etten joutuisi selvitystilaan. Osaan.
Yrittäjänä teen kaikkeni,
50
1265
Vastaukset
- Anonyymi
Olen isotissinen kaunotar
- Anonyymi
Koska sinusta on yrittäjä tullut?
- Anonyymi
Mitä teet väärin jos uhkana on selvitystila?
- Anonyymi
Vaivavaunua ajaessa uhkana on selvitystila.
- Anonyymi
Kysy Harrilta. Hän on kokemusasiantuntija tässä asiassa.
- Anonyymi
Eräässä firmassa tehtiin kaikki väärin niin että lopputulemana oli kenties iankaikkinen selvitystila?
- Anonyymi
Voi voi, ainoa yrittämisesi tapahtuu kun yrität kävellessäsi pidellä rystysiä irti lattiasta.
- Anonyymi
Olen itse kunniallinen yrittäjä. Enkä anna mitään arvoa kartelliyrittäjälle joka ajautuu kartellin kaatumisen jälkeen vaikeaan selvitystilaan.
- Anonyymi
Nyt kyllä sekoitat henkilöt. Itsekin muistan kyllä yhden tyypin joka oli useinkin kuvailemassasi kunnossa ja kun kävelemisestä ei tahtonut tulla mitään niin hänpä tarttui auton rattiin! Mutta en minä ole hän!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kyllä sekoitat henkilöt. Itsekin muistan kyllä yhden tyypin joka oli useinkin kuvailemassasi kunnossa ja kun kävelemisestä ei tahtonut tulla mitään niin hänpä tarttui auton rattiin! Mutta en minä ole hän!
Kateus vie kalatkin vedestä, sanotaan. Kateus on myös vaikeimpia sairairauksia.
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Vaikea tapaus on sekoaminen potkuista, ei siihen taida parannuskeinoa nykylääketieteellä olla. Osanotto omaisille,(jos on).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea tapaus on sekoaminen potkuista, ei siihen taida parannuskeinoa nykylääketieteellä olla. Osanotto omaisille,(jos on).
Onkohan Paunulta irtisanoituista vielä montakin, jotka eivät ole päässeet psykiatriseen hoittoon? Ikävä tilanne heidään omaisilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan Paunulta irtisanoituista vielä montakin, jotka eivät ole päässeet psykiatriseen hoittoon? Ikävä tilanne heidään omaisilleen.
Milloin VAIVAVAUNUOSAKEYHTIÖN selvitystila loppuu vai julistaako selvitysmies pian jo konkurssin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin VAIVAVAUNUOSAKEYHTIÖN selvitystila loppuu vai julistaako selvitysmies pian jo konkurssin?
Olen isotissinen kaunotar!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän Paunun tilinpäätökset ovat aina ilmestyneet ajallaan, kuten varmaan tänäkin vuonna. Toisin on erään valkeakoskilaisen bussiyhtiön tilinpäätöset, joista viimeisin viranomaiselle toimitettu on vuodelta 2022.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän Paunun tilinpäätökset ovat aina ilmestyneet ajallaan, kuten varmaan tänäkin vuonna. Toisin on erään valkeakoskilaisen bussiyhtiön tilinpäätöset, joista viimeisin viranomaiselle toimitettu on vuodelta 2022.
Missä on lähteesi tälle tiedolle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paunun viimeisin tilinpäätös on vuodelta 2022 kun taas pupu on senkin jälkeen toimittanut tämän tiedon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paunun viimeisin tilinpäätös on vuodelta 2022 kun taas pupu on senkin jälkeen toimittanut tämän tiedon.
Ei valhe totuudeksi inttämisellä muutu.
Tuolta voi jokainen käydä katsomassa, kumman tilinpäätökset ovat olleet ajoissa, ja kumman eivät.
https://virre.prh.fi/novus/home?execution=e1s1 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolta voi jokainen käydä katsomassa, kumman tilinpäätökset ovat olleet ajoissa, ja kumman eivät.
https://virre.prh.fi/novus/home?execution=e1s1VL on oikeamielinen liikennöitsijä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://virre.prh.fi/novus/home?execution=e1s1Paunun loppu oli häpeällistä häpeällisempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paunun loppu oli häpeällistä häpeällisempi.
Tuossahan tuli totuus, "Paunun loppu oli häpeällistä häpeällisempi.".
VL:n tilinpäätössalailu on myös häpeällistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossahan tuli totuus, "Paunun loppu oli häpeällistä häpeällisempi.".
VL:n tilinpäätössalailu on myös häpeällistä.Paunu on myös surullisenkuuluisa.
- Anonyymi
Väkevä YLISTYS osaamiselle!
- Anonyymi
Väkevä YLISTYS!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkevä YLISTYS!
Väkevä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väkevä!
!
- Anonyymi
Väkevä YLISTYS osaamiselle!
- Anonyymi
No, onhan kuolema aina häpeällinen päätös elämälle, mutta aina se on pakollinen.
Jos toisen kuolemasta joku ulkopuolinen sekoaa, se ei ole ainakaan kuolleen läheisten häpeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, onhan kuolema aina häpeällinen päätös elämälle, mutta aina se on pakollinen.
