Edustaja sdp:stä kävi jo ennakoilta ilmaiseksi tutustumassa paikallisiin viikkokaupalla olosuhteuísiin ja tuli hyvin ruskettuneena takaisin, mutta, mutta, mutta - kukakohan maksoi nämä NS; esimatkat ilmaiset?
Kyll määki haluan, olednhan jo liiton jäsenenä ollut ...
Jaetaanko Salon torilla kohta SDP:n ilmaisia Thaimaan matkoja?
8
138
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikttaa vähän siltä, että SDP, llä on hyvät suhteet matkatoimistoihin, tai sitten oikein helvetinmoiset SUHTEET.
Mää voisin ja lähtee, ilmaiselle matalle, mutta kun olen persusta ja ei ole suhteita? - Anonyymi
Mää kans, mää ja lähen heti passiani uusimaan jos halvalla pääsee, mutta pitääkö olla S- kortti felissä tai-K - kortti.
- Anonyymi
Koska seuraava matka alkaisi - olen vaihtamassa puoluetta ja toki haluaisin kaikki haluan hyödyntää ja HUIT , Hait koko puolueesta kunhan rahaa virtaa,,,, meille
- Anonyymi
Eikö persuilla ole minkäänlaista suhteellisuudentajua ?
Eikö niiden päähän mahdu muuta kuin simanväristä ainetta ?
Yksi Mallocan matka on hyttysen p*ska siihen verrattuna, että PS
on romuttanut koko Suomen talouden ja velkaannuttanut
Suomen holtittommasti.- Anonyymi
Missä Kokoomus oli kun näin kävi?
- Anonyymi
Kuka maksaa Kokoomuksen matkat?
- Anonyymi
Saako sieltä myös SDP:n jäsenkortilla alennusta Thai ns: "hieromalaitoksissa" alennusta?
Kysyy nimerkki: Nyt laukee.- Anonyymi
Saako Kokoomus jäsenkortilla pettari syytesuojan ?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k364662- 563220
- 302893
- 612825
- 62420
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542195- 231651
- 181601
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81548- 161524