USAn presidentti Trump ja varapresidentti Vance huusivat aggressiivisesti kilpaa Zelenskylle aivan kuin Zelensky olisi syyllinen sotaan. Trumpilta on tainnut jäädä huomaamatta hyökkäyskäskyn Ukrainaan antoi putler eikä Zelensky. Nyt nähtyä kohtelua valtiovierailulla olevaan maansa presidenttiä kohtaan ei liene koskaan ennen historiassa nähty. Ihme, ettei Trump käynyt samantien käsiksi Zelenskyyn. Kun Zelensky yritti ryöpytyksessä puolustautua ja esittää oman kantansa, Vance haukkui häntä epäkunnioittavaksi. Tämä oli kertaan jotain aivan uskomatonta. Näytti ulospäin, että Zelensky oli joutunut venäläisten mafia-gansterien joukkoon ja häntä kohdeltiin sen mukaisesti.
Zelensky poistui valkoisesta talosta kesken kaiken. Mineraalisopimus jäi solmimatta, yhteinen lehdistötilaisuus pitämättä ja lounaat syömättä. Ukrainaa ajatellen tämä oli maalle valtava katasrofi. Se on samalla melkoinen katastrofi myös Euroopalle. USA on tehnyt täyskäännöksen Bidenin ajoista. Silloinen sankari onkin nyt Trumpin halveksima ja haukkuma maansa johtaja, jota Trump kutsuu valheellisesti diktaattoriksi. Tämän jälkeen on aika todennäköistä, että Trump jäädyttää kaiken avun Ukrainalle. Ehkä hän antaa rahat ja aseet kaverilleen putlerille.
Sanokaa nyt persut, onko Trump edelleen teidän suuri sankarinne.
Uskomaton näytös
112
675
Vastaukset
- Anonyymi
Trump toimi Putinin käskyjen mukaan.
Ainakin putlerin toiveiden mukaan. Eihän tätä todeksi olisi koskaan USAn kohdalta uskonut. Trump ei ole kenenkään puolella, ei Ukrainan eikä Venäjän. Ulospäin näyttää siltä, että hän on selvästi Venäjän puolella, kun Bidenin johtama USA oli vielä hyökkäyksen uhrin eli Ukrainan puolella ja EU on onneksi sitä edelleen.
- Anonyymi
Etten ymmärrä rauhantavoitetta koska sota on vallanut isot päänne!
- Anonyymi
Trump toimii itsenäisesti ja sanoikin, että sota ei olisi kestänyt 2 viikkoa kauempaa jos hän olisi ollut ohjissa eikä seniili Biden ja hänen apulainen Kamala Harris joka rahoittajana tuossa 2014 vallankaappauksessa ja aiheuttaen natsivallan pääsyn hoitelemaan maa kurjuuteen.
- Anonyymi
mielipidepankki kirjoitti:
Ainakin putlerin toiveiden mukaan. Eihän tätä todeksi olisi koskaan USAn kohdalta uskonut. Trump ei ole kenenkään puolella, ei Ukrainan eikä Venäjän. Ulospäin näyttää siltä, että hän on selvästi Venäjän puolella, kun Bidenin johtama USA oli vielä hyökkäyksen uhrin eli Ukrainan puolella ja EU on onneksi sitä edelleen.
Elä valita.
- Anonyymi
Trump on vaarallinen kaverinsa Putinin kanssa koko Euroopalle.
- Anonyymi
Mutta tällä kokootumisella yritettiin ottaa pois se vaara jota pelkäät ja jonka vuoksi aivosi ei toimi vaan uskoo kaiken mitä kansankiihottaja sanoo.
Eihän tämä ollut mikään voimannäytös vaikka suomi haluaakin pullistella ja olla oikeessa.
Tämähän oli se aseistariisuntakokus!
Ymmärrätkö mitä tarkoitaa se etttei jatka sotaa?
Että et jatka kiihottamista toista vastaan?
Se on rauha ja siitä oli kyse tässä tapaamisessa.
RAuhaa ei voi tehdä vaan Ukrainan ehdoilla koska maailmassa jossa totuttu toimimaan yhteistyössä se ei käy.
Niinkauan kun diktaattori haluaa toimia miten haluaa rauha on mahdoton.
Jos haluaa rauhaa pitää olla suu kiinni ja ottaa askel eteenpäin ei taaksepäin niinkui se tyyypi teki.
- Anonyymi
Trump on tyhmä kuin saapas. Voi tätä myötähäpeän määrää...
- Anonyymi
Ootko sinäkin siis "tyhmä kuin saapas", vai miksi myötähäpeä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko sinäkin siis "tyhmä kuin saapas", vai miksi myötähäpeä?
Et siis ymmärrä mitä myötähäpeä tarkoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis ymmärrä mitä myötähäpeä tarkoittaa.
Epärationaalista pyrkimystä tunnevaikuttaa ilman yhtään järkevää argumenttia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epärationaalista pyrkimystä tunnevaikuttaa ilman yhtään järkevää argumenttia?
Melko erikoinen käsitys myötähäpäestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epärationaalista pyrkimystä tunnevaikuttaa ilman yhtään järkevää argumenttia?
Tunnelukko estää käsittelemästä tällaisia tunteita. Siis tuntemasta häpeää Trumpin ja Vancen käytöksestä.
- Anonyymi
MEE sanomaan tuo sinne äläkä piikkipotilaana tuota moskaa suolla takapuolestasi....
Tässä hän antaa sitä sitten samaa sinullekin:
https://www.youtube.com/watch?v=gZ6moatlidw
- Anonyymi
Idiootti- Trump tottelee täydellisesti Kremlin komentoja. Nukkehallitsija Trump on putrerin käskyläinen.
