Tai ennusteluonteinen keskustelu siitä, kuka tulee saamaan eniten ääniä tulevissa Iisalmen kuntavaaleissa. Tietenkin vaalit on vaalit, mutta mielenkiintoista olisi avata ns arvauskeskustelu mahdollisista menestyjistä.
Aloitetaanko avoin keskustelu?
12
279
Vastaukset
- Anonyymi
Epäilen, että keskustapuolueen ehdokkaat saavat aikaiseksi, veret seisauttavan voiton.
- Anonyymi
Ei ole uskottavaa, että jokin puolue nousisi voittajaksi mustan hevosen ansiosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole uskottavaa, että jokin puolue nousisi voittajaksi mustan hevosen ansiosta.
Ei ainakaan tamma hevonen.
- Anonyymi
Siveä ja nätti Kati on ääniharva.
- Anonyymi
Minkään harva oo vaa outo ääntenkalastaja sotkemalla toisten asioita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis harava
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis harava
En haravoinut Katia SDP:n ehdokkaiden joukosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä harvassa on ne, jotka estivät Hanskia haravoimasta torimummon rahoja loppuun.
- Anonyymi
Perussuomalaiset.fin sivuilla ’tulevia tapahtumia’, listalta ei löydy yhtään tilaisuutta pohjois-Savossa ennen vaaleja 13.4.
- Anonyymi
Ihan sama...en äänestä.
- Anonyymi
En äänestä minäkään.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329