Suomen televisio sekoaa aina kun demarinainen pääsee valtaan käsiksi. Vigdis Finbogadottirin moniosainen elämäkerta on juuri alkamassa; hänen tunnetuin saavutuksensahan oli Kekkosen taluttaminen, kun tämä ei enää tiennyt missä oli. Norjan Gro Harlem Brundtlandia hypetettiin ilta illan jälkeen vuosikausia. Hänestä jäi mieleeni itkuinen uutislähetys, kun hän ilmoitti luopuvansa työväenpuolueen puheenjohtajuudesta poikansa itsemurhasta järkyttyneenä. Ei järkyttynyt kuitenkaan niin paljon, että olisi luopunut pääministerin paikastaan. Ja onhan niitä tuoreempiakin tapauksia.
Työläisnaiset rules!
7
107
Vastaukset
Ai niin Islannin täti.
Mistäköhän Jeltsin oli tulossa, vai menossa, kun ei muistaakseni Lontoossa päässyt lentokoneesta lainkaan pois?
No nykyään ei valtion johtajille enää käy vanhanaikaisia.- Anonyymi
Haaroissa on naisten valta.
Eikö häntä olisi pitänyt päästää asemaansa, vai?
- Anonyymi
Hyvä kysymys!
Arvostelin Suomen televisiota.
Minun puolestani islantilaiset ja norjalaiset saavat valita johtajikseen kenet haluavat mutta mitä se suomalaisille kuuluu!
- Anonyymi
Oliko Bro Harlemi pm silloinin, kun Breikvik laittoi norjalaisia demarinuoria nippuun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204375Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103204Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403097IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442407Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2301028Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e139893