- Anonyymi
Eikö tuu mieleen että olisi yhteneviä tavoitteita kenelläkään venäjän kanssa?
- Anonyymi
Ryssyttäjällä on tosi psykoosi meneillään...oletko laskenut montako tälläistä typerää mitäänsanomatonta jorinalausetta olet täällä palstoilla kokopäivätoimisena vääntänyt suolestasi...? Tuhansia, mutta jatka sinä jos saat kiksejä.
Venäjä kuitenkin on sinulle ongelma eikä se poistu vaan ongelmasi vain pahenee.
Menehän kuule hakemaan vaikka pilleriä ja kapsela ja buusterii peräpuoleen - helepottaa kuule.
- Anonyymi
Ei pidä mennä asioiden edellä. Nyt katsotaan asiat rauhassa ja maltilla. USA on Suomen tärkein kumppani. Naton viides artikla ja Suomen suora DCA sopimus tekee Suomesta yhden maailman vahvimmista valtioista.
- Anonyymi
NATO:n viides artikla ja DCA-sopimus romuttuivat Trumpin myötä.
DCA-sopimusta pidin jo allekirjoitushetkellä virheenä
PS-JOHDON TULISI VIIMEIN ILMOITTAA VIRALLINEN KANTANSA TRUMPIN POLITIIKKAAN!
Itsekin PS-poliitikkona pidin jo kauan sitten Trumpia sokeasti fanittavaa politiikkaa lyhytnäköisenä ja tyhmänä.
Huhtasaari on esittänyt rauhan Nobel-palkintoa Trumpille. Trumpin valinnan jälkeen eduskuntaryhmän puheenjohtaja Mäkelä ei ole edes nähnyt tarvetta peitellä Trump ihannointiaan. Vancen puhe oli ”oppitunti Euroopalle!” Ulkoasiainvaliokunnan Junnila kannattaa myös Trumpia ja Purra ei riittävän selkeästi ole tehnyt pesäeroa USA:n nykyiseen presidentiin.Hyväksyy ja ei hyväksy samassa lauseessa.
Ainoastaan Halla-aho on nykyisestä PS:n johdosta tuominnut Trumpin politiikan!
Trump neuvottelee Ukrainan sekä koko Euroopan yli ”rauhansopimuksesta”. Viimeiset tapahtumat Valkoisessa talossa absurdit!
Trump tulee tekemään ”diilin” Ukrainan mineraaleista Putin kanssa. Kaikkien tulisi nähdä, että Trump on edesauttamassa ja ajamassa maailmaa suursotaan!
PS-JOHDON OTETTAVA SELKEÄ KANTA, ENÄÄ EI VOI PIILOUTUA SISÄPOLITIIKKAAN! - Anonyymi
Trump irtisanoo sopimuksen kun haluaa. En luottaisi Trumppin enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trump irtisanoo sopimuksen kun haluaa. En luottaisi Trumppin enää.
”KANSAINVÄLISET SOPIMUKSET OVAT LÄHTÖKOHTAISESTI VOIMASSA NIIN KAUAN, KUIN NE EDISTÄVÄT VAHVEMMAN OSAPUOLEN ETUA!”
-Arno Westerholm-
PS-opposition yksi tärkeimmistä johtajista tuominnut aikaisemmin ja tuomitsee nytkin jyrkästi Trumpin politiikan!
Mikä on puoluejohdon kanta? Lahden puoluekokous lähestyy ja jäsenistö haluaa tietää!
Ulkoministeri Valtoselta taas loistava ja jyrkkä kritiikki Trumpin hallinnolle! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NATO:n viides artikla ja DCA-sopimus romuttuivat Trumpin myötä.
DCA-sopimusta pidin jo allekirjoitushetkellä virheenä
PS-JOHDON TULISI VIIMEIN ILMOITTAA VIRALLINEN KANTANSA TRUMPIN POLITIIKKAAN!
Itsekin PS-poliitikkona pidin jo kauan sitten Trumpia sokeasti fanittavaa politiikkaa lyhytnäköisenä ja tyhmänä.
Huhtasaari on esittänyt rauhan Nobel-palkintoa Trumpille. Trumpin valinnan jälkeen eduskuntaryhmän puheenjohtaja Mäkelä ei ole edes nähnyt tarvetta peitellä Trump ihannointiaan. Vancen puhe oli ”oppitunti Euroopalle!” Ulkoasiainvaliokunnan Junnila kannattaa myös Trumpia ja Purra ei riittävän selkeästi ole tehnyt pesäeroa USA:n nykyiseen presidentiin.Hyväksyy ja ei hyväksy samassa lauseessa.
Ainoastaan Halla-aho on nykyisestä PS:n johdosta tuominnut Trumpin politiikan!
Trump neuvottelee Ukrainan sekä koko Euroopan yli ”rauhansopimuksesta”. Viimeiset tapahtumat Valkoisessa talossa absurdit!
Trump tulee tekemään ”diilin” Ukrainan mineraaleista Putin kanssa. Kaikkien tulisi nähdä, että Trump on edesauttamassa ja ajamassa maailmaa suursotaan!
PS-JOHDON OTETTAVA SELKEÄ KANTA, ENÄÄ EI VOI PIILOUTUA SISÄPOLITIIKKAAN!Se että sinä et ymmärtä tai haluat kannanottoja, ei ole mikään syy ottaa kantaa.
