tehtiin jo heti silloin kun projekti aloitettiin minulta lupaa kysymättä! En ole koskaan haaveillut uudesta ystävästä enkä parisuhteesta! Työ on tärkeää sen takia, että tykkään työstäni. Se minulta vietiin vain sen takia, että minun olisi pitänyt suostua auttamaan tiettyä henkilöä ja siihen minua on kauan yritetty pakottaa! Pakottamalla ei voi koskaan saada hyvää aikaan! Jos se ei lopu, minun on kerrottava tietoa eteenpäin!
Kauhein virhe
1
100
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kenelläkään ollut oikeutta ruveta ns. esittelemään minua yhdellekään minulle täysin vieraalle ihmiselle. Miettikää itse mielessänne, jos tekin menettäisitte sen takia mieluisan vakituisen työpaikan. Ihmisten auttaminen ei ole sellaista työtä jota olisin halunnut tai haluaisin tehdä! Kukaan ei selittänyt mitään ennen projektin aloitusta, mikä sen tarkoitus oli! En olisi koskaan suostunut siihen, jos sen tarkoitus olisi minulle kerrottu! Tuskin kukaan pitää siitä ettei hänelle kerrota mitään, heitetään tilanteeseen kuin olisi vieraassa maassa jonka kielestä ei ymmärrä mitään! Joka ikisessä työpaikassa ainoa tärkeä asia oli ns. tiedon jakaminen! Mikä oli aina täysin turhaa, koska minulla ei ollut mitään tarvetta sellaiseen mitä muut minulta halusivat! Kenenkään töissä ei varmasti aloiteta yhtäkään projektia, jonka päämäärä ei olisi tiedossa! Kohteluni voi sanoa olleen täysin ala-arvoista! Ihan kuin minulla ei olisi saanut olla omia mielipiteitä ollenkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833