Kommentit ovat tasoltaan Daltonin veljesten (pahat pojat) kaltaisia.
Dacia on kuitenkin euroopan eniten myyty auto.
Daciaa moittivia ei saa sanoa peräkammarin pojiksi
10
144
Vastaukset
- Anonyymi
EET ihmiset ovat pilanneet autopalstan.
Ilmiselvästi EET ihmisillä ri ole minkäänlaista teknistä tietoa.
Sen sijaan on sijaan on kummallista että noin ala-arvoinen kirjaoittelu sallitaan.
Taitaa olla niin että nämä Dacia kommentaattorit ovat itse SUOMI24 moderaattoreita.
He ovat ottaneet asiakseen järjestelmällisti tukkia palsta järjellisiltä kommenteilta.- Anonyymi
Olen vakuuttunut siitä, että tietyt turhautuneet tyypit hämmentävät ja sotkevat autopalstoilla. Autojen kanssa heillä ei ole mitään tekemistä. Kyllä tänne pitäisi jotakin kuria saada.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vakuuttunut siitä, että tietyt turhautuneet tyypit hämmentävät ja sotkevat autopalstoilla. Autojen kanssa heillä ei ole mitään tekemistä. Kyllä tänne pitäisi jotakin kuria saada.
Joo mutta jos heitä sanoo hikomoreiksi tai peräkammrinpojiksi he suuttuvat ja poistavat kommentin, he näet ovat töissä Suomi24 palstalla.
Kyllä se kyrsii kou ei yhtään asiallista vastausta tai kommenttia
- Anonyymi
Miksi näitä provopoikia saa kutsua, että olisit tyytyväinen?
- Anonyymi
Minä olen tyytyväinen mihin nimitykseen hyvänsä, kunhan nalkuttajat pysyvät poissa palstalta.
Ongelmahan on siinä että mielenterveysplvelut on lakkautettu.
Palstaa käytetään terapiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen tyytyväinen mihin nimitykseen hyvänsä, kunhan nalkuttajat pysyvät poissa palstalta.
Ongelmahan on siinä että mielenterveysplvelut on lakkautettu.
Palstaa käytetään terapiaan.Palstaa käytetään terapiaan:::huhihihiii hahahahahaha muhahahahssss. Paraskin puhuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstaa käytetään terapiaan:::huhihihiii hahahahahaha muhahahahssss. Paraskin puhuja
Tässä esimerkki terapiaa tarvitsevasta alaikäisestä. huhihihii jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä esimerkki terapiaa tarvitsevasta alaikäisestä. huhihihii jne.
Hiihihihihiiii. Vai että alaikäinen. Hahahahahahadswss
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiihihihihiiii. Vai että alaikäinen. Hahahahahahadswss
No ei vaikuta aikuisen tekstiltä tuokaan.
- Anonyymi
Aina kaivatte tuon euroopan eniten myyty, mitä europpaalaisia te olette? Suomen vähiten myyty automerkki kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818