Tuliko tuo uutisena? - Anonyymi
Se miten se Nato meille myytiin että se on puollustusliitto eli jos johonkin natomaahan hykätään kaikki tulee apuun ja hyökkääjäävastaan mutta Näin ei ole vaan kukin maa päättää itse miten auttaa auttaako ollenkaan. Usa ei näytä auttavan trump on selvästi sanonut. Jäsenmaksut ja muut saa maksaa mutta takeita ei mistään.! Meitille valehdeltiin. Ja nyt Trump on tehnyt Diilin puuttininkanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se miten se Nato meille myytiin että se on puollustusliitto eli jos johonkin natomaahan hykätään kaikki tulee apuun ja hyökkääjäävastaan mutta Näin ei ole vaan kukin maa päättää itse miten auttaa auttaako ollenkaan. Usa ei näytä auttavan trump on selvästi sanonut. Jäsenmaksut ja muut saa maksaa mutta takeita ei mistään.! Meitille valehdeltiin. Ja nyt Trump on tehnyt Diilin puuttininkanssa
Stubb juuri vakuutti DCA sopimuksen toimivuutta. Suomella on hyvät ja läheiset suhteet kongressiin ja hallintoon Yhdysvalloissa. Ja USA tarvitsee jäänmurtajat arktiselle alueelle.
- Anonyymi
Stubbi on todennut tänään, että "Suomen ulkopoliittinen toiminta ei voi perustua unelmointiin tai kauhisteluun".
Tulkkaan tuon siten, että puolustusmenomme tulevat raketoimaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stubb juuri vakuutti DCA sopimuksen toimivuutta. Suomella on hyvät ja läheiset suhteet kongressiin ja hallintoon Yhdysvalloissa. Ja USA tarvitsee jäänmurtajat arktiselle alueelle.
Yhdysvaltoihin ei voi luottaa.
Skenaario: Yhdysvallat käyttää sotilaallista voimaa yrittäessään miehittää Grönlannin, kuten Trump on todennut.
Sotilaallinen voimankäyttö on hyökkäys, hyökkäys omaa NATO-kumppania Tanskaa vastaan. Euroopan NATO- maiden olisi asetuttava Tanskan puolelle.
Suomella lyhytnäköinen DCA-sopimus molemminpuolisesta puolustusyhteistyöstä Yhdysvaltojen kanssa. Tulisiko suomalaisten joukkojen osallistua Yhdysvaltain tukena Grönlantiin kohdistuneeseen hyökkäykseen? Mitenkä Panama, mahdollisesti Kanada, ovatko suomalaiset sielläkin suorittamassa taistelutoimet pahimmissa paikoissa. Vietnamin jäljkeen Yhdysvallat käyttänyt mielellään ”idioottiliittolaisiaan” pahimman likaisen työn tekijöinä!
Tilanne on melkein, kuin Kekkosen YYA-Suomesta. Silloin sotilaamme todellakin olisivat Venäjän rinnalla taistelemassa Ukrainaa vastaa. MIETTIKÄÄ KOMMENTTI AJATUKSELLA. TILANNE KEHITTYY NOPEASTI JA ARVAAMATTOMIIN SUUNTIIN! - Anonyymi
Naton viides artikla on wc-paperia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Stubb juuri vakuutti DCA sopimuksen toimivuutta. Suomella on hyvät ja läheiset suhteet kongressiin ja hallintoon Yhdysvalloissa. Ja USA tarvitsee jäänmurtajat arktiselle alueelle.
Trump taitaa tehdä sopimuksilla mitä kulloinkin mielii. Oranssi apina on täysin epäluotettavatapaus. Ja mitä tulee jäänmurtajiin, mikä pistää uskomaan että ainoastaan Suomella on kyky niitä valmistaa ? Ja vaikka olisikin, menee sellaisen valmistukseen aikaa, eli ei niitä ole kaupan hyllyillä. Toisekseen, Trump haluaa teollisuuden takaisin jenkkilään, eli miksi niitä silloin hankittaisi Suomesta ? Tervetuloa todellisuuteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdysvaltoihin ei voi luottaa.
Skenaario: Yhdysvallat käyttää sotilaallista voimaa yrittäessään miehittää Grönlannin, kuten Trump on todennut.
Sotilaallinen voimankäyttö on hyökkäys, hyökkäys omaa NATO-kumppania Tanskaa vastaan. Euroopan NATO- maiden olisi asetuttava Tanskan puolelle.
Suomella lyhytnäköinen DCA-sopimus molemminpuolisesta puolustusyhteistyöstä Yhdysvaltojen kanssa. Tulisiko suomalaisten joukkojen osallistua Yhdysvaltain tukena Grönlantiin kohdistuneeseen hyökkäykseen? Mitenkä Panama, mahdollisesti Kanada, ovatko suomalaiset sielläkin suorittamassa taistelutoimet pahimmissa paikoissa. Vietnamin jäljkeen Yhdysvallat käyttänyt mielellään ”idioottiliittolaisiaan” pahimman likaisen työn tekijöinä!
Tilanne on melkein, kuin Kekkosen YYA-Suomesta. Silloin sotilaamme todellakin olisivat Venäjän rinnalla taistelemassa Ukrainaa vastaa. MIETTIKÄÄ KOMMENTTI AJATUKSELLA. TILANNE KEHITTYY NOPEASTI JA ARVAAMATTOMIIN SUUNTIIN!"Silloin sotilaamme todellakin olisivat Venäjän rinnalla taistelemassa Ukrainaa vastaa". Menehän lekurin juttusille kertomaan harhoistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Silloin sotilaamme todellakin olisivat Venäjän rinnalla taistelemassa Ukrainaa vastaa". Menehän lekurin juttusille kertomaan harhoistasi.
YYA=Ystävyys, Yhteistyö ja Avunanto. Kekkosen suomettuneessa, YYA-Suomessa olisi sotilaamme hyökkäämässä Ukrainaan ”Venäläisten toverien” rinnalla!
Lue historiaa se opettaa ja saattaa luoda realismia myös nykyhetkeen.
Perussuomalainen poliitikko Westerholm painottaa historian tuntemusta!
