Koskee erityisesti B48/58 ja vrm myös s sarjaa. Yksi on öljynsuodattimen kotelon stefojen haurastumisesta/kotelon murtumisesta johtuvat öljyn ja jäähdytysnesteen vuodot. Se on kyllä 1 suunnittelu kukkanen taas kestävyydeltään että voi v sentään. Itsellä nyt 107k mittarissa eli varmaan kohta porsii ja pitää laittaa kättä taskuun. Kauanko ne yleensä kestää,?
Toinen on tämä muovisen venakopan huohottimen tukkeentuminen,ennehän sen kalvon pystyi vaihtamaan N sarjalaisissa mutta B koneissa koko koppa menee vaihtoon,tylsää mutta ei voi mtn. Onhan niitä muitakin issueita kuten jäähdytyssäilön vuodot yms mutta nuo vissiin ne 2 yleisintä?
Nykybemmien moottorien pari tyyppivikaa
4
207
Vastaukset
- Anonyymi
Mersun tyyppivika:
C350e antaa polttoainetta liian aikaisin joka kerta kun moottori käynnistyy.
Tähän johtaa kannen 4. sylinterin kannen reunan halkeaminen,
Kustannus noin. 10000 euroa.
Itse maksoin 4000 e ja liike loput, noin 7900 euroa.
Eka ja vika Mersu ikinä.
Sen sijaan Bemareissa ei mitään vikaa ollut ku merkkiä vaihdoin.
Ensin Hybridi ja nyt Täyssähkö, toimii täydellisesti.- Anonyymi
Kertoo meinaan pikkasen suunnittelun tasosta kun merkilä yli 100v historiaa,
- Anonyymi
Eikös ne noxit mee Mersuissa usein rikki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös ne noxit mee Mersuissa usein rikki?
Kaikki menee. Nykyään ihan täysiä romuja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089