Sä ihastuit muhun palavasti.
Kuulit kavereilta et oon täys moukka, rasisti, incel jne (ne ei tuntenut muutku sen suojaroolin)
Tunsit suurta vihaa ja pettymyst mua kohtaan, koska olet tunteikas ja herkkä ihminen, jolla on vahva oikeudentaju, kuten itsekkin. Oletin kyl sua kylmemmäks..
Tajusit mun tekstien kautta mun todellisen luonteen kuitenkin, mutta ne ristiriitaiset tunteet ja valheet sai sut vihaan ja rakastaan mua.
Kaikki olis kuitenkin selvinnyt ennakkoluulottomal puhelul, olit vain liian ylpee siihen, ennakkoluulosi triggeröi mua ja sai mut ylitunteikkaaks, koin raivoa, vihaa, itkua, epätoivoa
Ja jos olisit oikeasti ollut niin kiltti ja armollinen mitä oletin, niin olisit kyllä ymmärtänyt miten mua pitää kohdella, varoen ja ennakkoluulottomasti, aluksi onnistuit mut sit mokasin kun kaveris vakuuttelit sut musta joksikin mitä en oikeasti sit ollukkaan...
Olisin mäkin halunnut osaa käsitellä sua paremmin, mun olis pitänyt heti alusta olla rehellinen miten huonosti asiat on, eikä valehdella et kaikki on hyvin.. mut en halunnut tulla hylätyks, ja aattelin et vaatisit mult kuitenki paljon, oot vaativa ittees ja muit kohtaan, samoin kuin minäkin...
En myöskää tykännyt et yritin esittää kylmempää mitä oon, ja vaan käyttää muit ihmisiä et pääsisin lähemmäks sua, etenkin siin vaihees kun ite aloit tykästyy muhun, ois vaan pitäny sanoo rehellisesti et pidän susta, eikä yrittää esittää kylmää...
En kuiteskaa tykkää siitäkään et näit ittes jonain mun saalina, jonkun tyhmän puolisatiirisen tekstin perusteel jos obsessoin sua ennen ku ees tunnettiin, se oli noloa ja creepyä mulle ees miettiä tollasia... koska sun ulkonäkö ei ikinä ollut täysin syy miks kiinnyin suhun lopulta niin valtavasti. Alkuhuumaa vain.
Mut et säkään lopulta tuntunut ymmärtävän mitään.. joten ehk si löydänkin ihmisen joka ymmärtää mun epävaikait ADHD aivoi vähän paremmin, ja jolle voin olla täysin avoin, vaikeistakin traumoista..
Kun sun luulot vaan satutti jo haurasta mieltä, et ymmärrä et herkin tarvitsee vahvimman ja julmimman suojakuoren. Mä en ois ollut niin julma ja ilkeä muita kohtaan jos en ois pienest asti nähnyt miten naivei, hyväntahtoisia ja herkkiä satutetaan, mä uskoin hyvyyteen ihmisis.. mut petyin useasti, siin vaihees kun kasvoin olin jo niin pettynyt ja tunteikas etten päästäny enää ketää irl lähelleni ja halusin vaa olla inhottava moukka, että en enää satuttais ketään, kun kaikkia ain sattuu kun pääsee mun lähelle, tai no niin opin... et tahtomattani satutan muita kun tunnen niin paljon. Jos en vaa oo oma itteni niin kukaan ei kiinny muhun = niit ei satu sit :]
Toivon kuitenkin hyvää sulle, en muistele pahal, vaik välillisesti aiheutit elämäni isoimman kriisin. Mut sitä en ymmärrä et mikä mus oli niin erityist et olit niin.. innoissas musta... tai sit se oli mun luuloi vaa lol, enhän mä ees nyt niin hyvännäkönen oot kun oot ihan mallin tasol verrattuna muhun, mut kyl mä sus eniten ihastuin persoonaan, mietin et olisit hyvä äiti joskus... vaikken lapsia ees haluukkaa.
Toises maailmankaikkeudes jos Trump ei oo presidentti, mun hiusraja ei oo karannut kiinaan, ja en oo näin väärinymmärretty, ollaa varmaa yhes, miks muuten ois näin paljon paralleillei sun nykysen kumppanin ja mun välil, vaik onks se niin et jokasel miehel jää susta universaalisti sama kokemus...
Anteeks kaikest, tää arpi muistuttaa mua susta, halusin olla ikuisesti sunkaa, se on niin haalistunut et onneks ainoosta mä nään sen, vois tulevat kumppanit pelästyy.. mut sellast se on kun tunteet ja epätoivo oli niin vahva et sorruin melki mihin vaa tyhmään sun takii..
Enää oot vaa menneisyyden arpi, yks syy olla entistä vainoharhaisempi tulevaisuuden ihmissuhteis ja avoimempi.. en oo enää nähnyt susta ees unii, se on merkki et oot mennyt täysin yli must.
Kunhan vaan et satuta ittees niinkuin painajaises...
Alan ymmärtää mitä kävi sun kaa
8
378
Vastaukset
- Anonyymi
Avautumisia sunnuntai aamuna.
Nimeä hänet? Missä päin menemme? - Anonyymi
En ole kenestä kirjoitat. Haluan nyt tietää teitkö pahaa hänen vuokseen huumasi aikana muille oletetuille pahoille ihmisille. Pranoidisien mielikuvien vuoksi tarkoitin. Halusit suojella häntä kuvitelluilta paha tekijöiltä?
- Anonyymi
Hyvää yötä te kaikki, joilla on vuori kiivettävänä. Aasialaisen runoilijan sanoin:
Edessä aina
Siintävät
Korkeat vuoret. - Anonyymi
Suhtaudu kokemuksiisi rauhallisesti.
Sillä on merkitystä, miten itse suhtaudut erikoisiin kokemuksiin. Jos niitä pitää katastrofina, todellisina tapahtumina tai merkkinä harhoista, ristiriidoista täällä. Ehkä olet kirjoittanut useamman henkilön kanssa.
Se auttaa, jos kokemuksiin pystyy suhtautumaan esim. ajatella: ”Tämä on taas vain mieleni tuotetta. Ei ole hätää.” - Anonyymi
Minä en ole ollut ihastunut keneenkään, niin että olisin halunnut tutustua häneen!
- Anonyymi
Tommille varmaan meni
- Anonyymi
Onko tämä ns tommi joku sinun palstalle luomista hahmoista, palstagubbe ja aloittaja? Missä nyt mennään, niinpä niin Ps Shitter Limited on hyvä pändi
- Anonyymi
Älä enää pupsi mieti sitä Veeraa. Mene nyt vaan rohkeasti uutta kohti.
Ps. Hommaa finasteridia, sillä pysähtyy kaljuuntuminen, jos et pelkää mahdollisia sivuvaikutuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324681Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152638Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su642493Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252445- 321827
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321641Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501335- 661304
- 821241