”JOS HALUAT NÄHDÄ TULEVAAN, KATSO MENNEESEEN!”
-Arno Westerholm- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdysvaltoihin ei voi luottaa.
Skenaario: Yhdysvallat käyttää sotilaallista voimaa yrittäessään miehittää Grönlannin, kuten Trump on todennut.
Sotilaallinen voimankäyttö on hyökkäys, hyökkäys omaa NATO-kumppania Tanskaa vastaan. Euroopan NATO- maiden olisi asetuttava Tanskan puolelle.
Suomella lyhytnäköinen DCA-sopimus molemminpuolisesta puolustusyhteistyöstä Yhdysvaltojen kanssa. Tulisiko suomalaisten joukkojen osallistua Yhdysvaltain tukena Grönlantiin kohdistuneeseen hyökkäykseen? Mitenkä Panama, mahdollisesti Kanada, ovatko suomalaiset sielläkin suorittamassa taistelutoimet pahimmissa paikoissa. Vietnamin jäljkeen Yhdysvallat käyttänyt mielellään ”idioottiliittolaisiaan” pahimman likaisen työn tekijöinä!
Tilanne on melkein, kuin Kekkosen YYA-Suomesta. Silloin sotilaamme todellakin olisivat Venäjän rinnalla taistelemassa Ukrainaa vastaa. MIETTIKÄÄ KOMMENTTI AJATUKSELLA. TILANNE KEHITTYY NOPEASTI JA ARVAAMATTOMIIN SUUNTIIN!Ei jenkkeihin voi luottaa, mutta hyvin edistyvät myös koronapiikkien rankaisemistouhussa kun jopa Robert Kennedy vetää oikeuteen tätä piikkikusetusta jolla tuhottiin suomalaisistakin valtaosa myrkyllisilläPiikeillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YYA=Ystävyys, Yhteistyö ja Avunanto. Kekkosen suomettuneessa, YYA-Suomessa olisi sotilaamme hyökkäämässä Ukrainaan ”Venäläisten toverien” rinnalla!
Lue historiaa se opettaa ja saattaa luoda realismia myös nykyhetkeen.
Perussuomalainen poliitikko Westerholm painottaa historian tuntemusta!
”JOS HALUAT NÄHDÄ TULEVAAN, KATSO MENNEESEEN!”
-Arno Westerholm-Höpö höpö. YYA koski vain Suomen alueen puolustamista.
- Anonyymi
Kun ei viesti mene perille pellelle, vaikka nenästä vääntäisi. Halveksittava oman kansansa tapattaja, pahempi kuin Hitler.
Oman kansansa tapattaja. Siis kuten meillä Mannerheim, Ryti, Tanner jne., jotka päättivät, että Suomi puolustautuu hyökkääjää vastaan ei antaudu. Olivatko hekin pellejä. Jos tässä jotain pitää halveksia, niin ensimmäisenä listalla on sarjamurhaaja putler, joka aloitti sodan. Sodan uhriako tässä pitäisi halveksia. Aika erikoinen näkemys, ettei vaan suoraan Pietarista.
- Anonyymi
Sellainenhan Putin on. Hyvä havainto.
- Anonyymi
Omaa maataan he vain puolustavat. Miten sinun isänmaallisuutesi jaksaa?
- Anonyymi
Joo Zelenskyi oli johdossa, reppana ja tapattanut jo 1,5 miljoonaa ja rampoja on tullut varmaan myös runsain mitoin.
Hän ei ole mikään johtaja kun tuhoaa omiaan. Sehän alkoi jo 2014.
- Anonyymi
Tarkennas nyt vähän liberaali vasuri tuota huuteluadi, että miten persut liittyy Trumppiin ja höpisemiisi sankaruuksiin?
- Anonyymi
Te persut ihailette Trumppia ja salaa Putinia. Hävetkää!
Persuthan on usein ihan julkisesti kannattaneet Trumpia ja hänen politiikkaansa. Trump on persujen suurimpia poliittisia esikuvia. Sillä lailla persut liittyvät Trumpiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te persut ihailette Trumppia ja salaa Putinia. Hävetkää!
Olkiukkotehtailija taas huutaa suu vaahdossa. Niinkö siellä vasemmalla luodaan totuuksia?
- Anonyymi
mielipidepankki kirjoitti:
Persuthan on usein ihan julkisesti kannattaneet Trumpia ja hänen politiikkaansa. Trump on persujen suurimpia poliittisia esikuvia. Sillä lailla persut liittyvät Trumpiin.
Tarkenna: kannattaneet vaihtoehtona mille?
- Anonyymi
mielipidepankki kirjoitti:
Persuthan on usein ihan julkisesti kannattaneet Trumpia ja hänen politiikkaansa. Trump on persujen suurimpia poliittisia esikuvia. Sillä lailla persut liittyvät Trumpiin.
Ja sinä olet vieläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkiukkotehtailija taas huutaa suu vaahdossa. Niinkö siellä vasemmalla luodaan totuuksia?
Puhutko nyt USAn oranssipäästä?
Anonyymi kirjoitti:
Tarkenna: kannattaneet vaihtoehtona mille?
En minä tiedä, mille kaikelle persut kannattavat Trumpia jonkinlaisena vaihtoehtona. Varmaan kaikelle sille politiikalle, mikä on ollut valtavirtaa Euroopassa ja USAssa ennen Trumpia. Sinun pitää kysyä persuilta, miksi he niin suuresti ihailevat ja kannattavat Trumpia. Minä en ole persu, en ole koskaan ollut enkä koskaan tule. Minulle Trumpin ja hänen politiikkansa kannattaminen on pelkästään vastenmielistä ja järjetöntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te persut ihailette Trumppia ja salaa Putinia. Hävetkää!
