Edustaja sdp:stä kävi jo ennakoilta ilmaiseksi tutustumassa paikallisiin viikkokaupalla olosuhteuísiin ja tuli hyvin ruskettuneena takaisin, mutta, mutta, mutta - kukakohan maksoi nämä NS; esimatkat ilmaiset?
Kyll määki haluan, olednhan jo liiton jäsenenä ollut ...
Jaetaanko Salon torilla kohta SDP:n ilmaisia Thaimaan matkoja?
8
134
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikttaa vähän siltä, että SDP, llä on hyvät suhteet matkatoimistoihin, tai sitten oikein helvetinmoiset SUHTEET.
Mää voisin ja lähtee, ilmaiselle matalle, mutta kun olen persusta ja ei ole suhteita? - Anonyymi
Mää kans, mää ja lähen heti passiani uusimaan jos halvalla pääsee, mutta pitääkö olla S- kortti felissä tai-K - kortti.
- Anonyymi
Koska seuraava matka alkaisi - olen vaihtamassa puoluetta ja toki haluaisin kaikki haluan hyödyntää ja HUIT , Hait koko puolueesta kunhan rahaa virtaa,,,, meille
- Anonyymi
Eikö persuilla ole minkäänlaista suhteellisuudentajua ?
Eikö niiden päähän mahdu muuta kuin simanväristä ainetta ?
Yksi Mallocan matka on hyttysen p*ska siihen verrattuna, että PS
on romuttanut koko Suomen talouden ja velkaannuttanut
Suomen holtittommasti.- Anonyymi
Missä Kokoomus oli kun näin kävi?
- Anonyymi
Kuka maksaa Kokoomuksen matkat?
- Anonyymi
Saako sieltä myös SDP:n jäsenkortilla alennusta Thai ns: "hieromalaitoksissa" alennusta?
Kysyy nimerkki: Nyt laukee.- Anonyymi
Saako Kokoomus jäsenkortilla pettari syytesuojan ?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195214- 472879
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312581Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231959En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111747- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231445Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101418- 971407