Juicen musiikki on pahoittanut jonkun vanhemman mielen. Ei hyvää päivää. Mitähän on ite kuunnellut lapsena, kun on tullut tollanen pissapää.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e55d10d3-2746-4327-b59d-5e871edc109a
Mikä V++tu teitä porilaisia oikein vaivaa?
3
130
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se oikeauskoinen pallinaama on lapsesta asti joikhannut Koraanin säkeitä :D
- Anonyymi
Juice oli kaljajuoppo, ailahteleva imietiskelijä, jota jostain syystä luonnehditaan lyyriseksi neroksi. Kyllä kai niin.
Seuramies kuppilassa varmaan hyvä, tarinoitsija. Olihan hänellä jokunen kuunneltava kappale, mutta niin on kaikilla muillakin artisteilla. Mutta suurin osa hänen lauluistaan on ihan sontaa. Mitä kaikilla artisteilla taas ei ole.
Summa summarum. Ei hän kummoinen muusikko ollut, elämäntapafilosofi, alansa Pentti Linkola, sillä erolla että Linkolan filosofia oli perusteltua ja viisautta, sekä aitoa.
Kun kuulen joulun häpäisevän laulun Sika, kaikki inho kohdistuu Juiceen. Pelkkää paskaa. - Anonyymi
Joku *itun vatipää suvakki tai *paskavarvas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940