Ei myöskään pidä unohtaa demareiden hyviä välejä itään, eikä sitä, että KAIKKI äärivasuriMeppimme Rysselissä ovat venajamielisessä liittoumassa!!!
Liekö tuo syy, mksi haluatte NYT tietää myös Persujen kannan? - Anonyymi
mielipidepankki kirjoitti:
Persuthan on usein ihan julkisesti kannattaneet Trumpia ja hänen politiikkaansa. Trump on persujen suurimpia poliittisia esikuvia. Sillä lailla persut liittyvät Trumpiin.
Joo en tiedä, kumpi on nyt "pahempi", se ketä Persut kannattaa, eli ISO D vai se jota demarit yhdessä vasujen ja vihreiden kanssa kannattaa ISO P!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkenna: kannattaneet vaihtoehtona mille?
Demokratialle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei myöskään pidä unohtaa demareiden hyviä välejä itään, eikä sitä, että KAIKKI äärivasuriMeppimme Rysselissä ovat venajamielisessä liittoumassa!!!
Liekö tuo syy, mksi haluatte NYT tietää myös Persujen kannan?Luulin että idiooteilla olisi ollut tänään vapaapäivä, vaan eipä ollutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkiukkotehtailija taas huutaa suu vaahdossa. Niinkö siellä vasemmalla luodaan totuuksia?
Hyvä kommentti 22:02:28. Kiitos!
- Anonyymi
Hyvä kommentti 21:54:23. Kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkenna: kannattaneet vaihtoehtona mille?
Vaihtoehto oli Eurooppal Esim. laura perussaari on sellainen olento, että se huutaa kritiikittä "strump on suuri ja minä levitän poliittisen tavaran i moiselle houraajalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulin että idiooteilla olisi ollut tänään vapaapäivä, vaan eipä ollutkaan.
Sait siis kuitenkin vapaata. Kerro minkälaista työtä teet? Meinattiin vaan, että kuka palkkaa, köh...
- Anonyymi
Ehkäpä lasten murhaaja Putinilla on ponivideo Trumpista jossain FSB:n kätköissä...se voisi selittää paljon..
- Anonyymi
Putin on tilanteesta järkyttynyt ja hyvin huolissaan. Kreml haluaa todellista rauhaa rakentavaa diplomatiaa eikä show riitelyä.
- Anonyymi
Roskalehden linkki...LUETKO TOSIAAN NOITA VALHEMEDIOITA VIELÄKIN...sinun täytyy olla joku lähellä eläkeikää vähintään.
Ei nuoret eikä ulkolaiset alennu noita imeskelemään.
- Anonyymi
Trump menetti kaiken arvostuksen. Persona non grata ainakin minulle. Ja varmasti monille muille.
- Anonyymi
Voi, ja se kun niin toivoi että sinä moikkaisit sitä kun näätte... 😂
- Anonyymi
Persut puolustavat täällä Trumppia ja sitä kautta Putinia. Häpeällinen puolue.
- Anonyymi
saisi lakkauttaa s24 palstat kun yksi skitso on ne kaikki pilannut
- Anonyymi
Sanotaan näin, häpeällinen puoluejohto, joka vaihtuu Lahdessa kesäkuun 14 päivä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanotaan näin, häpeällinen puoluejohto, joka vaihtuu Lahdessa kesäkuun 14 päivä!
Onko vihreillä tai demareilla silloin puoluekokous!? Toivon todella että heillä johto vaihtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saisi lakkauttaa s24 palstat kun yksi skitso on ne kaikki pilannut
Hyvä kommentti 28 22:44:28. Kiitos!
- Anonyymi
Me kun täs ihmetellään että kuis ne amerikkailaiset tuollaisen tosi tyhmän oloisen "sedän" ovat johtajakseen äänestäneet. ?? Kyl tulee Obamaa ikävä !!
- Anonyymi
Onneksi ei Kamalaa ikävä.
- Anonyymi
Missä on Orpon tai Purran tuen osotukset Ukrainalle?
Onneksi edes Valtonen toimi:
"Elina Valtoselta väkevä viesti
Ulkoministeri Elina Valtonen (kok) on ilmaissut tukensa Ukrainalle viestipalvelu X:ssä.
– Suomi seisoo ihmisten ja sen takana, että ihmisillä on oikeus valita. Ukrainassa ihmiset ovat valinneet vapauden. Me seisomme Ukrainan rinnalla, Valtonen kirjoittaa." - Anonyymi
USA ja Eurooppa on kohta sodassa kun eurooppalaiset sabotoi Ukrainan neuvotteluja USA vetäytyy Natosta.
Eurooppa saa yksin selvitä. Eurooppalaiset johtajat on pihalla tilanteesta ja haluaa eskaloida selvästi sotaa. Niillä kun on omat mokat paljastumassa.- Anonyymi
Putin rakastaa persuja päiväpäivältä yhä enemmän. Lapasiaan.
- Anonyymi
Ei USA voi Natosta noin vain vetäytyä.
- Anonyymi
Aito Perssirkus. Mitä muuta odotettiin.
- Anonyymi
Kaikki suomen eliittipersut näyttävät olevan pottukuopassa piilossa. Ei sanan puolikastakaan Ukrainan tueksi. No, täysiverisiä putinistejahan nuo persut ovat. Sen ei pitäisi olla enää kenellekään ullatus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki suomen eliittipersut näyttävät olevan pottukuopassa piilossa. Ei sanan puolikastakaan Ukrainan tueksi. No, täysiverisiä putinistejahan nuo persut ovat. Sen ei pitäisi olla enää kenellekään ullatus.
