Lopettakaa jo tuo paskan puhuminen ilmasto tavoitteistanne, koska siitä ei tule mitään täyttä huuhaata koko paska. Muilta vaaditte mutta itse ette nouda näitä , niin ei pidä vaatia muilta sitä mihin ei itse pysty ja osaa!!. Vihreät ovat kyllä totaalisia valehtelioita, yksi valehtelee rauhan tekemisistään toiset huutaa ilmaston puolesta vaikka eivät itse noudata näitä ilmasto asioita. Muiden kyllä pitäisi noudattaa, ketä kuvittelette kusettavanne??????
Vastaukset 3
- Anonyymi
Voi jumalauta! Lukekaan sen tollon bimboämmän juttu "maaseudulta autot pois ja kimppakyytiin"... ja samassa jutussa haukkui hallituksen: "ovat erkaantuneet tavallisen ihmisen arjesta"!
Eipä näytä bimboblonillakaan olevan kovin läheistä "suhdetta" maaseudulla asuviin eli on todella kaukana ihmisten arjesta tuokin kana-aivo!!
Kun näkisin tuon kana-aivon, kysyisin siltä, miten kimppakyyti oikein onnistuisi, kun naapurilla on normaali työaika ja itsellä epäsäännöllinen, lisäksi työpaikatkin on päinvastaisissa suunnissa, niin mites tällainen kimppakyyti oikein hoituisi?
Vittu, että noi vihervassarit ne vasta tyhmiä on! - Anonyymi
Ilmasto muuttuu. Joka vuosi pääsee hiihtämään vähemmän. Lunta ei ole. Tavoitteet ovat myöhässä. Pakko ostaa oma auto, koska bussit ei kulje kuten ennen vanhaan. Kesällä pärjäisi pyörällä. Rauhakin alkaa olla myöhäistä, jos on jo uhottu ja kärjistetty. Bimbo-oikeisto on ollut kaikkeen syypää. Ympäristömme on jo mitä ei saisi olla. Bimbo-vihreät ei voi enää pelastaa meitä.
- Anonyymi
Kiina ensin kuriin. Sitten voi muut harkita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l236738- 67645
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45417- 38416
- 30414
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27396- 37377
- 41361