Hän väitti vastapuolelle eli Ukrainan presidentille Zelenskyille, ettei hänellä ole neuvotteluvaraa. Varsin monet säikähtävät tuollaista lausuntoa, mutta viisaat eivät, eikä myöskään Zelenskyi.
Noin lausuu ainoastaan uhoava kaikkensa menettävä asiakas. Olen jopa todistanut tapahtumaa, että samalla Trumpin tavalla uhoaja on joutunut pyytämään alkuperäisen tarjoajan takasin, jopa maksaen selvästi enemmän, että edes saapuu neuvotteluun.Trump uhostaan huolimatta on tuskin ostanut edes burgeria itse, vaikka on ollut niitä myymässä.
Business maailman johtajavaltioon valinnut presidentiksi seniilin entisen ja ikuisesti epäonnistuvan business kehärääkin. Hänellä ei ole enää muuta keinoa pärjätä kuin kommunisteilla eli pistää rantaliksi kuvitellen itse siitä hyötyvän.
Trump paljasti korttinsa ja on todella kehno neuvottelija ja ilmeisesti myös businessmies.
Anonyymi-ap
5
92
Vastaukset
- Anonyymi
Tonttikauppojen huijari, katutappelija ja bordellien asiakas.
Pätevyys presidentiksi on tullut hankittua näillä kokemuksilla. - Anonyymi
Trump on narsisti. Häntä motivoi ainoastaan oma napa ja raha.
- Anonyymi
Zelenski vain armopaloilla elävä huijari. Trump vähän koulutti nousukasnuijaa!
- Anonyymi
Ei kouluttanut, munasi vain itsensä.
- Anonyymi
Ei ole bisnesmies. Hän on tontti- ja kiinteistökaupan huijari sekä lisäksi katutappelija. Lisäansiona bordellien asiakkuudet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819