Jos toisen kuolemasta joku ulkopuolinen sekoaa, se ei ole ainakaan kuolleen läheisten häpeä.Olen osaava YRITTÄJÄ
- Anonyymi
Yhtä asiaa minä ihmettelen. Miksi Hartsa ei yrittäjänä ollessaan tehnyt kaikkeaan välttääkseen useat konkurssit. Nyt liiketoimintakiellossa ja maineensa menettäneenä tämän paikkaaminen voi olla hieman vaikeampaa.
- Anonyymi
Harri sai neuvot yrittämiseen Laurilta, pekalta ja kimmolta. Ja tulos oli samanlainen mahalaskuräpiköinti kuin kaikilla muillakin jotka näitä veivikauloja on kuunnelleet
- Anonyymi
Jos kokee suunnatonta vääryyttä ,uupuu siihen ajan myötä eikä vain jaksa taistella tuulimyllyjä vastaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kokee suunnatonta vääryyttä ,uupuu siihen ajan myötä eikä vain jaksa taistella tuulimyllyjä vastaan..
Mitä vääryyttä Harri mahtoikaan kokea? Itse en keksi yhtäkään asiaa. Sehän ei ole vääryyttä, jos liikenteen tilaaja puuttuu sopimusrikkomuksiin tai jos muu viranomainen puuttuu Suomen lakien rikkomiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vääryyttä Harri mahtoikaan kokea? Itse en keksi yhtäkään asiaa. Sehän ei ole vääryyttä, jos liikenteen tilaaja puuttuu sopimusrikkomuksiin tai jos muu viranomainen puuttuu Suomen lakien rikkomiseen.
Harrista tuli LAL:ssa persona non grata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama kohtalo monella muullakin. LAL oli tyranni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harri vaati "tot*utta" ja "oi*eutta"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harri vaati "tot*utta" ja "oi*eutta"
Laurikin joutui LAL:n hampaisiin. Lauri on nöyrä Totuuden palvelija ja oikeudentunnossaan tinkimätön. Ominaisuuksia, joilla LAL:ssa joutui heti mustalle listalle.
- Anonyymi
Laurikin joutui LAL:n hampaisiin. Lauri on nöyrä Totuuden palvelija ja oikeudentunnossaan tinkimätön. Ominaisuuksia, joilla LAL:ssa joutui heti mustalle listalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harri on tyyppiesimerkki siitä kun omat epäonnistumiset ja toilailut yritetään kääntää muiden syyksi. Ennen muiden syyttelyä peiliin katsominen selventäisi monta asiaa.
- Anonyymi
Koska metsäkämpillä ei alkuaikoina ollut edes radiota, miehet kerääntyivät kuuntelemaan Nätti-Jussia. Hänen elämänsä oli täynnä seikkailuja.
- Anonyymi
Hehtaaria kohti saatava viljamäärä vaihtelee huomattavasti lajin, viljelyolosuhteiden ja vuoden mukaan, mutta Suomessa keskimääräinen hehtaarisato voi olla esimerkiksi vehnällä yli 7 000 kiloa ja ohralla noin 4 000–5 000 kiloa, kun taas maailman ennätys on yli 17 000 kiloa vehnää hehtaarilta. Esimerkiksi vuoden 2022 sadossa vehnästä saatiin keskimäärin yli 7 000 kiloa hehtaarilta, ja kauran keskisato oli noin 6 000 kiloa hehtaarilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehtaaria kohti saatava viljamäärä vaihtelee huomattavasti lajin, viljelyolosuhteiden ja vuoden mukaan, mutta Suomessa keskimääräinen hehtaarisato voi olla esimerkiksi vehnällä yli 7 000 kiloa ja ohralla noin 4 000–5 000 kiloa, kun taas maailman ennätys on yli 17 000 kiloa vehnää hehtaarilta. Esimerkiksi vuoden 2022 sadossa vehnästä saatiin keskimäärin yli 7 000 kiloa hehtaarilta, ja kauran keskisato oli noin 6 000 kiloa hehtaarilta.
Viljelyolosuhteiden muutoksiin on syyllinen LAL ja paronit! Sukuoikeudelliset olosuhteet pilasivat sadon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viljelyolosuhteiden muutoksiin on syyllinen LAL ja paronit! Sukuoikeudelliset olosuhteet pilasivat sadon!
Hyväksyn.
- Anonyymi
Milloinkohan paronit ymmärtää että ML-Cjarter koki vääryyttä? Ja milloinkohan paronit ymmärtää sen että sadot ovat nykyisin surkeat ajokkireuhujen suurien päästöjen takia.
- Anonyymi
Tai no pahimmat kartelliparonit ovat jo pötköttelemässä, niin tarkoitan enemmänkin paronimielisiä.
- Anonyymi
Kaikkesi teet kun pistät käden raamatulle, ja toisen lompakolle jos jyräät päälle oikealle kääntyessäsi ja mulla onkin etuajo-oikeus norsulla kevlillä
- Anonyymi
Susi saa pentuja tyypillisesti touko-kesäkuussa, sillä kiima ja parittelu tapahtuvat alkuvuonna, helmi-maaliskuussa. Kantoaika on noin 63 päivää, minkä jälkeen naaras synnyttää 3–7 pentua pesäkoloon tai muuhun syvennykseen.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k17410698Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t907515Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht37376Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t287374Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa885753Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus525228Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset314976Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk124791Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k32142Ei muuta kun kylärinkiä ajamaan!!!
Huomenta! Tuossa ku kylän pinnassa asunu koko iän, nii viime vuosina nii harmittanu ku viikonloppusin niin hiljasta, sil361583