lähtöaikaa, ja tuota vanhaa yrittäjää sitoi tuo sopimus, eikä vuoroa saanut lopettaa tappioista huolimatta.Paunu koki vääryyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paunu koki vääryyttä.
Paunu on selvitystilassa. Kenties ikuisesti. Niin suuri on sotku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paunu on selvitystilassa. Kenties ikuisesti. Niin suuri on sotku.
Oletko oikeasti noin tyhmä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko oikeasti noin tyhmä?
Olen. Olen kyllä todella tyhmä.
T. Harri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen. Olen kyllä todella tyhmä.
T. HarriSelvitysmies on uuvuksissa
- Anonyymi
Keskiset kokivat kauhunhetkiä ennen kuin LAL:n kartelli paljastui
- Anonyymi
Tällä hetkellä keskiset kukoistaa ja bisnekset sekä reittiverkko kasvaa ihan silmissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä hetkellä keskiset kukoistaa ja bisnekset sekä reittiverkko kasvaa ihan silmissä
Lapin kultaa vuolevat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi sinunkin katsoa Keskisen taloustiedot!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaahan se silmissä kasvaa, mutta maantiellä ei kasvua ole näkynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686827
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes552235- 562108
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se601219- 551211
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521210Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141091Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79960Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384948Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14947