Onko täällä kellään muulla kokemusta medikinettien väärinkäytöstä? Enenmmän haluaisin tietää miltä se tuntuu iv:nä jos ei omista add/adhd. Itse olen nyt vähän jäänyt koukkuun kyseiseen aineeseen ja olen nyt piikittänyt sitä harvase päivä. Itselleni niistä tulee tosi euffoorinen sekä motivoitunut muttei pärinäinen olo kun käytän iv:nä. Itselläni on siis ADD ja haluaisin kuulla muiden kokemuksia kinettien väärinkäytöstä, että tosiaan minkälaisen olon saa ja millä annoksilla.
Medikinettien väärinkäyttö
2
447
Vastaukset
- Anonyymi
Halusin vielä lisätä että itsellä yleensä menee 40-60mg iv:nä.
- Anonyymi
Itse rakastuin Medikinetiin vuonna 2022 ja vedin niitä lähestulkoon joka päivä iv reilun vuoden ajan, olisin vetänyt varmaan kauemminkin mutta psyyke ei kestänyt, tuli mania ja psykoosi, josta jouduin ihan suljetulle osastolle. Pääsin opioidien yli 10 vuotta kestäneestä riippuvuudesta eroon tuona aikana. Ei siinä ollut mitään järkeä, mutta opioidiriippuvuus oli niin perseestä, ettei mua haittaa vaikka noin pääsin eroon (vaihtamalla riippuvuuden kohdetta...)
Annokset oli aivan hulluja, esim 180mg iv yhdellä kerralla. Ihme etten kuollut tuona aikana. Pää kyllä sekosi. En nyt ole hetkeen vetänyt yhtään mitään. Ollut raittiina 1,5 vuotta.
Oli sellainen olo että pystyy ihan mihin vain, hullu itseluottamus koko ajan, aggressiivisuutta, vainoharhaisuutta, mutta myös jotain positiivistakin kuten pystyi keskittyä asioihin...En silti suosittele tätä ainetta yhtään kenellekään jos ei halua päätyä suljetulle osastolle, jossa sinut alistetaan täysin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672461Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis471478Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331349
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731019Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999