Muistaako kukaan missä 90-luvun sarjassa tai elokuvassa oli kohtaus jossa jostain syystä päätyi monta ihmistä vaatteet päällä uima-altaaseen? Ehkä jonkinlaisissa juhlissa.
Muistan altaaseen viimeisenä vedetyn vanhemman naisen repliikin "tuu viemään äitis kotiin".
Tuli joskus 90-luvulla, en varma ole vaikka olisi 80-lukuinenkin, mutta olisi kiva löytää.
90-luvun tv-sarjan tai elokuvan uima-allaskohtaus
Anonyymi-ap
3
395
Vastaukset
- Anonyymi
Törhösen Insiders elokuva/tv-minisarja?
- Anonyymi
Mielestäni se ei sisältänyt tuollaista, tuon olen kyllä nähnyt parikin kertaa ja taisi olla areenassakin josain vaiheessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni se ei sisältänyt tuollaista, tuon olen kyllä nähnyt parikin kertaa ja taisi olla areenassakin josain vaiheessa.
Täyspitkässä minisarjassa on itse elokuvasta poistettua materiaalia.
Oliko kohtaus esim. elokuvassa Onnellinen hääpäivä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä16411531- 288142
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.566024Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1664987- 214757
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai394394Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1014285- 1013652
- 803290
- 481791