Haluan kuulla Halla-ahon ja Tynkkysen lausunnot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki suomen eliittipersut näyttävät olevan pottukuopassa piilossa. Ei sanan puolikastakaan Ukrainan tueksi. No, täysiverisiä putinistejahan nuo persut ovat. Sen ei pitäisi olla enää kenellekään ullatus.
"No, täysiverisiä putinistejahan nuo demut yhdessä vasujen ja vihreiden kanssa ovat. Sen ei pitäisi olla enää kenellekään ullatus."
Ei kait tuo tosiaankaan mikään ullatus ole, siellähän Rysselissä demut/vasut ja vihreät Meppimme rinta rinnan "työskentelee" vanajamielisessä liittoumassa!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki suomen eliittipersut näyttävät olevan pottukuopassa piilossa. Ei sanan puolikastakaan Ukrainan tueksi. No, täysiverisiä putinistejahan nuo persut ovat. Sen ei pitäisi olla enää kenellekään ullatus.
"Ei sanan puolikastakaan Ukrainan tueksi"
Missähän ihmeen pottukuopassa Sinä oleilet, kun et ole Suomen kantaa tässäkään asiassa VIELÄKÄÄN saanut selville!!!?? Samaan aikaan Suomi pumppaa miljoonia lisää tukeen... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan kuulla Halla-ahon ja Tynkkysen lausunnot.
Kaikilta muiltako olet jo kannan kuullut? Minä en ole kuullut yhdeltäkään vihreältä enkä vasurilta enkä demarilta... toki SYYN tiedän, eiväthän he voi pääyhteistyökumppaniaan arvostella julkisesti, saavat pian toruja Brysselissä muilta vanajamielisiltä!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei sanan puolikastakaan Ukrainan tueksi"
Missähän ihmeen pottukuopassa Sinä oleilet, kun et ole Suomen kantaa tässäkään asiassa VIELÄKÄÄN saanut selville!!!?? Samaan aikaan Suomi pumppaa miljoonia lisää tukeen...Hyvä kommentti 10:24:54. Kiitos!
- Anonyymi
Trump haluaa rauhaa. Länsi-Euroopan johtajat haluavat sotaa ja nuorten miesten tapattamista Ukrainassa.
Ymmärrän tuollaista idealistista pasifismia. Se on sinällään kaunista peace & love -ajatusta ja minullekin tuttua ihan sieltä 60-luvun hippiajoilta. Looginen johtopäätös ajattelustasi on vaan se, että emme tarvitse puolustusvoimia, kun hyökkääjille ei saisi panna vastaan. Miksi tuhlaamme isot summat rahaa puolustukseen, jos tarkoitus on kuitenkin antautua heti, kun putlerin sotilassaapas astuu rajamme yli. Minustakin pasifistista ja tullut iän myötä realisti. Se johtuu ihan vaan siitä, että peace & love -aate ei vaan millään saa aikaan sitä, että putlerin kaltaiset sarjamurhaajat katoaisivat maailmasta. Ukrainassakin hän on osoittanut, ettei tappamisen himo lopu siihen, että jokin alue saadaan vallatuksi. Siellä vielä elossa olevat naiset pitää myös raiskata ja miehet kiduttaa ja tappaa. Jos ajatustasi sovellettaisiin Suomessa, muuttaisin välittömästi lännemmäksi jonnekin sellaiseen paikkaan, missä vielä kuitenkin pantaisiin vastaan.
Trumpia ei paljon kiinnosta se, kuinka paljon ukrainalaisia ja venäläisiä tapetaan. Hän katselee asioita tulojen keruu mahdollisuutena. Gazan tapatukset ovat luoneet mahdollisuudet hyvälle kiinteistö- ja lomabisnekselle. Ei hän alueen asukkaista välitä, kun heidät voidaan kuormata ja kipata jonnekin erämaahan. Trump ei ole huolissaan ihmisten kuolemista vaan siitä, kuinka paljon USAn rahaa joudutaan panemaan siihen. Ukrainassakin häntä kiinnostaa Ukrainan mineraalivaranto, eivät ihmiset. Varapresidentti Vance on sanonut aiemmin suoraan, ettei Ukraina ja sen kohtalo kiinnosta häntä tippaakaan.- Anonyymi
mielipidepankki kirjoitti:
Ymmärrän tuollaista idealistista pasifismia. Se on sinällään kaunista peace & love -ajatusta ja minullekin tuttua ihan sieltä 60-luvun hippiajoilta. Looginen johtopäätös ajattelustasi on vaan se, että emme tarvitse puolustusvoimia, kun hyökkääjille ei saisi panna vastaan. Miksi tuhlaamme isot summat rahaa puolustukseen, jos tarkoitus on kuitenkin antautua heti, kun putlerin sotilassaapas astuu rajamme yli. Minustakin pasifistista ja tullut iän myötä realisti. Se johtuu ihan vaan siitä, että peace & love -aate ei vaan millään saa aikaan sitä, että putlerin kaltaiset sarjamurhaajat katoaisivat maailmasta. Ukrainassakin hän on osoittanut, ettei tappamisen himo lopu siihen, että jokin alue saadaan vallatuksi. Siellä vielä elossa olevat naiset pitää myös raiskata ja miehet kiduttaa ja tappaa. Jos ajatustasi sovellettaisiin Suomessa, muuttaisin välittömästi lännemmäksi jonnekin sellaiseen paikkaan, missä vielä kuitenkin pantaisiin vastaan.
