Medikinettien väärinkäyttö

Anonyymi-ap

Onko täällä kellään muulla kokemusta medikinettien väärinkäytöstä? Enenmmän haluaisin tietää miltä se tuntuu iv:nä jos ei omista add/adhd. Itse olen nyt vähän jäänyt koukkuun kyseiseen aineeseen ja olen nyt piikittänyt sitä harvase päivä. Itselleni niistä tulee tosi euffoorinen sekä motivoitunut muttei pärinäinen olo kun käytän iv:nä. Itselläni on siis ADD ja haluaisin kuulla muiden kokemuksia kinettien väärinkäytöstä, että tosiaan minkälaisen olon saa ja millä annoksilla.

2

509

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Halusin vielä lisätä että itsellä yleensä menee 40-60mg iv:nä.

• Anonyymi

Itse rakastuin Medikinetiin vuonna 2022 ja vedin niitä lähestulkoon joka päivä iv reilun vuoden ajan, olisin vetänyt varmaan kauemminkin mutta psyyke ei kestänyt, tuli mania ja psykoosi, josta jouduin ihan suljetulle osastolle. Pääsin opioidien yli 10 vuotta kestäneestä riippuvuudesta eroon tuona aikana. Ei siinä ollut mitään järkeä, mutta opioidiriippuvuus oli niin perseestä, ettei mua haittaa vaikka noin pääsin eroon (vaihtamalla riippuvuuden kohdetta...)

Annokset oli aivan hulluja, esim 180mg iv yhdellä kerralla. Ihme etten kuollut tuona aikana. Pää kyllä sekosi. En nyt ole hetkeen vetänyt yhtään mitään. Ollut raittiina 1,5 vuotta.

Oli sellainen olo että pystyy ihan mihin vain, hullu itseluottamus koko ajan, aggressiivisuutta, vainoharhaisuutta, mutta myös jotain positiivistakin kuten pystyi keskittyä asioihin...En silti suosittele tätä ainetta yhtään kenellekään jos ei halua päätyä suljetulle osastolle, jossa sinut alistetaan täysin...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      24
      1546
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1367
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1161
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      73
      1092
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      779
    6. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      738
    7. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      727
    8. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      646
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      63
      646
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      629
    Aihe