Saatananpalvonta ja satanismi ovat levinneet rauhalliseen Savonlinnaan. Keskustan kirpputori myy häpeilemättä satanistista "taidetta" joka levittää pahuutta ympärilleen. Lapset ja nuoret altistuvat pahalle! Kaupungilla näkee tuon tuostakin ylösalaisin piirrettyjä ristejä ja väkeä mustissa vaatteissa
Satanismi Savonlinnassa
6
187
Vastaukset
- Anonyymi
Löysin viime kesänä alttarirakennelman luonnosta. Siellä oli muutamia luita, jotain roiskeen näköisiä jälkiä ja poltettuja kynttilöitä. Puiden oksissa oli ripustettuna mustia sulkia. Olisiko pitänyt ilmoittaa poliisille? Säikähdin paikkaa kovasti enkä mennyt enää lähellekäön toiste!
- Anonyymi
Kamalaa ja aivan varmasti säikähdit moista. Luulisi viranomaisia asia kiinnostavan
- Anonyymi
Tätä oli 80/90 luvulla
- Anonyymi
Voi voi, nyt on nuoriso jälleen pilalla. Mutta myös kun Kaleein ja Kertun kaa käydään Sunnuntai kirkossa niin tasoittuu tilanne ja ristit pysyy oikein perin. Rauhaa!
- AnonyymiUUSI
Mullakin on mustat housut, musta takki ja mustat kengät! Lisäksi musta t-paita ja mustat sukat. Kaiken kruunaa MUSTA PIPO! Voi hirveää!!!
- AnonyymiUUSI
Hipit kirjottelee ite tänne juttuja että alkas kaleveita pelottaa. Ei teidän larppaajien tulitikkuleikit kiinnosta kettään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271568Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391559Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131363Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121018
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7911- 71836