Trumpia ei paljon kiinnosta se, kuinka paljon ukrainalaisia ja venäläisiä tapetaan. Hän katselee asioita tulojen keruu mahdollisuutena. Gazan tapatukset ovat luoneet mahdollisuudet hyvälle kiinteistö- ja lomabisnekselle. Ei hän alueen asukkaista välitä, kun heidät voidaan kuormata ja kipata jonnekin erämaahan. Trump ei ole huolissaan ihmisten kuolemista vaan siitä, kuinka paljon USAn rahaa joudutaan panemaan siihen. Ukrainassakin häntä kiinnostaa Ukrainan mineraalivaranto, eivät ihmiset. Varapresidentti Vance on sanonut aiemmin suoraan, ettei Ukraina ja sen kohtalo kiinnosta häntä tippaakaan.Jälleen kerran olet erittäin oikeassa. Äärioikeisto on yhtä vaarallinen kuin äärivasemmisto, ellei jopa vaarallisempi. Täytyy myöntää, että aikamoinen on USAn käännös ja ikävää on tietysti se, että venäjän ja kiinan asema vahvistuu todella merkittävästi ja heidän naapureilleen voi koittaa hirvittävät ajat, venäjä tai kiina ei kaihda kansanmurhien tekemistä ja "uusi" USA ei niitä tule tuomitsemaan millään tavalla, ehkä jopa kannustamaan. Mutta todellakin, persujen Huhtasaari ehdotti Trumpille Nobelin rauhanpalkintoa... Tai Mäkelän kommentit Trumpista ja osa persuista ylistää putlerin toimia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jälleen kerran olet erittäin oikeassa. Äärioikeisto on yhtä vaarallinen kuin äärivasemmisto, ellei jopa vaarallisempi. Täytyy myöntää, että aikamoinen on USAn käännös ja ikävää on tietysti se, että venäjän ja kiinan asema vahvistuu todella merkittävästi ja heidän naapureilleen voi koittaa hirvittävät ajat, venäjä tai kiina ei kaihda kansanmurhien tekemistä ja "uusi" USA ei niitä tule tuomitsemaan millään tavalla, ehkä jopa kannustamaan. Mutta todellakin, persujen Huhtasaari ehdotti Trumpille Nobelin rauhanpalkintoa... Tai Mäkelän kommentit Trumpista ja osa persuista ylistää putlerin toimia.
Minä en ole lukenut enää pitkään aikoihin ensimmäistäkään viestiketjua koska ne ovat kaikki poikkeuksetta sinun yksinpuheluja itsesi kanssa. Skitsoja sellaisia yhdellä ja samalla kaavalla joissa sinä persuista pihalle potkittu rotuopin julistaja kremlin trolli heilutat natsi- ja rssäkorttia 24/7-365.
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole lukenut enää pitkään aikoihin ensimmäistäkään viestiketjua koska ne ovat kaikki poikkeuksetta sinun yksinpuheluja itsesi kanssa. Skitsoja sellaisia yhdellä ja samalla kaavalla joissa sinä persuista pihalle potkittu rotuopin julistaja kremlin trolli heilutat natsi- ja rssäkorttia 24/7-365.
En usko, että moni kaipaakaan sinun lukemisiasi. Onhan sinulla MV ja Johan Bäckmanin blogit. Niistä löytyy kyllä ihan yllin kyllin tietoa niille, jotka vihaavat länsimaista liberalismia.
- Anonyymi
mielipidepankki kirjoitti:
En usko, että moni kaipaakaan sinun lukemisiasi. Onhan sinulla MV ja Johan Bäckmanin blogit. Niistä löytyy kyllä ihan yllin kyllin tietoa niille, jotka vihaavat länsimaista liberalismia.
Ajattelit sitten mielibidee vastata viestiin nikilläsi joka oli osoitettu viestillesi jossa sinä keskustelet itsesi kanssa ilman nikkiä? Miten meni niinku omasta mielestä th?😏
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelit sitten mielibidee vastata viestiin nikilläsi joka oli osoitettu viestillesi jossa sinä keskustelet itsesi kanssa ilman nikkiä? Miten meni niinku omasta mielestä th?😏
Hyvinhän minulla menee. Ei ole ollut vielä pelkoa siitä, että minuakin alkaisia vaivata samanlaiset harhat ja näkymättömät säteen mitkä sinun kimpussasi koko ajan hyörivät. Ei se minua suinkaan naurata, koska kokemukset ovat kokijallaan todellisen tuntuisia.
- Anonyymi
mielipidepankki kirjoitti:
Hyvinhän minulla menee. Ei ole ollut vielä pelkoa siitä, että minuakin alkaisia vaivata samanlaiset harhat ja näkymättömät säteen mitkä sinun kimpussasi koko ajan hyörivät. Ei se minua suinkaan naurata, koska kokemukset ovat kokijallaan todellisen tuntuisia.
Yksikään sinun nikeistäsi th ei ymmärrä lukemaansa. Sen seurauksena esim. edellisen kaltaiset viestisi joissa sinä et koskaan vastaa sinulle esitettyihin kysymyksiin koska et ymmärrä mitä sinulta kysytään.
- Anonyymi
Se on juuri tismalleen näin.
Länsi näine EU-johtajineen haluaa tapattaa slaaveja antamalla lisää aseita ja rahoittamalla sekä samalla itse kärsimällä hintojen noususta ja tuotepulasta sekä konkursseista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole lukenut enää pitkään aikoihin ensimmäistäkään viestiketjua koska ne ovat kaikki poikkeuksetta sinun yksinpuheluja itsesi kanssa. Skitsoja sellaisia yhdellä ja samalla kaavalla joissa sinä persuista pihalle potkittu rotuopin julistaja kremlin trolli heilutat natsi- ja rssäkorttia 24/7-365.
Mekään ei tiietä mitä pressut tai persut on -- - ei seurata politiikkaa --- samaa äänestävät aina paatuneesti ja lukevat sitten jopa roskalehtiä ja katsovat ylen uutisia - oksennus!!!
