Loukkaat ympärillä olevia tuolla elämän tyylillä.
Vastaukset 43
- Anonyymi
Katoan.
- Anonyymi
Sinun täytyy kasvattaa parta tai lähteä ulkomaille et sinä muuten pysty seinäruusuksi alkamaan ellet sitten jossain maatilalla lymyile korvessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun täytyy kasvattaa parta tai lähteä ulkomaille et sinä muuten pysty seinäruusuksi alkamaan ellet sitten jossain maatilalla lymyile korvessa?
Lopeta vajakki toisen ihmisen asioista oleminen
- Anonyymi
Ei liity paskanpuhumiseesi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hinaria vituttaa,eikö lohkea lovee.?👻Eikö millään saaa???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekoälykään ei voi tietää ikinä kenestä puhun kun puhun Tiina nimisestä ihmisestä joten vedäppä tekoäly perce päähän ja polta piuhas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekoälykään ei voi tietää ikinä kenestä puhun kun puhun Tiina nimisestä ihmisestä joten vedäppä tekoäly perce päähän ja polta piuhas.
*enkä ole ketjun aloittaja kuten varsin hyvin uutteessa elävä hinuri tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä lähti kommentti pois, johon vastasin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ollut mikään hinuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet aamuyön pska fetissi kyylääjä.Saitko edes?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei edes ole mitään tekoälyä. Se on yhtä teennäistä, kuin nämä valehtelut ihmisten kesken.
Kyllä se aito äly on ihmisillä. - Anonyymi00052
Anonyymi kirjoitti:
Maksat etukäteen, mikä on päivän kurssi
Tatjaana oli sittenkin parempi kuin tiina, tiedoksi. - Anonyymi00054
Anonyymi00052 kirjoitti:
Maksat etukäteen, mikä on päivän kurssi
Tatjaana oli sittenkin parempi kuin tiina, tiedoksi.Vildur makso eduskunnan kirjastotileiltä sillitki valmiiks, että Jaana sais pitää kastinsa ja Huvinsa. Kuulemma. -sivu
- Anonyymi
Robocop suuttui?
- Anonyymi
Robocop ei suuttunut käytösmallille jonka hän on kotoa oppinut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Robocop ei suuttunut käytösmallille jonka hän on kotoa oppinut
Mikä sitten on jonkin elämän tyyli sellanen mikä haittaa palstalla? Miten se näkyy täällänäin? Miten se näkyy sulle asti miten joku elää?
- Anonyymi
Mihin menit Tiina?
- Anonyymi
Tiina meni miehensä luokse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiina meni miehensä luokse
Lopetahan tällaiset puheet nimettömänä vajakki
- Anonyymi
*sitä 60+
- Anonyymi
Miten haluat itsellesi vastuuttomuuden selittää. Et taida kuitenkaan ymmärtää, mikä vielä kammottavampaa
- Anonyymi
Kauppareissulle kohta. Tavataan siellä.
- Anonyymi
Kerro ihmeessä lisää? Millä tavalla loukkaa?
- Anonyymi
Niin Tiina, kuuntele äitisi ohjetta. Usko mitä sulle sanotaan. Älä riko yhtä käskyistä. Itsehän tiedät mikä se on 😂
- Anonyymi
Ehkä Tintti on kuunnellut veljensä ohjeita 😅
- Anonyymi
Tiina on niin onnellinen. Hän menee naimisiin. Ei eilen vielä uskonut että käy niin😂No ei hällä oo viel mieskään mikään varma nakki
- Anonyymi
Lohdutukseksi sanon ettei elämässä mikään muu oo varmaa kun kuolema.
- Anonyymi
Tappi siellä
- Anonyymi
On aika jatkaa elämää ja tiedän loukkaavani. Minun perusolettamukseni elämässä on, että kukaan ei minusta kuitenkaan koskaan välitä. Nykyään hieman ajattelen, että minusta välitetään ja minä ansaitsen välittämistä.
- Anonyymi
Hakkeroidut ihmiset ei oikein tykkää sinusta Tiina.
- Anonyymi
Ok, ymmärrän yskän ja haluankin oikeasti lopettaa. Minulla on oma elämä täällä. Se on se elämä, mitä haluan elää. Tässä elämässä en ole täydellinen mutta riitän. Sinulle toivon hyvää. Olet hieno mies ja ansaitset kultaa.
- Anonyymi
Ymmärrän myös, että olen yksinäinen. Haen ystävyyttä väärästä paikasta vaan. Lupaan selvittää näitä asioita. Tilaan myös heti ajan terapiaan. Olet kyllästynyt tähän, koska se estää sinua elämästä eteenpäin. Teen kaikkeni.
- Anonyymi
Järkyttävää, toivon todellakin, että tämäkin aloitus näkyy tutkinnassa. Nyt vasta törmäsin tähän vahingossa!!!
- Anonyymi
Miten ketään voi loukata elämäntyylillä? Keskittyisivät omiin elämiinsä!
Tämä pakko todeta sivusta. - Anonyymi
No onpa mielenkiintoinen keissi. Mitähän seuraavaksi?
- Anonyymi
hahahh katoha peilistä
- Anonyymi
Ip-osoitteesi on jo takuulla poliisilla, jatka jatka...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ip-osoitteesi on jo takuulla poliisilla, jatka jatka...
Mun tabletti päivittää jatkuvasti Pirkanmaata sijainniks, ja töllöstä Pirkanmaan mainokset vaikka kuntarajallekin on matkaa. Jep, Pollariopistohan se siellä.
Radiosta jos jotain haluu kuunnella, ni tulee Päijät-Hämeen asioita, enkä asu sielläkään.
Aikamoista heijastelua virkaintopiiltä sanoisinko. -sivusta
- Anonyymi
Ketjusta poistettu jo 10 viestiä 🤔
- Anonyymi
Millä elämäntyylillä? Vaikkei mun nimi Tiina ookkaan.
- Anonyymi
Ihmisellä on vakava mielenterveysongelma, jos kuvittelee sanelevansa miten jonkun ulkopuolisen on elettävä. Toisen elämä ei kuulu aloittajalle vittuakaan, joten JÄTÄ RAUHAAN👹
- Anonyymi00051
Et ole tiinaa ikävä. Lapsia ei ole ikävä
- Anonyymi00053
Ja kukahan tämä Tiina mahtaa olla? Tai keneksi Tiinaa luullaan?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459