Tiheiden asutuskeskusten ihmiset ovat usein stressaantuneenmpia kuin väljemmillä seuduilla asuvat. Usein Oulua lähestyessä alkaa tulla kaikenlaista negatiivista vastaan jos vastaantulijoita katsoo.
Ovatko Oululaiset stressaantuneita?
18
198
Vastaukset
- Anonyymi
Vai onko kyse pahoista hengistä?
- Anonyymi
Sitähän ihmiset eivät itse tietäisi, koska raamatussa alunperin ollut eksorkismikin on saatu poistettua Raamatusta jota Suomessa jaetaan. Kenenkähän suunnitelma sekin ollut?
- Anonyymi
Jonkun kahelin. Sutten kun ei mene näihin mukaan, niin itse on helposti kaheli. No,kooo muu suomi on eri mieltä aika pitkälti kuin oulu noissa uskonasioissa, siinä äkkiä pois puyhkäustään työelämän kahelit.
- Anonyymi
Riittäähänn näille eksorkismi lestapastori kaheleille kirkon hommia, mutta kun ajatellaN virkoja, joissa Pitää leikata, niin..
- Anonyymi
Oululaiset ovat vähän outoja jotkut. Käyvät aktiivisesti kirkossa, heittävät kummituskierrosta, ennustavat kädestä ja uskovat henkivaltoihin.
- Anonyymi
Onko se sitten sitä "pohjoisen tekemisestä"johtuvaa työstressiä, kun on niin hirvee kiire:)
- Anonyymi
Joku saattaa käydä kysymässä paikan päällä että onko sitä kiirettä vai aikaa tukkia nokkansa muiden asioihin.
- Anonyymi
Joskus se on vain omasta asenteesta kiinni. Joskus se paha henki on vain omassa päässä ja todennäköistä on että jos yksi päivä on oikein synkkä ja paha niin seuraava päivä onkin valoisa ja mukava. Ei toista ilman toista - tai jotain sellaista.
- Anonyymi
Joku viisas sanoi joskus että taivaalla ja helvetillä ei ole muuta eroavaisuutta kuin että taivaassa ei ole ajatuksia.
- Anonyymi
Myös elämä vaan olla väjän helvettiä, jos elää muiden vaatimusten ja odotusten ja pakkopullan mukaan. Kun elää itsenään, on siinä mielessä taivasta, ettei tee asioita muiden mieliksi, potää puolensa, eikä kaupaa hyväksyntää,kun ei itsekään pidä kaikesta ja kaikista eikä välitä vaikka se näkyykin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös elämä vaan olla väjän helvettiä, jos elää muiden vaatimusten ja odotusten ja pakkopullan mukaan. Kun elää itsenään, on siinä mielessä taivasta, ettei tee asioita muiden mieliksi, potää puolensa, eikä kaupaa hyväksyntää,kun ei itsekään pidä kaikesta ja kaikista eikä välitä vaikka se näkyykin.
Yleisesti kiteytettynä. Joillakin asioilla on toki huonot puolensa, mutta sitä ei aina arvaa että niin paljon hyviäkin ja niitä hyviä on völillä hyvin vaikea kuvailla.. Pääasia on ihmiselle vapaus, monnerlkin ,luulen näin, tiedänkin. Aina ei vaan viitsi toiselle todeta, että piru vie, mulla sama fiilis, en haluaisi koko elämääni viettää vankilassa ja että kukin tyylillään, samoilla linjoilla, ollaan varmaan vähän outoja molemmat:D vai ollaanko järkeviä, heitåkin on , on kirjailijaakin, on fyysikkoa, on siivoojaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleisesti kiteytettynä. Joillakin asioilla on toki huonot puolensa, mutta sitä ei aina arvaa että niin paljon hyviäkin ja niitä hyviä on völillä hyvin vaikea kuvailla.. Pääasia on ihmiselle vapaus, monnerlkin ,luulen näin, tiedänkin. Aina ei vaan viitsi toiselle todeta, että piru vie, mulla sama fiilis, en haluaisi koko elämääni viettää vankilassa ja että kukin tyylillään, samoilla linjoilla, ollaan varmaan vähän outoja molemmat:D vai ollaanko järkeviä, heitåkin on , on kirjailijaakin, on fyysikkoa, on siivoojaa .
Lohtuna se,kun on lapset, niin ei ole niin suurta huolta kuka auttelee kun on vanhus. Minulla ei huolta tosin siitäkään ole, aina pelaa vanhuspalvelut jotenkin, vanhainkodit, mutta sukulainen voi olla mukavampi, jos on malttia eikä itsellä ole muistisairautta. Se ilo niistä nyt ainakin on.
- Anonyymi
Tämä saattaisi piristää jotakuta:
"Zen Master Gu Ja - Just eat, sleep and shit":
LINKKI: https://www.youtube.com/watch?v=7HHFH2oQxNA - Anonyymi
Tiedättekö, eniten piristää kun näkee että omat ja läheisten asiat loksahtelevat "oikeinpäin". Monesti jollakin se potuttaa, varsinkin jos selvittää, kuten myös se, kun selvittää että minulla ei ole lapsia.
- Anonyymi
Kyllä on taas, moottoritielläkin valoja välkytellään kun normaalisti liittyy liikenteeseen ja ainakin 1 valotolppien väli oli välissä takana tulevaan eli yli 50 metriä, samalla nopeudella ja hieman nopeampaakin kuin takana tuleva. Ei Ole Tolkkua.
- Anonyymi
Ja valot oli kunnossa koska olin ne tänään tarkistanut. Mutta se siitä.
- Anonyymi
Liekö kirottu tuo moottoritien pätkä xD
- Anonyymi
Oululaisilla on persoonallisuuhäiriöitä runsaasti geeneissään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673