- Anonyymi
mielipidepankki kirjoitti:
En usko, että moni kaipaakaan sinun lukemisiasi. Onhan sinulla MV ja Johan Bäckmanin blogit. Niistä löytyy kyllä ihan yllin kyllin tietoa niille, jotka vihaavat länsimaista liberalismia.
Mikä MV...täytynee mennä noita googlaamaan. Ei suomalaistaa roskalehdistöä voinut enää lukea 5een vuoteen. Kusettivat piikkikuolemiin ja saiauksiin...just kuoli yksi tuttu joka ei vielä ees eläkeiässä...mennyt noitten kanssa heti terveys...nyt henki.
- Anonyymi
sdp ryhmä vauhdissa-moktar gubta aloitus
- Anonyymi
Eiköhän se kysymys kuulu, mistä löytyy s24 palsta mitä sinä miljoonanikki moktarkuppa et terrorisoisi trollaamisellasi yksinpuheluinesi itsesi kanssa? Poistaen KAIKILTA s24 palstoilta KAIKKI muiden viestit jotka huutoasi hullujenhuoneelta häiritsee persuvainoinesi jokaisella nikilläsi poikkeuksetta.
- Anonyymi
Suomen hallituksessa on arveluttavaa porukkaa, mikä on vaarallista näinä hankalina aikoina.
Persut ovat läpeensä trump-putin -ihaijoita. Pääministerinä on lapanen, joka miettii vain, mistä lisää rahaa kokoomuksen tukijoille.- Anonyymi
Hyvä kommentti 11:11:19. Kiitos!
- Anonyymi
Menipäs se tunteisiin miljoonanikki mieli..addick..bidee alias ap jne. kun sensuroida piti? Voi reppanaa,,😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menipäs se tunteisiin miljoonanikki mieli..addick..bidee alias ap jne. kun sensuroida piti? Voi reppanaa,,😁😁
Persut ovat Putinin taskussa. Nyt se on lopullisesti varmistunut.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=m6vrHQRxhnw
tässä suomalainen video jotta ymmärrätte mitä oikesti tapahtui.
Se oli kyllä se toinen (sama joka täälläkin harhauttaa koko ajan) joka aloitti harhauttamalla ja vaatimalla yht'äkkiä muuta mitä lupautui jo tapaamiseen tullessaan sopimaan!! Eli hän tapansa mukaan haastoi riitaa tuollakin. Tääällä se on Pekka mutta usa:n Trumpille ja tiimille manipuloija ja valehtelija - Anonyymi
Huomaatko että tuo kahtiajako jota harjoitat estää sinua tajuamasta asioita omailla aivoillasi?
Ei ole puolueita jotka päättävät mitä sinun pitää itse ajatella SEN PITÄÄ OLLA SINÄ JOKA AJATTELET.- Anonyymi
Kyseessä oli Trumpin ja Vancen tarkoin laskelmoitu kostoprovokaatio Zelenskyä vastaan. Tässä rautalankamalli asiasta.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011068251.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseessä oli Trumpin ja Vancen tarkoin laskelmoitu kostoprovokaatio Zelenskyä vastaan. Tässä rautalankamalli asiasta.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011068251.htmlVancen katsekin aiheuttaa kylmänväristyksiä selkäpiihin.
- Anonyymi
ehkä soros nyt auttaa ukrainaa 🤣
- Anonyymi
Eurooppalaiset puolustavat Eurooppaa ja auttavat myös Ukrainaa. Eurooppalainen äärioikeisto yrittää sabotoida sitä Unkarin Viktor Orbánin johtamana, persut samassa sakissa.
- Anonyymi
Ennalta suunniteltu show Putinin tyydyttämiseksi.
- Anonyymi
USKOMATON KÄYTÖS - ZELENSKYI HUUTAA TRUMPIN PUHEE VÄLIIN JATKUVASTI...ja sitten nokkapokkaa kun pokka ei kestä totuutta mitä Trump sanoi...
Trump mm. sanoi, että Ukraina hävisi sodan - Zelenskyi meni hetken mykäksi tyhjällä katseellaan taivaan rantaa katsoen ...se koskee se totuus !
https://www.youtube.com/watch?v=gZ6moatlidw- Anonyymi
Onpa taas persujen valevideo !!! HAHHAHAHAHAHAAAAAAAAAA
- Anonyymi
EI ZELENSKYI POISTUNUT VAAN HEITETTIIN ULOS VALKOSESTA TALOSTA :-))
- Anonyymi
Niin heitettiiinkiii hehhehe...ja vietiin Lontoon koneeseen jäähtymähän!
- Anonyymi
Törkeää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkeää.
Mutta ei olisi tarvinnut heittää. Olisi se muutenkin lähtenyt vetämään
Trumpin hullujenhuoneelta.
- Anonyymi
Persut kehtaavat vielä puollustaa Trumpia ja siinä samalla Putinia joka on kietonut Trumpin sormensa ympärille.
- Anonyymi
Moskovassa otetut pervot ilotalofilmit Trumpista tulevat kalliiksi koko maailmalle. Ja Putin nauraa......
- Anonyymi
MTV3
Värväsikö Venäjä Donald Trumpin voimavarakseen jo vuonna 1987? KGB:n entisen agentin mukaan Neuvostoliiton tärkeimpiä tehtäviä oli hyötyä länsimaisista liikemiehistä – ja yksi uhreista olisi ollut Donald Trump.
"Venäjän hallitus on tukenut ja auttanut Trumpia vähintään viiden vuoden ajan. Tarkoituksena on ollut rohkaista hajottamaan länsimainen liittouma – Putinin tukemana."- Anonyymi
Uskomaton keitos 🥸
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskomaton keitos 🥸
puuppakoth?
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372