Millä iällä teillä on alkanut ilmetä tarvetta erektiolääkkeeseen ja onko tullut hankittua?
Itsellä ikää 45 ja tulevaisuuden ongelmia odotellessa utelen.
Toisilla kuulemma lerpahtaa jo alle neljänkympin ja toisilla pelaa hyvin vielä iällä 60+ ilman erektiolääkkeitä.
Olen kuullut, että päivittäinen käyttö, vaikka omalla kädellä pitäisi pelin pidempään vireessä luonnostaan.
Toivon asiallisia vastauksia ilman turhia kommentteja, kiitos!
Kun alkaa pelistä pito pettää. Millä Iällä? Toisilla alle 40v, toisilla pelaa vielä 60+
5
325
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla nyt ikää 57v ei ainakaan vielä mitään ongelmia. Kerran tai kaksi viikossa pannaan vaimon kanssa ja runkkaamista päivittäin.
- Anonyymi
42-43 rupesi olemaan erektiolääkkeille tarvetta.normaali vartaloinen seksiä noin 1-2 kertaa viikkoon.
- Anonyymi
Oon 91 v mutta vielä se soiro jököttää niin että kerran viikossa saunassa päästelen pussit tyhjiksi. Suunnilleen tällainen on ollut tahti viimeiset 40 vuotta. Seisokki ei oo enää yhtä kova kun joskus mutta riittävä ja sitä mahlaa ei enää lennä ympäriinsä vaan vähän valuu kepin nokasta mikä on siitä hyvä ettei paikat sotkeennu.
- Anonyymi
niin unohtu sanoo että viakraa en oo ikinä syöny enkä muitakaan lääkkeitä.
- Anonyymi
Olen jo 80v. ja vielä haluan seksiä noin kolme kartaa viikossa. Mukava kuin kova mulkku ujeltaa vainon alapään syvyyksiin, tosin kosteusvoidetta käytän niin ei tule kipua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.806655- 1486187
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.5024024Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1252483- 431594
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4241494- 741295
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes341150Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun481140Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan651120