Saatananpalvonta ja satanismi ovat levinneet rauhalliseen Savonlinnaan. Keskustan kirpputori myy häpeilemättä satanistista "taidetta" joka levittää pahuutta ympärilleen. Lapset ja nuoret altistuvat pahalle! Kaupungilla näkee tuon tuostakin ylösalaisin piirrettyjä ristejä ja väkeä mustissa vaatteissa
Satanismi Savonlinnassa
6
361
Vastaukset
- Anonyymi
Löysin viime kesänä alttarirakennelman luonnosta. Siellä oli muutamia luita, jotain roiskeen näköisiä jälkiä ja poltettuja kynttilöitä. Puiden oksissa oli ripustettuna mustia sulkia. Olisiko pitänyt ilmoittaa poliisille? Säikähdin paikkaa kovasti enkä mennyt enää lähellekäön toiste!
- Anonyymi
Kamalaa ja aivan varmasti säikähdit moista. Luulisi viranomaisia asia kiinnostavan
- Anonyymi
Tätä oli 80/90 luvulla
- Anonyymi
Voi voi, nyt on nuoriso jälleen pilalla. Mutta myös kun Kaleein ja Kertun kaa käydään Sunnuntai kirkossa niin tasoittuu tilanne ja ristit pysyy oikein perin. Rauhaa!
- Anonyymi
Mullakin on mustat housut, musta takki ja mustat kengät! Lisäksi musta t-paita ja mustat sukat. Kaiken kruunaa MUSTA PIPO! Voi hirveää!!!
- Anonyymi
Hipit kirjottelee ite tänne juttuja että alkas kaleveita pelottaa. Ei teidän larppaajien tulitikkuleikit kiinnosta kettään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654918
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j652906- 1902751
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!182715Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk232296Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi72196Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282093Hei olen tulossa Ajoihin
Imatralle ja olen kiinnostunut lainaamaan jonkun vaimoa viikonlopuksi.302046- 21212
- 2071108